pondělí 14. května 2012

Článek na přání

Sem můžeš psát  různé typy na nové články. Zajímá tě určité historické období? Chceš svou oblíbenou star do inspirace? Máš potíž se nalíčit v daném stylu?

Budu ráda za každý nápad.

28 komentářů:

  1. Ahoj, zajímaly by mě nějaké účesy a vlasové ozdoby z let 70.-80. 19.století, dále bych uvítala taktéž nějaké významné ženy této doby. Děkuji Chriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při vytváření článku klobouků z 19. století jsem se rozhodovala právě mezi klobouky a účesy. Takže se neboj, brzy se tu objeví. Dobu turnýry (70. a 80. léta) jsem stejně chtěla více přiblížit, takže se můžeš těšit. Významné ženy té doby snad krom královny Viktorie, Sisi a manželek prerafaelitů, které nosily reformní oblečení, neznám, takže tento článek možná až časem, musím nejdřív něco zjistit :-) děkuji za typy na články!

      Vymazat
    2. Děkuji moc za článek. Velice se mi líbí, jsem ráda, že jsem natrefila na tvůj blog, ačkoliv nekomentuji, pravidelně čtu!
      Teď by to chtělo ještě něco více o doplňcích této doby (zase opět 70-90 léta). Co žena musela mít, co bylo neslušné nemít, z jakých materiálů byly doplňky a kde v této době takové doplňky sehnat? Doplňky myslím opravdu vše od kabelek, klobouků,vějířů až k paraplátkům

      Vymazat
    3. Určitě to sem taky dám, ale budeš si muset počkat. Musím si půjčit v knihovně nějaké knížky, abych tady nevyprávěla bláboly:D Ale já tohle období miluju, takže se neboj, časem se to tu objeví!

      Vymazat
    4. to jsem ráda :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    mohla bys prosím napsat o druhé polovině 50.let? Moc se mi toto období líbí a uvítala bych inspiraci.
    Díky Debbie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem 20. století.

      Vymazat
    2. No nazdar, tuhle dobu skoro neznám! Ale zkusím něco najít a udělat článek.

      Vymazat
  3. Chtěla bych článek o účesech 20.století (od 10.let po 90.)
    +inspiraci šatů,kde je sehnat..atd. díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je problém, který sama řeším. Pojmout účesy celého 20. století je pro mně velmi těžké, protože (ač se to nezdá) je velmi těžké najít dobové obrázky a neznám ani knihy, které by se tím zabývaly. Ale určitě se tu objeví něco do roku 1950. Kde konkrétně shánět starou módu, to je za a) těžké najít a za b) když už o nějakém konkrétním obchodě vím, tak nechci, aby mi o tam někdo z vás ,,vybrakoval" - někdy si člověk určité objevy stejně nechává pro sebe:D Napsala jsem ale článek, kde obecně shánět originální oblečení, podívej se zde:
      http://turnyra.blogspot.cz/2013/03/kde-shanet-originalni-obleceni.html

      Vymazat
  4. Ahoj, chtěla bych poprosit článek o tetování, například co si o něm myslíš, jeho druhy nebo historii. díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, po prázdninách vytvořím článek.

      Vymazat
  5. Ahoj, ráda bych věděla, jaký styl oblékání, líčení a účesů by se ke mně hodil+ typologie obličeje, šlo-li by to . :) Email: bella.krskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, chtěla bych nějaký článek o módě ve čtyřicátých letech, od toho co nosili chudí lidé až po aristokraty. Od spodního prádla,včetně nočních košilek až po večerní róby. Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, 40. léta je těžké pojmout celkově, protože aristokracie nosila trošku jiné věci než střední třída a rozmanitost stylů a účesů je neskutečná. Kdybych vytvořila článek přímo o čtyřicátých, brzo bych litovala, protože bych o nich zjistila zas o kapku víc a článek by mi připadal nedostačující. Takže i já bych ho chtěla, ale ještě na něj není čas:-) Každopádně čtyřicítky miluju a proto o nich budena blogu pořád něco. Pro malý přehled doporučuji aspoň článek Obleč se podle 40. let nebo rubriku 1940-1960.

