sobota 26. ledna 2013

Staré reklamy ,,No skinny"

Do 60. let byly moderní plné ženské tvary a podle toho vypadalo i mnoho reklam o postavě. Mnoho z nich se snažilo pomoci hubeným dívkám, aby dosáhly oblých křivek. Samozřejmě se našly i letáky na hubnoucí pilulky atd, ale přesto byla v obecném podvědomí jako ideál žena s přirozenou postavou. (Paradox - dnes by byla reklama obráceně - pěknou plnou slečnu by dali jako ,fat" a zde ,,skinny girl" jako ta s ,,lovely curves") Nějaké reklamy na hezčí postavu jsem našla na internetu. Tak tedy, donť want to be skinny!

 Asi 50. léta
  


 Asi přelom 50. 60. léta
Asi přelom 30. 40. léta
 40. nebo 50. léta
Asi 60. léta
60. léta
30. nebo 40. léta
 60. léta
 40. nebo 50. léta

50. léta

 50. léta
 1938
Přepočty: hruď 89 cm, pas 66cm, boky 91 cm, stehna 53 cm, lýtka 36 cm
 
30. léta
40. nebo 50. léta
Přelom 50. a 60. let
 50. léta
asi 50. léta
asi 40. léta
30. léta
30. léta

20 komentářů:

  1. vyzera to tak, ze v tych rokoch by som mala idealne miery :D vacsie boky a prsia a uzsi pas :) hm..

    OdpovědětVymazat
  2. Když ta prsa ne a ne přibrat.

    Bezvadný článek!

    OdpovědětVymazat
  3. pry don't let them call you skinny
    zajimavy, jak se porad meni ideal krasy

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych se mela vratit v case :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto ma maximálne prekvapilo! Ale mám tiež pocit, že by som zapadla do tej doby?

    OdpovědětVymazat
  7. Wow...skvele! Proc ja jsem jen nezila v sixties????:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  8. Ano ano, souhlasím s vámi, nejlépe to ovšem ohodnotila Ambrozália svým ,,žijem v zlej dobe" :D

    OdpovědětVymazat
  9. No konečně normální krásné ženské!!!
    Dík za tento článek! Je úúúžasnýýý!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek!!! a víte, co je zajímavé, a co mi nejde na rozum, že vyobrazené baculky jsou tak správně oplácané...a nemají špek na břiše!!! jak toho docílily:DD většina holek, která je dneska trochu při těle (včetně mě:dd) je oproti těm snímkům podezřele rozkydlá:DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ony mají vyšší pas u kalhot, mají břicho stáhlé :-)

      Vymazat
  11. To je rozkošné! Kochám se tu a pročítám všechny ty reklamy a sním...(a asi i něco sním) ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. moc hezké:-)!
    evidetně patřím do skupiny, která je v této době špatně:D!

    OdpovědětVymazat
  13. Ideal krasy se porad meni, akorat nejhorsi je, ze plno zen (divek) udela v kazde dobe pro to, aby se tomu idealu blizila, cokoli... :/

    OdpovědětVymazat
  14. Sakra, ať už se ta doba vrátí. Budu za bohyni:)

    OdpovědětVymazat
  15. díky bohu mám "podstavec" po mamce, štíhlý pas a ploché břicho (sport) a jsem za to ráda, protože být jako špejle bych vážně nechtěla. Dnešní posedlost hubeností (spíš vyhublostí) mi přijde na hlavu. Tight gap, visible ribs a další nesmysly. Pak jsou ty holky akorát nemocný, unavený a naprosto zničený. A taky se na ně žádnej chlap ani nepodívá. Protože je nevidí, jak jsou tenounký... Je mi těch holek hrozně líto a zároveň bych je nejradši propleskla.
    Kéž by další generace dostaly rozum, z mol zmizely chodící kostry potažené kůží neboli "modelky" a média by přestala chrlit návody na anorektický sebevraždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nemůžu souhlasit, že hubené dívky nejsou přitažlivé. Ale ty asi myslíš ty, které jsou hubeností posedlé a všem to cpou. Pravda, že i já jsem na ně občas ,,naštvaná", ale na druhou stranu, i já dělám třeba se svým vzhledem věci, které ostatní můžou štvát, takže nemůžu takhle soudit:-)

      Vymazat
  16. Kdybyste misto fnukani nad zlou dobou sly radsi cvicit a necpaly se blbostma, nemusite fnukat :-P

    [sorry, lehce me nadzved ten posledni prispevek, jako by vsichni nutne museli mit jednotnej vkus]

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...