pondělí 14. května 2012

Essence - I love rock tužka na oči

Nedávno jsem mezi nabídkou značky Essence objevila zajímavou tužku I love rock. Popis zněl, že je nejen intenzivně černá, ale krásně lesklá. Stála asi jen 60 kč a tak už se brzy nesla domů v mé kabelce.

Je pravda, že tužka má lesklý nádech. U černé barvy jsem se s tímto bonusem nikdy nesetkala. To beru jako velké plus - nezmenšuje oči tak radikálně jako její příbuzné.

Popis nelhal ani v intenzitě barvy. Tak černě černou jsem dlouho neviděla. A co víc! Barva přes den nezesvětlá a je černá večer stejně tak, jak byla ráno.

Problém je ovšem v konzistenci. Tužka je velmi měkká a intenzivní černá opravdu hodně intenzivní. Když jsem chtěla tužku rozmazat, měla jsem najednou celé víčko černé (ale úplně černé). Takže jsem raději rozmazávala opravdu mírně.

Když jsem s tužkou vytvořila přesnou linku, tak se kraje trochu rozmazaly, ale to beru jako normál u tužek, přecejenom nejde o tekutou linku.

Co je opravdu mínus - tužka se rozmaže na spodní víčko. Takže když přijdeš večer domů, máš trochu kruhy pod očima. Jestli jsi tam měla stíny nebo černou linku, tak to vzhled moc neovlivní. Jestli sis ale dala záležet na světlém dojmu, už světlý nebude.

Tužku můžu doporučit na výraznější líčení pro intenzivní barvu nejlépe pro kouřový efekt. Ovšem upozorňuji na komplikace s rozmazáváním. Na přesnou linku a vzhled např. z 50. let tužku doporučovat nebudu, protože se rozmaže na spodní víčko.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...