čtvrtek 9. května 2013

Gabriella Salvette Stars Enamel lak

Než mě všichni předběhnou, musím vám napsat recenzi na lak Stars Enamel od Gabrielly Salvette, který jsem si před nedávnem koupila. Rovnou říkám, že nepřidám vlastní foto - žádné nemám... Nehty mám dávno odlakované a znova se mi ho lakovat nechce, ale internet je plný těchto třpytivých nehtů, takže vás odkážu na jiné blogy.

Moje odstíny: 02 Saphire (fialová), 04  Mistero Grey (šedá)


Stars Enamel se tváří jako supertřpytkový lak. Na stojánku Gabrielly je vzorkovník - silná vrsta samých třpytek. Nedůvěřivým otevřu oči - vážně to takhle na nehtech vypadá. Tentokrát nejde o falešnou reklamu. Balení je navíc velmi hezké - Gabriella opět promakala design a to hlavně v matně černém uzávěru, který mám tendenci pořád hladit.

Jak jsem řekla, lak je na nehtech opravdu krásně třpytivý. Úplně stačí nanést jedna vrstva a požadovaného efektu se dosáhne.

Někdo si stěžuje, že je povrch nehtu s lakem příliš hrubý - stačí přetřít průhledným lakem, hrubost se sníží a nemusíte si připadat jako šmirgl. Výdržnost je perfektní - oproti jiným lakům Gabrielly tento vydrží i týden.

A nyní můj typ, který vypadl čistě z mé hlavy - úplně dokonale budou vaše nehty vypadat, když je překryjete top coatem Essence - Twins 01 Bella (černé třpytky). Tento lak není moc hustý, sem tam nějaká černá třpytka, ale přesně to dodá gabriellovskému laku šmrnc a originalitu. Má to však jedinou nevýhodu - Gabriellinin lak se odlakuje velmi jednodušše. Essence top coat má v této oblasti velkou nevýhodu - je téměř neodlakovatelný. Naštěstí, pokud vám po drhnutí nehtů nějaká třpytka zůstane, lehce se pak překryje jiným lakem.

Lak se podle mě hodí spíše k světlokožným slečnám. My šťastlivé s olivovou pletí máme smůlu, že na nás lak působí moc světle a nekontrastně. Pokud si ale aplikujeme zmiňovaný Essence top coat, vytvoří se již kontrast v podobě černých třpytek a s lakem už není žádný problém.

Lak Stars Enamel tedy vřele doporučuji všem, kdo touží po kvalitním třpytkovém laku!

5 komentářů:

  1. Už jsem na něj koukala, ale neměli tu korálovou.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za tip s Essence nadlakem. Šedý GS se mi moc líbí a podle fotek na netu by k němu ten nadlak mohl perfektně pasovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som chcela všetky odtiene, no na Slovensku sú nezohnateľné a tuším sa tu ani nepredávajú, hoci to avizovali od mája, predavačky v obchodoch o ničom nevedia... ani o tom, že také laky existujú...takže nemám potuchy, ako sa k nim dostanem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že podobné laky za chvíli začnou u všech značek - jako to bylo s praskacími laky, BB krémy atd :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...