neděle 30. září 2012

Trend it up stylingpaste (Balea) - recenze

Po mnoha neúspěšných ,,testováních" různých gelů na vlasy jsem se rozhodla, že tentokrát vedle nesáhnu. Po dlouhém uvažování v drogérii jsem šáhla po Trand it up stylingpaste od Baley a rozhodla jsem se s vámi podělit o zážitky s tímto gelem, protože odteď si jiný gel už nekoupím!

Prodává se pouze v drogerii DM, 150ml, cca 69 kč.

Trand it up gel hlásá na obale toto: ,,Matující pasta vyhladí, vyžehlí a umoní vytvarovat vlasy pro každý styl. Nasměruje tvoje vlasy každým směrem a dodá vlasům matující efekt. Lehce se vymývá."

Má zkušenost: Gel se hodí pro rozcuchané účesy. Opravdu nasměruje vlasy každým směrem. Perfektně drží tvar a podle toho, kolik si gelu na hlavu dáš, tvé vlasy budou opravdu hodně natuží nebo jen mírně načechrá. Matující efekt nedodává (naštěstí).

Jaký účes jde vytvořit: S Trand it up vytvoříš načechraný vyfoukaný účes, který ti bez laku vydrží celý den. Podle toho, kam si gel naneseš, tam se ti vlasy načechrají a zkroutí (ke konečkům, ke kořenům, po celé hlavě atd.). Můžeš jet také po jednotlivých pramínkách a oživit si ofinu nebo sestříhné konečky. Jestliže ti nějaký pramen vlasů překáží, jde ho snadno přegelovat na správnou stranu. Myslím, že tento gel se hodí i na krátké vlasy, které mají držet ve vertikální poloze.

Trend it up jsem zkoušela i jako gel na pokládanou vlnu. Účes celkem dobře držel a nepůsobil slepeně, akorát hodně vlasů trčelo jinam, než mělo a celkově účes působil rozcuchaně. Takže retro účesy se pro tento gel příliš nehodí.

Nevýhody: Že gel nevytváří matný efekt, jak jsem psala, je spíše výhoda. Pokud gelu použiješ hodně (např. na změnu směru nějakého pramene), musíš si vlasy večer umýt - příští den budeš mít v tomto místě ,,drobky" z gelu, které vypadají jako lupy. Na jinou nevýhodu jsem zatím nenarazila. Gel samozřejmě nedrží vlasy nějak extrémě jako to bývá v reklamách, ale tento fakt odpovídá ceně.

3 komentáře:

  1. Balea je skvělá značka, ale s tímto gelem zkušenosti nemám. Gely totiž nepoužívám

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj! neviem kam ti to napísať (nevidím nikde žiaden tvoj mail ani nič :D), tak sa ťa spýtam tu. Že či naozaj líčenie v 80. rokoch vyzeralo takto. Lebo mne sa tomu nechce veriť. Je to na mňa proste príliš farieb, množstva produktu a všetkého :O
    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/10/prechadzka-casom-1986.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš že ne:-) Na takovýhle ,,pokusy" narážím pořád, nejhoší jsou ty z dvacátých let. Někdo si holt myslí, že když v 80. letech bylo výrazné líčení, tak se stačí zmalovat a už je ,,retro". Jakože co se týče rozložení, kde je jaký stín, takto má slečna správně, ale odstínem barev se dost sekla. Navíc, v 80. letech se nenosila tekutá linka, ale kouřové líčení. Rtěnka měla hnědavý odstín. zrovna z roku 1986 mám doma několik módních časopisů a realita byla trošku jinde:-) Těší mě, že se ptáš zrovna mě na posouzení dobovosti:D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...