čtvrtek 20. prosince 2012

Silnější dívky - odsuzeny k ošklivosti?

Tento článek je určen pro dívky, které majé silnější postavu a tabulky jim ukazují vysokou nadváhu. Takže jestli máš 5 kilo navíc nebo se jen sama sobě nelíbíš v zdradle, musíš si počkat na jiný článek:).

Každá dívka má jinou postavu a mnoho z nich bylo obdařeno, ať už geneticky či vlastní chybou, velmi objemným tělem. V dnešní společnosti jsou tyto slečny vyvrhovány někam na okraj, většina lidí jimi silně pohrdá. Takže získají pocit, že je jejich tělo něco špatného a musí ho skrývat. Co nejlépe zamaskovat, aby jejich objemnost nebylo to první, čeho si lidé všimnou.

K tomu volí černé a šedé oblečky, většinou co nejjednoduššího střihu, bez nějakých doplňků, prostě tak, aby neupoutávaly pozornost. Jenže problém - on si člověk stejně všimne nadměrné postavy.

Úplně chápu, že se silnější dívky snaží skrýt v obyčejném nevýrazném oblečení. Jenže v takových oblečcích vypadá každá nudně a nezajímavě. Hezky už vůbec ne. A navíc si myslím, že se vlastně ještě víc zvýrazní - mezi pestře a módně oblečenými dívkami vynikne naprvní pohled.

Nebudu tu mlít bláboly o zvýraznění svých předností a hrdost za kypré tělo. Ono je totiž těžké udělat z hnusejícího se těla ze dne na den krásnou věc. To je otázka dlouhého přemýšlení a poznávání sebe sama. Srovnat se se svojí postavou mají problém i ,,normální" dívky, tak jak jí mají řešit ty silné?

Zkus být pěkná. Nemusíš se halit do nudné hnědé, když ti sluší jasně modrá. Nemusíš nosit dlouhé hábity. Prostě si oblékni něco stylového. Když si vezmeš pěkné oblečení, dáš najevo, že máš nějakou osobnost a hrdě nosíš svou ,,tloušťku". Neboj se pestrých barev. Určitě vol výstřih - dobrá podprsenka ti vytvoří krásné poprsí. Nalič se. Udělej si pěkná obličej. Vem si visací náušnice. Proč nosit zplihlé vlasy v culíku? Co si nechat udělat nový sestřih? (doporučení - dívkám s velkým obličejem bude slušet ženská hříva, těm s menším zas krátké vlasy). Člověk musí mít soudnost a nebrat si legíny na silná stehna. Myslím tím vším, abyses nebála hezky obléknout.

Já vím, že se mi to lehko říká, když sama silná nejsem. Ale mnohé jsem pozorovala a kypré dívky, které se stylově oblékaly, všichni brali v pohodě a vlastně ,,zapomnněly" na jejich váhu. Naopak - těm v džínách a šedé mikině se buď smáli nebo tak nějak podvědomě zdíleli její tloušťku.

To, že máš kila navíc, neznamená, že nemůžeš být pěkná. Dnes není moderní být silná, to nezapřem. Ale třeba zvonové kalhoty nebo vypasované halenky dnes nepatří mezi módní šiky, přesto víme, že jsou pěkné. Když neodpovídáš módnímu diktátu nezapírá fakt, že nemůžeš být hezká.

A malé pozvzbuzení. Silné dívky jako každé jiné řeší kluky. Znám mnoho silných dívek, o které se kluci mohli porvat, protože měly osobnost a pěkně se oblékaly. Samozřejmě se některému líbit nemusíš, ale stejně tak se nějakému nemusí líbit hubená holka.

Ke konci sem dám můj oblíbený obrázek od Van Dycka z poloviny 17. století, na kterém josu vyobrazeny dvě silnější dámy. Mají sice korzet, ale podle obličeje poznáme, že štíhlostí neoplývají. Nejsou ale ošklivé. Mají pěkně natočené vlasy, krásné šperky a výrazné oblečení. Jejich obličej vytváří zajímavý pohled. Tyto dámy mi přijdou velmi krásné a to jen proto, že jsou upravené a nesnaží se za každou cenu ukrýt své kypré tělo.

