pátek 10. srpna 2012

Reklamy z 20. let na mikáda a vlasové přípravky

Každá dívka, která se zajímá o historickou módu, jistě aspoň jednou setrvala u obdivování mikád (a ondulací) z 20. let. Našla jsem několik pěkným reklam na vlasy a vlasové přípravky. Pojďte se vrátit do 20. let a podívat se, co tehdy dívky chtěly místo žehličky na vlasy a o jakých sponkách snily.












 Můj sen. Jak dlouho mi bude trvat z mikáda dosáhnout této hřívy?
Toto je reklama na film, ale stejně jí sem zařadím:)


5 komentářů:

  1. mne osobne sa takéto pravidelné kučierky páčia viac než úplne narovno vyžehlené vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. jéééééééé taky bych takovou hrivu hnedka brala! taky mam kratsi vlasy nez jsem kdysi měla a musim je nechat naruuuust! :) Más moc krasny a netypicky blog, jsem tvoje nova ctenarka. :)
    budu rada kdyz prijmes pozvani na moji giveaway http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za členství a pochvalu. Giveaway se nezúčastňuji nikde, takže pozvání nemůžu přijmout, ale aspoň si prolídnu tvůj blog. Já mám mikádo a dlouhé vlasy asi vzdám, protože mě stejně budou pořád popadat nálady na krátký vlasy a holt bych se nikdy nedočkala:D

      Vymazat
  3. Druhý a třetí obrázek: Jak je možné, že tehdejší dívky měly takové krásné, "objemné" vlasy? :D V dnešní době jsem nikoho takového neviděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to jen ilustrace, takže kdo ví, jaká byla realita:-) Jinak ten objem určitě přidaly vlny. Vem si konec 80. let a kudrnatou trvalou. To měly všechny taky objem. Spí se divím, že jim ondulace tehdy nezničila vlasy (trvalá ondulace = trvalá). Zahřátými želízky se vlasy zkudrnatěly a pak zafixovaly do pokládaných vln.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...