sobota 2. února 2013

Recenze - Tři stíny od Cartice

Rozhodla jsems se vám představit 3 typy stínů od kosmetické firmy Catrice, které mám. Líbí se mi hlavně design, který je jednoduchý ale pěkný, ikdyž se stíny rozmažou po obalu. Další výhoda je přítomnost testerů - takže si vyberete tó barvy a konzistenci, jaká se vám nejvíce líbí. Nespočet barev ani nezmiňuji. Tak tedy, tady jsou:

080 - Go, Charlie Brown
Tento hnědý stín je přesně to, co se hodí na jiné než kouřové líčení. Ideál pro 30. léta. Krásně ti vytónuje tvar víčka. Proč? Není totiž klasicky práškový, spíše, jak bych tak řekla, krémový. Na velké plochy ho neužij, prostě jen na záhyb očního víčka, které tak nenápadně vytvaruješ. K aplikaci doporučuji polštářek, nikoli štěteček - ten by sis zamazala a prostě se na tento stín nehodí.
Popravdě mi trvalo dlouho krémovou konzistenci očního stínu najít. I odstín je naprosto perfektní. Co více si přát? Za mě doporučení. Pokud chceš mít jen černou linku, vždy se hodí i tak víčko trochu zvýraznit a právě na to použiješ tento stín!
 
110 - Gilberts's Grapefruit
Barva tohoto stínu je něco mezi stříbrnou a růžovou. Narozdíl od předchozího má čistě práškovou konzistenci. Hodí se na zesvětlení víčka a oblasti pod obočím. Já ho nejraději používám jako jediný stín přes celé oční víčko v kombinace s černou linou. Oko krásně rozsvítí a díky tónu do růžova působí zajíavě. Přes den trochu překročí hranice, kam jsi ho nanesla, ale drží. Při aplikaci se jen rozpráší trochu okolo - takže si ho musíš setřít z tváří.

040 - Never Let Me Go
Paletka hnědých barviček zde nedostane tak velké ocenění jako předešlé výrobky. Budeme hodnotit barvu po barvě...
Světlá - Žlutavý stín je trochu k ničemu... Není dost světlý a proto nevytvoří kontrast na víčko nebo pod obočím - na to doporučuji úplně jiný výrobek. Zároveň má o něco světlejší barvu než kůže, takže se nedá použít ani jako jediný stín... Není skoro vidět. na nude líčení možná, ale tady já říkám - když nude, tak se prostě nenalíčím.
Oranžová - S oranžovou jsem ještě neměla tolik tu čest. Má v sobě zajímavá krystalková srdíčka a proto bude vypadat hezky jako hlavní stín na víčku. Ale zatím jsem jí moc nepoužívala, oranžovou nosím spíš v létě.
Hnědá - Tato hnědá je kámen úrazu. Hodně špatně pigmentuje a k tomu se rozmazává... Na vytvarování víčka je dost k ničemu, vždy k ní musím přibrat její tmavou variantu. Navíc nevydrží na kůži dlouho. Používám jí leda k dotónování stínu vytvořeného tmavě hnědou (o řádek nížeú
Tmavě hnědá - Tato barva je úplně nejlepší, ba nadprůměrná. Úplně nejlépe vypadá jako tmavý stín u řas. Krásně vytváří kouřové líčení z 90. let, o tom více v budoucnu. Škoda, že jí je na paletce málo.
Celkově paletku spíše nedoporučím - jelikož za něco stojí jen ta tmavě hnědá a možná oranžová, zbytečně bys utrácela peníze.

3 komentáře:

  1. Fajn recenze. Stíny od Catrice jsem ještě nikdy neměla, tak možná vyzkouším.M

    OdpovědětVymazat
  2. hura, bile pozadi, mohu cist tvuj blog na vsech technickych vecickach...na tomto kindle fire Hd nelze nainstalovat cestina, tak se omlouvam za absenci diakritiky

    jinak prima recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já s tím ani nic nedělala - nešlo to:-) Jinak díky za pochvalu článku.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...