pondělí 2. července 2012

Dermacol: Long lasting lipstick

Konečně rtěnka pro plné rty! Stojí jen 129Kč a seženeš jí skoro všude. Rtěnka se neleskne, což je idelám pro dívky, které se pyšní plnými rty. Už se nemusíš bát, že si naneseš příliš rtěnky a obličej bude půdobit divně. Ideální pro vzhled 90. let.

Rtěnka má pěkný obal (který se ale hned ošoupe), dokonce voní a snadno se aplikuje (pokud méně šikovné přesto doporučím zrcátko u tmavších odstínů). Výdrž zatím ověřenou
nemám, protože jsem vždy něco snědla, ale působí
na mě jako rtěnka, která vydrží.

Moje odstíny jsou č. 14 a 09. Fotku sem nedám, protože neopovídá skutečnosti. V drogérii je ovšem tester, který ti dá představu o konzistenci i vzhledu.

1 komentář:

  1. mám taky rtěnku od dermacolu, ale lip seduction, mám ji v odstínu 1, je to taková žvejkačkově růžová, matná. je krémová, příjemná, ale není zrovna dlouhotrvající, i tak ji ale doporučuju :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...