pondělí 2. července 2012

Recenze: Astor - Palette Eye Shadow Eye Artist

Nedávno jsem si na nějaké slevě koupila stíny Palette Eye Shahow od Astoru. Staly se jedněmi z nejlepších stínů, co mám díky své kvalitě a jedinečnosti.

Můj odstín byl č. 615.

Stíny jsou krásně třpytivé a proto se úplně úžasně hodí na líčení z 20. a 30. let! Všechny barvy se k sobě hodí a můžeš je velmi hezky kombinovat a nepůsobíš zmalovaně (přesto doporučuji vybrat pouze 3 barvy). Nejsvětlejší barva je trochu do žluta a oko krásně prozáří.

Studný nádech o mého odstínu mě nejdřívě polekal, ale zjistila jsem, že se hodí i k mému teplému odstínu kůže.

Stíny mají svůj vlastní aplikátor, kterým doporučuji nanášet, protože je velmi kvalitní a štětečkem nikdy stíny nepůsobily tak hezky.

Jediné mínus je nižší pigmentace. I tmavší barvy moc tmavě nepůsobí s musíš dát 2 vrstvy. Pokud chceš působit tmavě, použij černou k doplnění, protože ta jediná je opravdu pigmentovaná.

Stíny vřele doporučuji. Nestojí sice málo, ale občas se dá narazit na výhodnou slevu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...