pondělí 1. dubna 2013

Podivné reklamy Oriflame

V katalogu Oriflame se občas vyskytují opravdu zajímavé reklamy... Grafici švédské firmy to občas přeženou a výsledkem jsou podivné obrázky, které jsou žel pro Oriflamový katalog tak typické... V každém čísle se něco najde. Zajímavost je, že v katalogu Avon se takový ,,krásy" vůbec nevyskytují; na druhou stranu ovšem nepůsobí tak vábně a profesionálně jako Oriflame.

Této reklamě na řasenky za a) prostě nejde věřit a za b) bych takový řasy vlastně mít ani nechtěla!

 
Na první pohled pěkné líčení, když se člověk ale zaměří na obličej... Modelka je hrozně zmalovaná, třpytkové oči, třpytková pusa, na ulici by na ní asi každý zíral.


 Zaměřte se na rty. Konturka obtahuje rty tak precizně, že ústa spíše odpuzují a navíc to vypadá jako trvalý vytetovaný make-up, který mě osobně přijde jako vrchol nevkusu.


 Další nepovedené líčení - růžová se k modelce vůbec nehodí a tak její výraz působí velmi zvláštně. (mimochodem, ty třpytkové stíny v tužce jsou ve skutečnosti velmi krásné)

 

 Nemůžu si pomoct, ale modelové mě vždy nesmírně odpuzují. Jsou tak vyumělkovaní, oholení a hladcí a navíc si vždy připraví nějaký ,,sexy" výraz. Nepůsobí na mě jako metrosexuálové ani homosexuálové, spíš jako kenové od barbíny. Úplně bych se bála nějakou vůni, krém, holení atd svému protějšku koupit, protože bych nechtěla, aby pak taky nevypadal jako ken!

Jednou za čas se v katalogu objeví také nějaká kreatura - jako tento mladík. Asi se jedná o špatné osvícení tváře, ale chlapec působí jako po několika plastických operacích. Dívka na druhém obrázku má zas naprosto umělou pózu neméně umělou zmrzlinou. Mimochodem, připomíná mi to pózy Ewy Farné na Superstar (fanynky nechť se na mne prosím nezlobí).
 

A čeho jste si vy všimly v různých katalozích? Navrhuji pokračování  takového článku nyní prostředníctvím vás - pište do článků odkazy na šílené reklamní i katalogové fotky a až jich bude dost, hrnu je do jednoho článku a u každého napíšu, od jaké čtenářky je!

9 komentářů:

  1. velice vtipné královsky jsem se bavila:DDD a máš pravdu:D to jsou kolikrát zjevy...nejvíc jsem se ovšem pobavila, když kamarádka vzdychala na vyretušovaným zadkem v katalogu a hrozně si přála mít taky takový (až na to, že ona ho takový měla jen neretušovaný:DDD) škoda mluvit.D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že si také někdo všiml té šílené konturky a nechutných umělých řas, tedy nechutných proto, že se mají vydávat za přírodní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně někdo kdo si toho všimnul :) některé perly by šly skoro považovat za klamavou reklamu. Nejlepší na tom je, že abych měla řasy jako na prvním obrázku, musela bych si na oči dát min. kilo té jejich "čarovné" řasenky načež bych dané oko už neotevřela :))

    OdpovědětVymazat
  4. na tú slečnu na druhej fotke som čumela dosť dlhú dobu ako puk a divila som sa, ako ju mohli tak prestrašne nalíčiť. to ma má akože nalákať ku kúpe? ani si to nechcem predstaviť naživo, keď viem, koľko foťák žerie farby, to jej tvár potom musí byť nahrubo omietnutá niekoľkými odtieňmi makeupov a rozjasňovačov a bronzerov, pretože aj na tej fotke to kričí. o zvyšku nehovorím. mám oriflame rada, ale líčenia som si vždy radšej prelistovala v avone.

    OdpovědětVymazat
  5. V katalozích na oblečeni mne rozčiluje zrcadlení, takže má pak modelka opačné zapínání nebo asymetrické šaty mají třeba odhalené druhé rameno, než je to ve skutečnosti. Také mi vadí v časopisech na pletení rozostřené modelky a ostrý svetr. Někdy to působí hodně uměle, hlavně oči jsou pak zvláštní, neostré.

    OdpovědětVymazat
  6. plne suhlasim so vsetkym... inak ti modely su skoro v kazdej reklame dost nechutni.. ja som si myslela, ze ja som divna a neviem ocenit peknych vypracovanych chlapov...som rada, ze aj niekto iny ma taky nazor :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem se moc pobavila:)) Katalog Oriflame jsem naposledy držela v ruce tak před pěti lety a pamatuju si právě jen tu dokonalost, všechno vypadalo krásně, ale asi jsem to moc nezkoumala:)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek!!!! Je fajn nastavit zrcadlo katalogům i časopisům. Protože když se někdo méně zkušený podle nich nalíčí musí to dopadnout zoufale...Ti modelové jsou opravdu jak pánská verze Stepfordských paniček :). Chápu, že katalog má nalákat na výrobek, ale proboha vždyť zákaznice není padlá na hlavu a snad chápe, že takové řasy mít díky řasence nemůže...A retuše je většinou zločin..

    OdpovědětVymazat
  9. Skvěle jsi se mi trefila do noty. Tohle výslovně nesnáším. Nechápu reklamu na řasenku, kde má modelka evidentně řasy nalepené, nesnáším reklamy na krémy proti vráskám, kde produkt předvádí 17letá modelka, nesnáším reklamy na hubnoucí tablety, kde je třicetikilová holčina, stejně tak reklamy na krémy proti celulitidě atd. No jsem se rozčílila:)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...