úterý 7. května 2013

Herečky 20. (10.) let - krátké vs dlouhé vlasy A-C

V 10. letech byly moderní dlouhé objemné vlasy, ale začala se objevovat také krátká mikáda. Hollywoodské herečky 20. a 10. let se pyšní sestřihem po bradu, třebaže se jim ještě před pár lety na ramenou svíjely vlnící se kadeře. Vybrala jsem vždy jednu fotku s krátkými a jednu s dlouhými vlasy a tak můžeš posoudit, kdo by měl nad ztracenou hřívou plakat a kdo se naopak smát.

Pro dnešek uvítejme herečky s vlastním jménem od A do C.


Alice Day nebo Marceline Day (sestry, které nejdou rozeznat)


Barbara Kent


Bebe Daniels


Bessie Love


 Betty Bronson
 

Betty Blythe


Billie Dove


Clara Kimball Young





Herečky 20. (10.) let - krátké vs dlouhé vlasy D-,,Marion"
Herečky 20. (10.) let - krátké vs dlouhé vlasy Mary-V + dobový kontext

10 komentářů:

  1. Můj názor - krátké jim automaticky přidaly 20,25 let, ale tou dobou se to nosilo a bylo bráno jinak. Všechny se mi líbí více z dob 10 .let.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem pro dlouhé. Ale je to jen můj názor. Obecně se mi na ženách krátké nelíbí a hlavně je nesnáším, protože mě jako malou neustále nutili být ostříhaná. Absolutní ekl.
    U krátkých bych obecně vypíchla ještě jednu věc: Všimněte si, když se žena nechá ostříhat, všechny ženy okolo se mohou uchválit. Považuji to za podvědomou radost nad "vykastrovanou" konkurencí.
    Kop.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo obdiv nad tím, že někdo udělat to, co by ony samy nezvládly? :-) Spíš bych ale řekla, že mají lidi endenci chválit jakoukoli zmněnu, ať je k dobrému nebo špatnému.

      Vymazat
  3. Tak tohle je velmi zajímavé :) Většinou jsou hezčí podle mě dlouhé vlasy.

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Potěší mě když se zúčastníš :)

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, soutěže se ale nezúčastním, výhru přenechám někomu, kdo z ní bude mít větší radost než já :-)

      Vymazat
  4. Krásné srovnání a hlavně jde vidět jak snadno se podléhá trendům v jakékoliv době:)Alice Day to moc sluší, naopak Bety Blythe se mi více líbí s dlouhými. Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. betty blythe to mala akoze co?to by som si neostrihala ani keby mi po krku stupali :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se ti to zdá úžasné, protože takové vlasy dnes nkdo nemá, ale tehdy je měla skoro každá, takže to rarita nebyla. Na druhou stranu - muselo to být smutné, když si začly ženy radikálně tyto krásné kadeře stříhat. Zrovna ale u té Betty - špatně se mi hledala dobrá fotka, ale když si vyhledám více fotek na google, musím uznat, že zrovna jí ty krátké krásně zvýrazňují obličej.

      Vymazat
  6. Ahoj hlasuju pro krátké vlasy.ženy v nich vypadají všeobecně líp.a musím říct že jsi docela drzá.říct o sobě že jsem "velká odbornice"to moc nesvědčí o pokoře.Jinak reenactuji WW1 i WW2 a u tebe si vždycky "něco najdu".zajímavé stránky,jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, máš pravdu, že nezní dobře. Díky za upozornění.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...