pátek 16. listopadu 2012

Účesy 10. let

Moje nejoblíbenější módní období jsou právě 10. léta, přelom ,,staré" secese a ,,nové" moderny. V této době se absolutně převrací přístup k oděvu a přestože se oděv ubírá úplně novou cestou, pořád si zachovává něco ze secesní elegance. Tuto éru skoro nikdo nezná a já to považuji za velkou škodu. Pojďte se nyní podívat na složité účesy, které se nosily. Dívky si vlasy zaplétaly do drdolů, ke kterým si přidávaly čelenky či jiné aplikace a okolo obličeje se jim ,,svíjely" pokládané vlny.

 














9 komentářů:

  1. tie čelenky by som si dala aj teraz.. mne pri tých obrázkoch hneď napadol Klimt a jeho nádherné múzy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odulko, po dvou hodinách, které jsem strávila na tvém blogu, mám jednu výtku - hrozně mě z toho bolí záda. Já vím, že bych sem měla chodit pravidelně a trošku si to tu "dávkovat", ale když mě to vždycky pohltí najednou a pročítám úplně všechno, klikám sem a tam a žasnu a divím se a sním si o tom, že se jednou vrátíme k těm něžným půvabům. Nádhera, bravo! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OÓ, děkuji za krásný komentář. Mě taky tvůj blog vždy uchvátí, nemá konkurenci:-)

      Vymazat
  3. mě by zajímalo, jak jim to drželo. Tenkrát přece ještě nebyly laky na vlasy a tak...? Nebo jo? Nebo prostě jen použily hodně vlásenek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tehdy se místo laku používalo třeba pivo, doteď mi to občas někdo doporučuje :-) Vlasy měly trvale naondulované a už díky tomu pak vlasy drží líp pohromadě. Některé dámy nosily i podložky pod vlasy. Myslím, že bez vlásenek nebo jiných spon se určitě neobešly.

      Vymazat
    2. možná taky používaly vodu s cukrem, za komunistů to tak u nás dělali pankáči, říkala mi to moje máti :D

      Vymazat
    3. Jo? Děkuju za tip. Pankáči pak používaj taky vajíčka, ale ty zkoušet nechci:D:D

      Vymazat
  4. Ty čelenky v antickém stylu....ach.....taky chcu

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...