neděle 9. září 2012

Velké brýle přes celý obličej

Je to sice už nějaký rok, ale do módy se vrátily velké brýle s tlustými hranatými obloučky. Ještě před pár lety by je někdo nazval naprostým omylem ve světě módy, dnes není neobvyklé potkat alespoň 3krát do měsíce slečnu s tímto typem brýlí.

Jelikož se jedná o velice výrazný doplňek, který ovlivní výraz celé tváře, musíš opravdu dobře zhodnotit, zda se k tobě hodí. Stejně, jako může celou tvážpěkně zvýraznit a udělat zajímavou, tě může také nesmírně zšeredit.

Pro jaký typ dívky se brýle hodí?

Výrazné brýle se hodí zásadně pro dívku, která se výrazněji obléká a nezapadá do škatulky. K avantgardním brýlím totiž musíš mít další avantgardní doplňky. Tím nemyslím oblečení á la lady Gaga, ale prostě něco, co by se dalo nazvat tvým osobním stylem.

Pro jaký obličej se brýle hodí?

Brýle se hodí zásadně pro drobný obličej. Tzn je menší velikosti s menším nosíkem, většíma očima a malou bradičkou. Jeho drobnost totiž velké brýle dobře doplní. Tvůj obličej by měl být co nejvíce souměrný a vyrovnaný. Jestliže na něm máš nějaký výrazný rys či ,,nedokonalost", která tě dělá zajímavou, mohla bys jí brýlemi zakrýt či převést v něco ošklivého. Jednoduše řečeno - jestliže je tvůj obličej mně výrazný a není ničím extra zajímavý, brýle z něj vytvoří něco neobyčejného. Jestli máš ale tvář zajímavou samu od sebe, nepotřebuješ jí býlemi dotahovat, protože by sis zajímavý obličej zbytečně schovala.

Znám i dívky, které mají jiný typ obličeje, než je drobný, a brýle se k nim velice hodí. Nejlepší je si brýle zkusit a požádat několik lidí, kteří mají prodle tebe dobrý vkus, aby posoudili, zda v nich vypadáš dobře.

Nemůžeš se rozhodnout, zda je nosit nebo ne?

Jestliže si nejsi jistá, jestli se k tobě velké brýle hodí, raději zvol jiný typ. S tímto extra výrazným doplňkem si totiž musíš být jistá, že ti sluší. Mohla bys sis totiž hodně uškodit.

Někomu se velké brýle nelíbí ani na drobných obličejích, jde hodně o vkus.


8 komentářů:

  1. To už není pro mne, ale na některých mladých dívkách se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. nuž ja nosím väčšie okuliare než je priemer z jednoduchého dôvodu. sú dioptrické a veľký rám mi najmenej vadí pri pozeraní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tobě se podle mě zrovna tyto brýle hodí:)

      Vymazat
    2. souhlasím s Odulou,velice ti sluší,za takovou slečnou se vždy rád otočím

      Marek

      Vymazat
  3. Taktéž mám retro brýle a to z toho důvodu, že se mi to prostě líbí. Rozhodně nemám drobný obličejík a dle mého názoru ke mně jdou. I když píšeš, že se trend rozšířil a má je dnes hodně lidí, tak musím napsat, že budí velkou pozornost - spousta lidí mi na brýle kouká, dalo by se říct, že tak 80% lidí, které potkám, se koukne. Ze začátku mě to trochu znervózňovalo, než jsem si na brýle zvykla, ale teď už jsem s nimi zžitá a bez nich bych nedokázala ani vylézt ven, možná, že v nich nejsem sexy, ale rozhodně si připadám zajímavá (a pak praktické hledisko - jsou to první brýle, které mě neomezují ve výhledu - přes ta široká skla je nádherně vidět na všechny strany)... Prostě mám ráda originální a výrazné věci a taky se mi líbí, že i věc jako jsou brýle, dokáže o člověku prozradit spoustu informací. Na závěr musím napsat jednu hezkou poznámku, kterou jsem kdysi četla na jedné diskusi od slečny, která taktéž retro brýle nosí: Když mám nosit brýle, tak ať je od prvního pohledu patrné, že to brýle jsou. Nebojím se brýle přiznat! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za hezký komentář! Velké brýle se hodí i na protáhlé obličeje. Tohle je starý článek, měla bych ho trochu předělat. Souhlasím s názorem, že pokud brýle, tak výrazné:-)

      Vymazat
  4. Mám takové "hranaté brýle", byla to docela super změna po těch klasických dioptrických drobných železných brýlích. Tento typ brýlí jsme zvolila, hlavně proto, že mám zapadlé oči a malé brýle, které oči těsně rámují mi nepřišly, že by zvětšení moc pomáhaly. Mám to štěstí že špatně vidím do dálky a brýle jsou jedna velká lupa a i tím, že jsou větší příjemně zvětší oči. Po dlouhém váhání přidávám i odkaz na nejnovější foto. :)) http://nd06.jxs.cz/782/280/11b79f8fb5_96816743_v1.jpg?1391290362

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÓÓ, to je super! Brýle ti moc sluší. Jak jsem už psala, tenhle článek se musí předělat, protože už úplně neodpovídá tomu,c o si myslím dnes:-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...