pátek 16. listopadu 2012

Nový objev - pudr gabriela Salvete

Moje kamarádka sháněla pudr a koupila si jeden od Gabriely Salvete, druh Hydrating and long lasting. Jelikož mě zaujal design 80. a 90. let a navíc jsem vlastně taky pudr potřebovala, hned sem si ho přidala do košíčku.

Tak spokojená jsem s pudrem nikdy nebyla! Dodá pleti krásný tón a sjednotí jí, ale nepůsobí jako umělá maska. Od pudru očekávám, že nezakryje všechno, spíše vytvoří zajímavý nádech pleti. Pupínky a pigmentové zabarvení tedy dokonale nezakryje, ale odvede od nich pozornost. Proto nemusíš cítit jako vlastník svého obličeje a nikoli cizího.

Jak přesně dlouho vydrží se mi ještě zjistit úplně nepodařilo. Můžeš si ale být jistá, že pokud půjdeš čerstvě napudrovaná na nějakou párty, ještě i při příchodu domů bude tvá pleť krásně sjednocená.

Jen jediná ošklivost se mi přihodila. Nějakým omylem se mi ulomilo zavírání a pudr se částečně vysypal do tašky.. Takže doporučuji opatrnější lepší zacházení.

Můj odstín je ten nejsvětlejší. Fotky sem žel nemůžu dát, protože foťák nádech pleti zkreslí a tak by nikomu nepomohly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...