pátek 20. července 2012

Inspirace - tvá oblíbená tvář

Jedním z pravidelných článků je Inspirace. Předvedu nějakou slavnou osobnost a ukážu ti její styl a typologii, aby ses mohla inspirovat. Jenže mé znalosti nejsou nekonečné nebo si nejsem jistá, zda by dotyčná někoho zajímala. Takže ty sama můžeš znát někoho, kdo vypadá naprosto úžasně a chtěla by ses jím inspirovat. Právě proto jsem vytvořila tento článek, kam můžeš napsat do komentářů typ na nějakou slavné slavné dívky (zpěvačky, herečky, modelky, umělkyně...) z dob součastných i minulých. Já okouknu jejich obrázky a pokusím se o nich napsat článek do rubriky Inspirace.

Určitě se neboj napsat. Nemůžu ovšem zaručit, že mi dotyčná nebude připadat silně nesypatická. Takže rovnou říkám, že na Nicky Minaj nebo Lady Gagu tady inspiraci dělat nebudu:)

31 komentářů:

  1. Mně by se líbila např. Julianne Moore a také Grace Kelly.

    OdpovědětVymazat
  2. Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Vivien Leigh, Elizabeth Taylor, Ava Gardner, Sophia Loren, Rita Hayworth, Marlene Dietrich, Greta Garbo ...
    zo sucasnosti Beyonce, Lana Del Rey, Emma Stone, Emma Watson, Demi Lovato, Kate Hudson napriklad, tie sa mi zdaju zaujimave celkom :)
    ja sa na to velmi tesim, najlepsie ked budes striedat nieco starsie a novsie vzdy :)

    OdpovědětVymazat
  3. OOO, no to je krásný seznam! Přesně to jsem potřebovala! :) Přesně na tohle mám prázdniny:) Takže se můžete těšit (nečekejte ale článek hned, přecejenom občas jedu na dovolenou)!

    Kdyby vás nebo ještě nekoho dalšío napadla další jména, určitě můžete seznam obohatit!

    OdpovědětVymazat
  4. ja som ti dost nalozila, az mi je to sproste :D budem sa tesit na kazdy jeden clanok! :) ked sa dokopem, mozno zacnem robit licenia a chcela by som skusit nejake podla tvojich rad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jsem ráda, že se budeš inspirovat!

      Vymazat
  5. emma watson je pre mňa taká klasická, arianna grande taká rozkošne dievčenská, obidve by som tu rada videla.
    máš krásny inšpiratívny blog a podobný som ešte nevidela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za chválu:) zařadím tvé favoritky do adeptek

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji za typ. Emilie je dost šílená na tenhle blog, takže jí asi předčí nějaké dívky, do kterých se běžná holka lépe vžije, ale třeba se tu i Emilie někdy objeví.

      Vymazat
  7. Zajímavá osoba, mám teď v řade hodně jiných na přání, ale měla by se tu objevit! Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. To je velmi zajímavá osoba! Určitě se tu někdy objeví!

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Díky, je zajímavá. Problém je, že nemůžu najít dost fotek, podle kterých bych inspiraci udělala. Nemáš nějaký odkaz na album s jejími fotkami nebo třeba nějaké stránky HIM? kde by měla víc fotek?

      Vymazat
    2. napadají mě: http://jonnanygren.blogspot.cz/
      https://www.facebook.com/pages/Jonna-Nygren/234592929895906
      tady jedna fotka: http://3.bp.blogspot.com/-gawR3FP8BFM/T2H0IiK9EiI/AAAAAAAAACE/S7XuwmZWtPY/s220-h/IMG_1025.PNG

      ale máš pravdu jejích fotek na internetu moc není

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. možná ještě tady budou nějaké fotky: http://captainjonnanygren.tumblr.com/
      http://www.tumblr.com/search/jonna+nygren
      http://itsjonnanygren.tumblr.com/

      Vymazat
  10. Líbila by se mi Carey Mulligan, Gemma Arterton, Natalie Dormer, Nina Dobrev a Summer Glau, tak třeba si nějakou z nich vybereš, možná...? *nahazuje prosebný pohled* :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tolik jmen! Nemůžu zaručit, že se tu objeví všechny a že se tu nějaká objeví brzo, ale určitě z nich někoho vyberu. A díky za tu Gemmu, má tak podobné rysy jako já, až mě to děsí:D Nejvíc mě z nich zaujala Carey. Tak uvidíme:-)

      Vymazat
    2. Není zač, to já děkuji! :-) Nemusí se tu samozřejmě objevit všechny, to zcela závisí na tobě, ale pokud se tu objeví kterákoliv z nich, budu ti moc vděčná. :-)

      Vymazat
  11. Prosííím o Marlene Dietrich !!:))

    OdpovědětVymazat
  12. Brigitte Bardot, Claudia Cardinale- prostě některá z typických sexsymbolů 60.let

    OdpovědětVymazat
  13. napadá mě Madonna - začínala v 80. letech, tak by to byla dobrá inspirace pro ty, kterým se tohle období líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za tip. Madonna už mě napadla, ale je těžké jí celou postihnout, protože je pořád jiná. Možná by se spíš hodila na nějaký článek typu jako byla Christina Aguilera. Díky!

      Vymazat
  14. v tom případě navrhuji Ann Margret zamlada :)

    OdpovědětVymazat
  15. Michelle Rodriguez

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...