12 komentářů:

  1. ja som po strednej pribrala 10-12 kg (zalezi, ci je leto alebo zima) a uz teraz mi davaju niektori ludia najavo, ze to nie je to, co to byvalo... som z toho smutna :( chapem dievcata, ktore maju kila navyse a pekne si to napisala, ze to je o osobnosti a o tom ako sa clovek citi a ako sam seba prijal.. Mam tip na jednu blogerku, ktora nie je fifi pierko, ale neboji sa obliect si aj biele pancuchy (ktore si nedovolim ani ja..) ale pre nu su farby a hlavne ruzova prirodzene. Najdete ju TU

    OdpovědětVymazat
  2. Léta bojuju s opakem - dalo by se říct, že mám míry modelky. Sním, co se dá, ale nepřiberu - a máte vidět ty vtipy o tom, ať se aspoň někdy najím. Od 15 (je mi 23) mám stálou váhu i výšku, ať jím nebo nejím vychází to nastejno (ve zkouškovém jsem schopna za den přežít na dvou jogurtech a litrech nesladkého čaje a na váze to poznat nijak není). Když aktivně sportuju, zlepší se mi kondice, ale žádné svaly nepřibydou. Docela už mi to vadí (chápu, že někdo to může brát jako výhodu, ale zkuste si shánět kalhoty na vysokého hubeného člověka - je to totéž, jako na malého silného), vždycky jsem si přála být krasavicí s přeštíplým pasem a velkými prsy a zadkem, ale teď si mě zezadu můžete klidně splést s klukem. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně napsaný článek. S jednou takovou silnější paní jezdím často na nákupy do zahraničí a naopak ona bývá středem pozornosti, je to silná osobnost se zdravým seběvědomím a obléká se nápadněji, barevněji i nápaditěji než já se svou průměrnou spíše štíhlejší ale ne hubenou postavou. A to je ještě o 9 let starší a je to kočka. Až skoro nebezpečné je s ní jezdit do Afriky, tam ji všichni pořád někam zvou, tam já se moc necítím, proto tak ráda jezdím do USA. Tam si jezdím zvedat sebevědomí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za pěkné komentáře! V budoucnu plánuji víc podobných článků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,dávno mi už není-"náct"...ale pod vše ,co jsi napsala bych se podepsala ...je to prima blog a tvé rady jsou super. Za svůj dosavadní život jsem držela desítky diet a zhubla desítky kil...a samozřejmě okusila i jo jo efekt...Než jsem se smířila s tím ,že jsem baculka...dnes už se snažím spíš o to ,abych si svojí hmotností neubližovala na zdraví a vzhled? Ten řeším podle tvých rad- barevné ,pěkné kousky ,šmrncovní vlasy,úsměv a okouzlující výraz....a čím dál víc mám pocit,že většina mužů vidí pěknou babu a ani jim pořádně nedojde ,že nejsem podle tabulek....Chtěla bych tímto říct všem ženám se stejným problémeme-hodně je to v nás -okolí nás hodně vnímá podle toho jak se mu prezentujeme. A tobě ještě jednou dík za blog a hodně úspěchů.

      Vymazat
    2. Děkuju, to mě moc těší. Se vším, co jsi napsala, musím naprosto souhlasit :-)

      Vymazat
  5. Ale jo, netvrdím, že silnější holky se nemají hezky strojit. Taky je zbytečný mít komplexy z velkého zadku nebo širších boků. Postavu každá nějakou máme. Ale zhubnout se vždycky dá. Nikdy to není geneticky dané. Vím, co říkám. Taky jsem byla pořádná a dneska mám přes dvacet kilo dole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto článku jsem nechtěla poukazovat na možnosti či nátlak na zhubnutí, jen zlepšit přístup k sobě samé. Navíc znám opravdu hodně dívek, které prostě zhunout tak, jak by chtěly, nemohly a třeba ani nechtěly. Ať je každý takový, jaký chce.

      Vymazat
    2. Nechci zhubnout je legitimní. Nemůžu zhubnout je u 90 % lidí, kteří tohle prohlásí, pitomost a záležitost lenosti. :-) Každý druhý opravdu nemá naordinovaná antidepresiva nebo nemocnou štítnou žlázu. Promiň, ale je to tak, výmluvy neuznávám, většina lidí zhubnout může, ale nechce.

      Vymazat
    3. Nemyslím si že je pravda že lidi jsou líní zhubnout. Někomu to vážně nejde vůbec snadno, ať dělá co dělá! A hlavně... Takovou kravinu, že jsou to výmluvy atd, může napsat opravdu jenom naprostý HLUPÁK !!!!

      Vymazat
  6. Nádherně napsaný článek. Sice nemám kypré tělo, ale i tak fandím ženám a holkám které ho vyzdvihují a nestydí se za něj. Například moje oblíbená zpěvačka Caro Emerald. Přeji hodně úspěchů s blogem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a přání! :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...