pondělí 2. července 2012

Jaký je tvůj tvar obličeje?

Hodně často zde radím, co se k jakému tvaru obličeje hodí, ale rozdělení tvarů už tady nemám. Proto vznikl tento Článek na přání. Také mám pocit, že každý bere tvary trošku jinak. Takže podle toho poznáte, jak je beru já  jak se podle nich u mě na blogu orientovat.

U obličeje jsem naznačila jak krátké, tak dlouhé vlasy, aby ses mohla lépe najít.

Oválný obličej

Obličej je na výšku trošku! delší. Čelist je zaoblená, není ani úzká ani hranatá. Celkově obličej působí zaobleně a souměrně, nemá příliš výrazné rysy.

Protáhlý oválný obličej

(U mě na blogu se s ním budeš setkávat prostě jako s ,,protálhým") 
Tvůj obličej je zaoblený, ale je mnohem víc vysoký než široký. Působí štíhlým dojmem, protože má hubenější tváře. Skoro všude se zaměňuje s oválnm obličejem, což mi hodně vadí, protože všechno oválnému obličeji nesluší, potáhlému naopak ano.
 

Kulatý obličej

Obličej je přibližně stejně široký jako vysoký (oproti jiným tvarům působí spíše široce), působí kulatě a baculatě. Vyskytuje se jak ve variantě velkého obličeje, ku kterého tě zaujme spíše širokost, tak variantě malého obličeje, kde tě zaujme baculatost 

Hranatý obličej

Tvůj obličej se podobá oválnému nebo protáhlému s tím rozdílem, že má výrazné rysy. Vystouplé lícní kosti střídají hubené tváře. Poznávacím znamením je nekulatá čelist a již zmiňované lícní kosti. Brada bývá často vystouplá, to ovšem není podmínka. U mě na blogu často rozlišuji mezi hranatým a protáhlým hranatým obličejem, protože se tam nějaké maličkosti v oblékání můžou lišit.
Obrázky jsou opravdu hodně názorné, ale tvůj obličej nemusí být až tak moc hranatý a přesto se do této kategorie bude řadit.

 
Srdcový obličej

Tvůj obličej není příliš velký či protáhlý. Má zúženou čelist a baculaté tvářr, které jsou hlavním znakem srdcového obličeje. Tvé čelo pravděpodobně působí dojmem ,,vysokého čela", což nemusí být u všech případů. Obličej ve většině případů působí jako obličej pro panenku či princeznu díky výrazným tvářičkám. Pokud ale nechceš mít image panenky, můžeš tomu díky stylovému účesu předejít.

Diamantový obličej

Jedná se poměrně vzácnou formu obličeje. Obličej je protáhlý, ale má dlouhu zúženou čelist a oblast čela se také trochu zužuje. Od srdcového obličeje se liší právě svou protáhlostí a často nemá baculaté tváře. Na mém blogu většinou nebude mít vymezený prostor právě díky své vzácnosti, ale spadne do množiny protáhlého obličeje, se kterým má asi nejvíc společného.



Mám přesně ten tvar, který se mi nejméně líbí

Nesnaž se tady hledat obličej, který chceš mít, ale ten, který doopravdy máš. je důležité se se svým tvarem srovnat. Každý obličej ti přinese něco, co jiný ne. Díky šikovnému účesu a správnému líčení můžeš svůj obličej posunout blíže k jinému tvaru nebo ten svůj zvýraznit. Proto nikde nepíšu, že ten a ten typ je ideáln, protože to tak nejde říct. Každý obličej je něčím zajímavý a je jen na tobě, zda tuto složku ukážeš či jí zakryješ nebo zošklivíš.

Stále nevím, jaký tvar mám
Jestliže si stále nejseš jístá, napiš do komentářů a popiš svůj obličej či přidej odkaz na tvůj web s fotkami.

19 komentářů:

  1. :D ja si asi tiez vyfotim tvar a odoslem sa k tebe na analyzu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klidně:) odula.mysi@seznam.cz

      Vymazat
    2. alebo pozri u mna na blogu :D aj ked neviem aku presne fotku na to potrebujes ...

      Vymazat
    3. No koukala jsem na promoční fotky a podle mě ji na 100% oválný obličej, stejně jako já:)

      Vymazat
  2. Ahoj, chtěla bych se tě zeptat, jaký tvar obličeje tipuješ Lídě Baarové? :) Mám pocit, že mám stejný, ale nejsem schopná určit, jaký to je... hranaty? kulaty? srdcovy? :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Lídě Baarové bych přiřadila delší hranatý obličej. Čelist má docela širokou, skoro se jí nezužuje. Když bys obkreslila spodní část obličeje, byla by z toho skoro rovná linka.
      Lída má výrazné tváře, takže na některých fotkách působí, jako by měla oválný obličej. Širší čelist s ním ale nekoresponduje.
      Hranatost je dobře vidět tu:
      http://img.ct24.cz/cache/616x411/article/30/2981/298056.jpg?1319653451
      http://imgs.idnes.cz/lidicky/A010201_DIP_BAAROVA2_V.JPG
      http://img.blesk.cz/img/1/normal480/1295238-img-lida-baarova-crop.jpg
      Podobný tvar obličeje má např. Anjelica Huston:
      http://www.irishconnectionsmagazine.com/archives/v1i1/angelica-huston.jpg
      http://searchweight.com/wp-content/uploads/2011/12/anjelica-huston.jpg

      Vymazat
    2. Koukám, že bych trochu měla překreslit obrázky. Jsou sice názorné, ale až moc vyhraněné.

      Vymazat
  3. Díky :) No, možná by bylo dobré k nim přikreslit jejich, pro někoho ne úplně jednoznačné, "varianty". :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, kam mohu zaslat fotku pro určení mého obličeje ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, taky pořád tápám jaký tvar mám obličeje, myslím si teda ováný ale nejsem si moc jistá. Myslíš že ti taky můžu poslat fotku? A nepoznáš náhodou i jaký jsem barevný typ vůbec nevím jak se v tom mám vyznat:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ja nad tim badam cely zivot :D Takze uces, oboci i liceni hazi od oka. Vzdy kdyz jsem se ptala kamaradek, tak mi rekly "NEVIM" Asi je to opravdu veda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to přijdem:-) Pošli fotky na turnyra@gmail.com

      Vymazat
  7. Ahoj,pomohla bys mi taky?Taktéž vůbec netuším,jaký tvar obličeje mám.Mohla bych ti poslat pár fotek?!Pomůžeš mi,prosím?Děkuji za jakoukoli odpověď.

    OdpovědětVymazat
  8. Mohu také zaslat? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě:-) jsem trochu vytížená, tak asi neodpovím hned

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...