čtvrtek 9. srpna 2012

Barvy pleti

Jelikož jsem za tu dobu, co mám blog, zaznamenal další varianty barev pleti, rozhodla jsem se vytvořil seriál, který se bude zabývat jednotlivými typy. Nějaký rozjezd jsem tu měla už při blogových počátcích, nyní jsem ale musela vytvořit pár oprav jak v informacích, tak i ilustracích. Čekejte mnoho článků o tom, co jinde nenajdete - jedná se o mé osobní pozorování s kombinací se studiem výtvarného umění.

Čekejte barvy:

Světlá kůži + blond vlasy, téměř žádný pigment, světlé obočí
Světlá kůže + blond/plavé/světle hnědé vlasy, hnědé obočí
Oranžová kůže + blond/plavé/hnědé vlasy, hnědé obočí
Olivová kůže +hnědé/tmavě hnědé vlasy
Světlá kůže + tmavě hnědé/černé vlasy
Rezatá pihovatá kůže + narezavělé vlasy
Hnědá kůže + hnědé/špinavě blond/narezlé vlasy

K tomu všemu ilustrace a popis, abys mohla najít svou osobní typologii a pomohlo ti to k výběru barev, které se k tobě nejvíc hodí.


Omlouvám se dívkám se snědou, tmavě hnědou barvou či barvou východoasijské rasy. Tyto typy nemám napozorované a proto si nemůžu dovolit o nich napsat typologický článek.

5 komentářů:

  1. aj ja veru ... a je aj moznost ze mi hrdzaveju vlasy a mam bledu pokozku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když vlasy v létě šisují, tak se můžou proměnit do lecčeho. Kamarádka má bílou pleť a tmavý vlasy a taky jí šisujou na rezavo:)A moje sestra má zas skoro melíry. Sluníčko si dělá, co chce.

      Vymazat
  2. Už se moc těším, hlavně na ten zrzavej typ :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    budou fungovat prokliky na obrázky s jednotlivými typy pod úvodem? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...