sobota 21. července 2012

Inspirace - Julianne Moore

Julianne Moore je americká herečka, kterou znáte z filmů Mlčení Jehňátek, Magnolie nebo Jurský park. Při pohledu na Julianne vás na první pohld zaujmou její krásné lícní kosti, tajemný pohled a zrzavé vlasy.
 
Juliannina typologie

Juliane je zrzka se zrzavou pihovatou pletí. Má hranatý obličej, výrazné lícní kosti a rovný nos. Velice zajímavou jí dělají její oči - jsou docela melé, ale mají hluboká víčka.

Účes

Zrzavé dlouhé vlasy má Julianne od přírody, ikdyž si je občas obarví do hnědavého tónu. Nosí je rozpuštěné, ale najdou se i obrázky, kdy je má stažené do drdolu. Na některých fotkách má vlasy vyžehlené, ale já si myslím, že se k ní přirozeně vlnité hodí mnohem víc.

Líčení

Zajímavé oči příliš zvýrazňovat nepotřebují. Julianne si dává řasenku, která oči rozjasní, ale anis černou linkou ani se stíny to nepřehání. Nosí lesklou rtěnku v meruňkových barvách. Nikdy nezapomene na růž pro své líce. Občas si vezme černé linky, ale musím říct, že si tím krásný pohled úplně zkazí.

Oblečení

Asi se nedá říct, že by herečka měla nějaký zvláštní módní styl. Snad jen to, že velice ráda zdůrazňuje svůj pas. Také se nebojí obléct odvážnou róbu s velkým výstřihem. Však dívka s tak zajímavým obličejem si může vzít téměř cokoli.

Pro koho se Juliannin styl hodí?

Do Julianny se může stylizovat každá dívka, která má štíhlý hranatý obličej, výrazná víčka a dlouhé vlasy, které si obarví na zrzavo či nějaký příbuzný odstín. Julianne je velmi přirozená a proto budeš s jejím stylem působit nenuceně a přesto hezky.




Líbí se ti Julianne Moore? Mě přišla vždycky velmi krásná.

4 komentáře:

  1. tiez sa mi paci a najviac ked vyzera tak prirodzene :) ona je zaujimava, netreba nic extra zvyraznovat, ako si napisala tym to len kazi ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je krásná.. a nevím proč, ale působí na mě velmi přirozeně :)
    Jinak její styl se mi celkem líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. Ty jsi vážně moc šikovná!
    Líbí se mi na ní, že dovede stárnout. Vždy má nalíčená líčka - skvělý postřeh.

    OdpovědětVymazat
  4. mne prijde rovnaky typ ako ta zo zufaliek Marciu Cross a na tej som obdivovala, ten dokonaly look:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...