      Vymazat
  7. Ahoj, budeme dělat ples v duchu dob komunismu v čechách a nikde jsem nenašla obrázky oblčení, líčení, doplňků apod. jen nějaké staré věci jako jar, zápalky, žvýkačky apod. hodil by se tedy článek na téma komunismus nebo móda za komunismu předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za typ na super článek! Mám doma dost straých módních časopisů z dob 70. a 80. let, ale nejsem pamětník a proto se trochu bojím zabíhat do tohoto tématu. Řekla bych, že zatím nemám dost znalostí. Ale mohla bych se optat nějakých žen, které v této době vyrůstaly a z jejich vzpomínek vytvořit článek! Kdy tento ples budete mít, abych neudělal článek moc pozdě?

      Vymazat
    2. Zjistím a napíšu, mělo by to být začátkem příštího roku, úplně přesné datum ale asi hned tak vědět nebudu. Moc děkuji za ochotu!

      Vymazat
  8. Jo a jestli by to šlo, vidím že tu máš většinou jen co nosily ženy, hodilo by se ale, kdyby si k jednotlivým stylům a období přidala i muže, jak vypadala jejich móda apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máš pravdu, že o mužích tu nic nemám. Moje znalosti zde totiž nejsou na takové výši, abych se neusela bát téma zpracovat. Je ale pravda že by to tu mělo být... Takže to zkusím dohnat a něco si počíst. Děkuju za typ na doplnění mezery!

      Vymazat
  9. Ahoj, já bych zase přivítala články o módě, líčení, úšesech a stylech 90. let 20. století:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ano, 90. léta jsou má oblíbená! Jenže jdou hodně těžko postihnout, ale mám hodně časopisů z té doby, takže to vidím nadějně. Určitě chci udělat tutoriál na líčení z té doby. Ale asi si chvíli počkáš... Každopádně se tu objeví inspirace na Scullyovou, která je právě z této krásné doby.

      Vymazat
    2. Jé, Scullyovou miluji:-) Už se těším... :-)

      Vymazat
  10. Hi, tvůj blog je naprosto úžasnej, a já velmi miluji modu 50 let, obzvláště se mi líbí modely ve filmu Jak si vzít milionáře (How to marry a millionaire) hraje tam Betty Grable,kerá tam má dokonalý účes zjisti návod na něj která prý měla dokonalé nohy, zjisti prosím něco víc o ní, a míry jejich noh, také Marilyn Monroe, jejíž účes se mi moc líbí a mám takový tvar obličeje jako ona a nevím jak si ten účes mám udělat, a taky se mi od obou hereček líbí jejich obočí v tom filmu, prosím napiš na to nějaký návod. A taky by mě zajímalo Betty Grable má v tom filmu šaty ke kotníkům které hezky vlají, a nosili pod to tylovou spodničku a korzet? Ještě by mě zajímalo jestli nevíš o nějakém obchodu kde se dají sehnat šaty z 50 nebo 60 let? Radši české internetové stránky prosím. Moc to potřebuji vědět ráda, bych šla v prosinci ve stylu 50. let na ples. Díky moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za pochvalu! Zkusím vytvořit nějaké články na téma, které prosíš, ale musíš si počkat, mám hodně nápadů a málo času. Marylinin účes se dělá pomocí natáček, na Youtube určitě najdeš hodně videí. Ty vlasy Betty Grable jsou šílenost:-) Mám na ně moc dlouhé vlasy. Podle mě jsou vlasy natočené na natáčky a po sundání se tam ještě dotvarují a nalakují pokládané vlny.
      tady je nějaký návod, který se tomu účesu docela přibližuje:
      https://www.youtube.com/watch?v=zAh6K6RTBjU
      Obočí si vytrháš do tvaru a obtáhneš tužkou (barvou) a když budeš mít makeup, mělo by to být ono. Můžu vytvořit článek na téma How to marry a millionaire!:-) Ale mámtoho před sebou hodně, takže to chvíli potrvá
      .Betty pod tím oblečkem nahá určitě nebyla. Nosila se stahovací bodýčka nebo korselety, zadej do obrázky Google ,,1950s underwear". Přes to se také nosila košilka.
      Najít staré oblečení není lehké, existují secondhandy, kde jsou staré oblečky, např. tu: http://www.laly.cz/
      Jinak se dají s sekáčích sehnat i oblečky připomínající 50. léta, pokud se dobře nalíčíš a učešeš, budeš jak z 50. či 60. let:-) Snad se tu někdy objeví článek ,,obleč se do 50. let".

      Vymazat
  11. Ahoj přivítala bych nějaký článek o módě 0.let 21.století :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj máš moc pěkný blog a je vidět, že tě historická móda opravdu zajímá. Líbilo by se mi, kdyby se tu objevil článek o tom, jak se vyvíjela móda 20. století na různých světadílech :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...