úterý 6. listopadu 2012

Herečky 20. 30. léta M - S

Další nadílka hereček. Která je nejhezčí?


Anita Page
 Anna May Wong
Alice prin

 Mary Pickford
 Pola Negri
 Carel Meyers
Dorothy Sebastian
 Norma Shearer
 Gloria Swanson
Coleen Moore

7 komentářů:

  1. Mne sa najviac paci Nora Shearer a Mary Pickford..na nich ma oslovila ich ženskost a nezne crty.. spravila si pekny prehlad.. ja som mala ambiciu v buducnosti sa inspirovat licenim 30. rokov, takze mam to tu prehladne zdokumentovane :)

    OdpovědětVymazat
  2. Norma.. asi jediná co znám.. jinak mám ten pocit že i ostatní jsem viděla někde ve filmu :D

    OdpovědětVymazat
  3. posledná mi pripomína to dievča z filmu submarine :3 a je krásna

    OdpovědětVymazat
  4. norma je ozaj krásna a na tú dobu mi pripadá až "moderná" či pokroková. len mi nejde do hlavy- mali všetky ženy také malé pery, alebo si ich pracne stále ukrývali? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já úplně nevim, už tehdy se fotky retušovaly a třeba Dorothy je tu má až podezřele ,,dokonalé". Vem si ale taky, že většina hereček z 20. let má rovné či mírně kulaté obočí, které v té době bylo nesmírně populární, a to je taky trochu ,,divný". je možný, že ty herečky byly ,,vybíraný" podle ideálu dívky - stejně jako dnes do ústředních rolí filmů volí dívky s určitým typem postavy a obličeje. A další věc - černobílá fotka hodně zkresluj. V časopise z 30. let jsem dokonce četla návod, ajk se nalíčit na černobílé focení:-). Tmavé rty vypadají opticky menší a rtěnka také trochu opticky zužuje a na černobílé fotce to může být trochu opticky zkreslené. Třeba Pola a Coleen (z 20. let) mají vlastně normální rty, když se na ně podíváš zblízka (Gloria a Norma jsou na fotce z let 30., kdy plné rty už jely více)

      Vymazat
  5. Mary Pickford a mám pocit, že tu jedinou znám. To líčení je určitě dost změnilo, no vlastně jako i v současnosti. Dřív používali hodně různé filtry, dnes se to dělá digitálně.

    OdpovědětVymazat
  6. Carel Meyers a Mary Pickford

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...