středa 11. července 2012

Líčení z 30. let - návod

30. léta jsou velmi populární, ačkoli návodů na líčení z této doby moc není. Přesto ho považuji za jeden z nejjednoduších typů. Ukážu ti, jak ho vytvořit včetně zakrytí obočí, které si trhat kvůli jednomu dni nebudeš.

Toto líčení se hodí na každý typ očí. Jestli chceš vypadat co nejvíc dobově, dej si rudou rtěnku a zvlň si vlasy.



Co potřebuješ
v závorce je vždy značka, kterou jsem já použila

Obočí:
Make up (Oriflame)
Pudr (Oriflame)
Tmavší tužku nebo stíny (oční stíny Basic)

Oči:
Hnědý či tmavě béžovový stín (Astor)
Velmi světlý stín (Astor)
Černá tužka/linky (Gabriella Salvette)
Štěteček/polštářek na nanesení (Essence)
Řasenka (Gabriella Salvette)

Zakrytí obočí
(na obrázku obočí před zakrytím)

Ikdyž máš tmavé obočí jako já, můžeš ho aspoň částečně zakrýt. ez úzkého obočí to nepůjde, protože se jedná o nejvýraznější prvek líčení ve 30. letech.

Nanes si na obočí, které chceš zakrýt, make-up. neroztírej ho, spíše ho jemně vklepej. Poté si vzmi na štěteček pudr a ten opět jemně vklepej do obočí na make-up. Uvidíš, že hloupky krásně zmizí. Jestli budeš pudr i make-up rozmzávat, nic nezakryješ. Po zaschnutí se tvé obočí částečněodkryje, můžeš ho zkusit překrýt znovu pudrem nebo očními stíny. Jestli máš tmavé a husté obočí jako já, nezmizí ti úplně nikdy. Z dálky naštěstí vypadá, že je pryč.

Tenké obočí, které zůstalo nezakryté, zvýrazni tužkou nebo stínem (pozor, aby sis ,,nezajela" do skryté části). Trochu ho protáhni. Po zvýraznění zakrytá část opět opticky zmizí.

Líčení
1. Od vnějšího koutku oka veď tmavší stín k vnitřními konci obočí.
2. Na zbylé části nanes světlý stín, soustřeď se hlavně na plochu na víčku a těsně pod obočím.
3. Pod vnější koutek oka namaluj jemně tmavší stín, jen náznakem.
4. Nad oko udělej velmi tenkou černou linku, která bude začínat už u vnitřního koutku oka a na konci bude jen mírně protažená.



5. Do této chvíle vypadá líčení nevýrazně. Ve chvíli, kdy si naneseš řasenku, budeš zírat, jak moc z 30. let vypadáš!




12 komentářů:

  1. Odulko (doufám, že to nějak nekomolím),
    zase jsi mě překvapila originálním článkem. Pořádáme občas s kamarády "tématický večírky", a až bude zase ten "ze 30. let", tak si sem přijdu pro návod.
    P.S. A propos...historie spodního prádla mě nadchla!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Ze statistik blogu vidím, že mě lidi hodně hledají na Google podle módy 30. let, takže sem možná dám ještě víc článků:) A jsem ráda, že se budeš u mě na ten večírek inspirovat

      Vymazat
  2. Moc zajímavé. Je mi líto, že jsem se nepřipojila dřív, ani nevím, jak je to možné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Vpravo vidíš ikonky pravidelných čtenářů a zmáčkeš na ,,Připojte se k tomuto blogu! a mělo by to být.

      Vymazat
  3. Skvělý a zajímavý článek i celý blog :)
    A jinak přehlídka byla zajímavá - a ty hubený holky mě utvrdily v tom, že to až takový ideál pro oko není-takže zlatý moje kila navíc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Občas vyhublé holky zvednou sebevědomí o normálně štíhlým holkám, znám to :)

      Vymazat
  4. Nevím ke kterému článku to napsat, tak třeba sem. Je to nejúžasnější blog co jsem kdy viděla! :) Opravdu velice povedený. A děkuji, tvoje články mi hodně pomohly při prezentaci do dějepisu. Snad budeš přidávat nové a nové věci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak mě těší:-) To, že se Ti blog líbí a také, že jsi ode mě čerpala do prezentace. Nové věci přidávám pořád, můžeš se jen těšit!

      Vymazat
  5. To mě se tady ta doba také velmi moc líbí. Jen je škoda, že ženy nosily jen kostýmky a šaty, teda je to škoda pro mě protože, já si radši obleču džíny s vysokým pasem, tričko a jdu. Nemám odvahu se na třicítky obléknout, a to je škoda. Jsou vskutku nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ony se už kalhoty nosily. V některých Poirotech je ženy mají na sobě (žel teď nevím ty díly).
      http://1.bp.blogspot.com/-sTWYb-c3pNE/Tl_qUBsHEFI/AAAAAAAAKQs/T_hgz-sdMQU/s800/574.jpg
      http://www.agelesspatterns.com/images/DOS3003.gif
      Zkus zadat do Google obrázky ,,1930s trousers" nebo něco podobného. :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...