sobota 10. listopadu 2012

Rekordní návštěvnost

Milé čtenářky,

pokaždé, když se číslo pravidelných čtenářů o 1 zvýší,  mám velkou radost a hned se podívám na profil a web dotyčné blogerky.

O to více mě těší, že stále roste návštěvnost. Na počátku blogu (květen) byla průměrná denní návštěvnost 8 lidí. V létě toto číslo narostlo na 50 a dnes se můžu chlubit s minimem stovka denně.

Jaké překvapení mě ale čekalo, když jsem statistiky blogu otevřela dnes ráno!  7.11.2012 Zobrazení stránky: 276lidí , 8.11.2012 318lidí, 9.11. 315 lidí!

Když jsem si blog zakládala, doufala jsem, že se aspoň někdo na moje stránky občas podívá. Dnes už o návštěvnost není nouze a já mám při otevření statistik skvělou náladu; a to jen díky vám, milé čtenářky!

5 komentářů:

  1. Ja som tvoj blog objavila len nedávno cez makeupwithkatze a velmi sa mi zapacil, pretoze je iny ako ostatne.. zaujima ma dobove licenie taktiez tvoje prispevky o hereckach.. gratulujem k vysokej sledovanosti a zelam este vacsiu :)

    OdpovědětVymazat
  2. presne tak, zasluzis si to a prajem ti stale viac a viac citatelov! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak, zasloužíš si to:*

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...