pátek 22. března 2013

Co si nikdy nekupovat

Dnes to bude velmi vecní článek, který se dá najít na každém průměrném blogu o módě. Prostě se vás pokusím odradit od některých produktů, které jsem si koupila a hned bych je hodila do koše (možná už jsem hodila). Snad někomu z vás pomůžu, aby nevyhodil peníze.

Pinetky Billa
V Bille byla akce - černý culík a stříbrné pinetky za asi 29 Kč. Tak jsem si to koupila, ale... Culík se v obchodě vůbec nezdál tak vypelichaný jako u mě doma. A pinetky? U zavírání mají ostrý hrot vztyčený vzhůru, proto to docela bolí, když e otevírají. A ve chvíli, kdy jsem si je zasouvala do vlasů, mě začal ostrý konec působit takovou bolest, že jsem pinetku ihned hodila do koše. Takže nekupujte.

Sponky v Tescu
Tento výrobek jsem si natěstí nekoupila. V tescu prodávají hodně sponek a mezi nimi jsou i takové ty klasické černé, velikost cca 4 cm. Protože mám hodně vlasů, zkusila jsem na takové té plastové podložce otevřít a zavřít. Co se nestalo? Praskly obě. Mají totiž velmi tenké nožičky. Proto si vždycky zkuste, jak jde sponka otevřít a zavřít, ať vám pak neprasknou doma, ale raději už v obchodě.

Gabriella Salvette Diamond
Tuto řasenku jsem recenzovala zde. Přestože na ní najdete na internetu chválu, protože řasy opravdu hezky prodlouží, má velkou nevýhodu - pořád dělá pod obočím takové divné tmavé fleky. Proto je nenositelná.

Levné rtěnky Oriflame
V Oriflame vydají nový produkt a hned je na slevě - hodně rtěnek tam stojí do stovky a mají opravdu pěkné barvy. Jenže ani nízká cena neodpovídá kvalitě. Rtěnka vydrží na puse 5 minut. Ano, tak málo. Možná ještě míň. Prostě má špatnou konzistenci a hned se smyje nebo vstřebá. To nemluvím o jednom druhu - mám doma od každého jeden alespoň jeden exeplář. Draší rtěnky, které stojí 199 Kč a více už asi kvalitní budou, mám doma jednu starší a ta je skvělá. Ale ty levné - nevyhazujte peníze.

Syoss kondicionér
V akci jsem si koupila kondicioner Syoss. Já pěkné, pevné vlasy a kondicionér nepotřebuji, ale říkala jsem si, třeb je budu mít ještě hezčí. No a kondicionér mi vlasy tak umastil (i když jsem ho vymyla), že už se ho bojím použít znovu. Takže - pro dívky s méně kvalitními vlasy bude super, ale pro nás, šťastné s hřívou, se prostě nehodí.

Přípravky na suchou pleť
Na dni otevřených dveří chemicko technologické školy dávali zadarmo vzorky pleťových přípravků - ale jen pro suchou pleť. Já jí mám smíšenou, ale co, bylo to zadarmo a nikdo si to nebral, tak jsem si jich pár domů přinesla. A opět ta samá písnička - pleť jsem měla po použití hrozně umaštěnou. Takže nepoužívejte krémy na jiný typ pleti než je ta vaše.

Hřeben DM
Koupila jsem si v DM malý kulatý hřeben na vyfoukání, protože jsem měla mikádo po uši. Na ten krátký sestřih byl super. Jenže jak vlasy rostly, tím víc se mi hřeben protivil. Má totiž zuby na pevno přidělané, nejsou na měkké podložce ani se nedají mírně odhnout. Vlasy mi úplně vytrhával. Proto doporučuji - pokud máte vlasy delší než po uši, nekupujte si hřebeny, které mají zuby na pevno přidělané. Vlasy vám to poničí a zbytečně vyhodíte peníze.

16 komentářů:

  1. Z řasenkou Diamond to máme stejně. Všechno, textura, kartáček, nanášení, rozčesané časy, to všecno se mi líbí. Jenže co z toho, když mám po několika hodinách pod obočím šedočernou kaligrafii. To se mi zatím s žádnou řasenkou nestalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, jsem ráda, že zase vím, čemu se mám vyhnout. Zvlášť té řasence, protože jsem díky chválám, na ni měla zálusk. To opravdu nesnáším pod očima tmavé obtisky či fleky z řasenky - proto i používám voděodolné řasenky a kvůli tomu udělám i ustupek silikonům ve dvoufázovém odličovači....

    OdpovědětVymazat
  3. hlavne že tú riasenku každý chválil... a vraj recenzie na produkty, ktoré poniektorí dostanú zdarma, sú čiste objektívne!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí články tohoto typu. Děkuji. Vím, co si opravdu nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  5. To je velmi užitečný post a kde kupujete černé pinetky? Já nejčastěji v H&M, ale stejně mi tam přijdou moc drahý (na to, jak často je všechny poztrácím:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já pinetky kupuju v drogérii, teď nevím, kolik stojí, ale je jich tam fůra. V HM mi přijde zbytečný kupovat obyčejný sponky, protože jsou kvůli značce obchodu dražší.

      Vymazat
  6. s ničím zkušenosti nemám a jsem ráda :D

    OdpovědětVymazat
  7. zatím mám zkušenosti jenom s takovými těmi pinetkami:D a jsou hroznéé!! i když si chci třeba jenom připnout afinu tak to fakt bolí! shit! :D ale díky za rady, dám si i na ostatní věci bacha ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jem právě na tu řasenku taky slyšela jen chválu, ale přitom jsem pak v komentářích u recenzí našla, že tam dívky píšou právě ten problém s fleky. Řasenka to je opravdu krásná, ale nechápu, jak jí někdo s těmi fleky může nosit.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý nápad na článek ! :) S pinetkami je to problém nejen v Billea v Tescu. Málokde mají takové, které by mi orpavdu vyhovovaly :/ Srtěnkami Oriflame mám bohužel také zklušenosti. Musím říci, že nejsem příliš spokojená ani celkově s jejich dekorativkou....kupuju tak max laky na nehty, stějne mi vydrží max 3 dny, po třech dnech vzheld nehtů obvkle měním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já tady nechtěla celé Oriflame strhat, přecejen od nich mám něco kvalitního, ale většina žel není moc dobrá - co se týče tužek nebo stínů... Podle mě je nejlepší podívat se na jejich oficiální stránky, kde čtenářky hodnotí a podle toho si vybrat.

      Vymazat
  10. Já jí s fleky nenosím, neboť mi je nedělá :) Asi jsem zvláštní úkaz, ale neopadává mí pod očí a drží. Ale tohle mi dělá řasenka od Catrice a brzy poletí do koše, protože nevydrží ani 2 hodiny :/

    OdpovědětVymazat
  11. Užitečný clanek!
    Bývala bych zkusila tu rasenka, ale nějak jsem si to rozmyslela:-)))

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Veľmi by som sa potešila, keby si sa stala aj mojou followerkou :) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...