úterý 11. prosince 2012

ASTOR - Protect and shine lak

Průhledné laky používám jako krycí vrstvy na barevné laky. Bez nich mi totiž červené nehty vydrží neoprýskané tak 2 dny. Nedávno se ke mně dostal průhledný lak Protect and Shine, tak jsem si ho bez okolků nanesla na barevné nehty. Jenže... On to není jen tak obyčený bezbarvý lak. Když se podíváte zblízka, přečtete si, že přidává briliantový nádech.

Co to tedy znamená v praxi? Briliantový dojem jsem neměla, třpytky na nahtech vidět nebyly. Jenže se změnil odstín barvy. Krémově růžová se změnila v 100% růžovou, rudá v červenou, sytě oranžová ve světle oranžovou. Prostě se všechno trochu zesvětlalo.

Ne, že by mě to potěšilo, ale zas jsem našla nový způsob, jak oživit okoukané laky. S tímto výrobkem si totiž můžeš zdvojnásobit škálu barev. Extra rozdíly nečekej, jak říkám, změní se jen odstín. Co se týče výdržnosti laku, beru ho jako průměr - barevný lak se neoprýská asi 5 dní.

Takže jestli chceš zaexperimentovat a zkusit nové odstíny, určitě si lak zkus. Jestliže ti tvé barvy vyhovují a rozhodně chceš, aby lak vypadal tak, jako v lahvičce, vyvaruj se! :-)

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...