úterý 15. ledna 2013

Krém Nivea

Sháněla jsem nějaký krém na všechno a v drogérii mě nejvíce nadchla Nivea, která je prostě klasika a navíc má nespočet velikostí balení, takže jsem si vybrala to nejmenší a nejlevnější a pouhých 29 Kč. Nelituji.

Krom výhodné velikosti do kabelky i na poličku má skvělé vlastnosti samotný krém - naštěstí. Konzistence je poněkud tužší, takže rozetírání zabere námahu, ale zas se pěkně vpíjí a hezky voní. Popravdě mi horší roztíratelnost přijde docela dobrá, protože má pak člověk dojem, že si krém jakoby vtlačil do pleti a ten am hezky působí.

Substance se rychle vpíjí a zanechává kůži nádherně hebkou. Nesmí se to ale přehnat s množstvím - na problémových místech jako je nos mám pak takový hnusně mastný dojem... Dlouhodobý účinek nezaznamenávám, ale je pravda, že moje pleť vlastně krém nepotřebuje. Jde jen o pocit - navíc se říká, že pravidelné mazání jakýmkoli krémem pomáhá zachovat více mladistvou kůži ve středním věku - tak proč ne.

Občas jsem si krém omylem hodila do vlasů, ale nepřišly mi nějak umaštěné, takže se neboj, že by ti namazané čelo zamastilo ofinu

Co beru jako nejlepší plus - ale zde žel nemůžu soudit, protože jsem moc krémů nidk nepoužívala - skvěle se po něm hojí zranění. Tím myslím hlavně boláky po akné, strupy nebo záděry. Nepůsobí proti akné jako takovému, ale boláčky nebo stroupky s ním mizí trojnásobnou rychlostí kdoví kam.

Takže já doporučím - krém je velmi levný, můžeš si vybrat z mnoha velikostí, nepřestanou ho jen tak vyrábět a jde o klasiku a design je tak jednoduchý, že se musí líbit všem. Navíc - přípravek je v plechovce, nikoli v tubě, takže je 100% na tobě dávkování a nemusíš se bát prasknutí tuby.

Doporučuji!!!

4 komentáře:

  1. niveu jsem znovu objevila asi před rokem - dávám přednost přírodní kosmetice, ale nivea mě překvapila složením (ještě tak před dvěma roky jsem neřešila). Je skvělá hlavě na hojení atopického ekzému, nejlepší je, když se použije přímo na ložiska, ty pak mizí přímo bleskovou rychlostí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Niveu běžně nepoužívám, ale je to výborný univerzální krém na cesty, je vhodná na obličej, ruce i zbytek těla a v nouzi se tím dají namazat i kožené boty. Mně se v poslední době osvědčil na stroupky dětský krém, který obsahuje oxid zinečnatý působící na hojení opruzenin. Ale také je celkem hutný a mastný, takže možná je oxid zinečnatý zbytečný. Pro lepší roztírání se takové krémy dají mazat na vlhký obličej.
    A co se balení týče, tak nejlepší je, že se dá koupit i Nivea v tubě, takže si vybere každý. :)
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem fanynka Nivey a moc se mi líbí, že se letos v rámci všech obalů vrátila ke svému originálnímu kolečku. Simply retro.)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...