pondělí 3. prosince 2012

Rezignace - černá tužka

Už několik černých tužek na oči prošlo mýma rukama a musím s žalostí uznat, že jsem s žádnou nebyla spokojená. Základní problém byl ten, že ráno vypadaly jinak než večer. Krásná intenzita barvy se dnem měnila a večer z ní byl jen šedivý tón. To trošku zamrzí, zvlášť, když se líčím dobově a ono to odpoledne už prostě dobově ani nemůže vypadat, když tam ta černá není.

Proto jsem se rozhodla situaci nějak řešit - nechci za tužku dávat velké peníze, protože bych stejně riskovala, že přes den také vybledne a já budu litovat peněz. Takže jsem šla do drogérie a zkoušela tužku po tužce v ceně do 150kč. Vždy jsem si udělala čáru na ruku a přetřela jí rukou.

Výsledek? Docela katastrofa. 90% tužek se smylo v onou šedou šmouhu. Zbylých 10% sice na intenzitě barvy neubralo, ale rozmatlalo se tak, že bych takto nalíčená vypadala jako ubrečená gothička. Co tedy naplat? Jsem tmavovlasá a černou tužku považuji za základní zvýraznění očí. Bez ní to nejde!

Tak budu improvizovat. Došla jsem si ke stojanu mé oblíbené Gabrielly Salvete a vytáhla černou tužku, tentokrát ale určenou na obočí. A hleďme, ona byla ze všech nejlepší! Na ruce po přetření zůstala ve stejné intenzitě! Stála pár korun a proto jsem jí zvolila vítězkou.

A spokojenost? Nevýhoda je, že není tak pigmentovaná, takže se nedá nazvat černočernou, ale pořád je to černá. To je první věc, která trošku zamrzí. Ale popravdě, večer má pořád stejný odstín a já raději vyjdu z domu nalíčená o trošku méně černě, když budu vědět, že takhle zůstanu celý den. Tužka je poměrně tvrdá a proto bych jí nedoporučila pro citlivé oči - její tvrdost je ovšem to, co jí udrží na víčku tak dlouho.

Takže jsem rezignovala na černé tužky na oči a vzala to z jiné stránky. Na obočí vlastně taky používám hnědé stíny na oči. Člověk se musí naučit improvizovat. Takže já doporučuji pro všechny nespokojené s černou tužkou.

A nakonec - znáš nějakou černou tužku, která vydrží celý den? Která je ráno tak černá jako večer? napiš do komentářů a třeba nahradí mou tužku na obočí:-)

12 komentářů:

  1. keď sa nad tým zamýšľam, asi taká neexistuje. ja mám čiernu ceruzku neznámej značky za pár centov a je lepšia než poniektoré značkové...len sa bojím, že ju už nikdy nekúpim, lebo ani neviem, kde som ju vlastne zohnala :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja čiernu nepoužívam, je to na mňa príliš tmavé :)
    ale mám hnedofialovú catrice a tá mne stačí. ale mne stačí len na 7 hodín čo som v škole :D

    OdpovědětVymazat
  3. dik za tip, urcite vyskusam :)
    vyzera to tu na skvely blog. uz sa tesim, ked si najdem cas sa tu poriadne rozhliadnut! :)
    Pekny vecer,
    Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalá tužka neexistuje...preto používam radšej gélové linky :) Tie sú proste naj!

    OdpovědětVymazat
  5. Pouzivam len horne linky, gelove a tie drzia ako pribyte

    OdpovědětVymazat
  6. No cierna ceruzka ako linka na horne viecko, ktora by sa nerozmazavala podla mna neexistuje:) cierna ceruzka ako ceruzka na spodne viecko, ktora vydrzi cely den je pre mna jednoznacne Gosh!

    Ina nezabudni sa zapojiť do previanočnej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. pokud chceš, aby to večer vypadalo jak ráno, tak ty gelové linky to jistí no ... tužka se bude vždycky trochu stírat (pokud mluvíme o waterline, na horním víčku by ti měla vydržet i normální tužka)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky poslední dobou sázím na gelovou linku. Nedám dopustit na Inglot...

    OdpovědětVymazat
  9. já doporučuju černou tužku na oči od s-he, vydrží celý den i na horním víčku. třeba laky na nehty od s-he jsou na nic, ale ta tužka je fakt dobrá a stojí jen asi 50 korun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Od S-he bych nekoupila nic. Až mě Gabriella omrzí, zkusím to.

      Vymazat
  10. S tím improvizováním máš naprostou pravdu, taky používám oční stíny na obočí, ale mám to vyzkoušené i u jiných věcí, například u šampónů - šampon pro dlouhé vlasy zbavil mého táty lupů, a mně nejvíce sedí šampony pro barvené vlasy, přestože ty moje barvu nikdy ani neviděly :D Bohužel, s tou tužkou mám smůlu, mám dost citlivé oči, takže více jak půlka tužek mi nevydrží ani minutu, protože mi z toho hned slzí oči...Teď používám od Rimmel London, sice, přesně jak říkáš, ke konci dne se mění na tak světle šedou, že se skoro nemusím odličovat, ale aspoň pár hodin to vypadá dobře :)
    Pé-es: Naprosto super blog, máš ve mně dalšího pravidelného čtenáře :) Miluji historickou, nebo retro módu, a něco jako tvůj blog jsem dlouho hledala :)
    Anonymní Lingie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost a zkusím tvé tipy na šampony! Já teď používám tužku od Gabriella Salvete Automatic eyeliner n. 15, vysouvací černá se třpytkami. Večer je stejná jako ráno. Zatím jsem nenarazila na lepší tužku.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...