pondělí 13. května 2013

Inspirace - Dita von Teese

Dota von Teese je naprosto jedinečná modelka, protože se nepředvede v ničem jiném, než v oblečcích z 40. let. K tomu má také patřičnou postavu - žádné chlapecké boky, tenká lýtka, ploché břicho a vystouplá žebra.


Ditina typologie
Dita má protáhlý oválný obličej s výraznými tvářemi. Proporčně má tvář velmi vyrovnanou - po čtvrtinách vlasy, čelo, nos a ústa s bradou. Oči má malé , mandlové s konečky mírně nahoru. Jsou poměrně nevýrazné, barva se těžko určuje - něco mezi šedou, zelenou a modrou. Obočí se mírně zalomuje. Nos je rovný, rty středně plné, brada přiměřeně výrazná. Přírodní barva Ditiných vlasů je špinavá blond.  Nenalíčená působí velmi jemně.

Vlasy

Modelka si vlasy barví na černo a stylizuje do doby 40. let. Zkracuje si je na délku těsně nad ramena až těsně pod. Na jedné straně hlavy má vždy umělé vlny a druhou stranu nechává přírodnímu zvlnění. Konec vlasů si stáčí dovniř. Dita nosí většinou pěšinku na straně a ,,přírodní" polovinu vlasů si dává za ucho. Její účes je vždy asymetrický. Modelka si nechává čelo vždy volné, jen vyjímečce jí vidíme s ofinou nebo s vlnou v čele, což jí ale rozhodně tolik nesluší.

Líčení
Nejdůležitější na Ditině makeupu je rudá rtěnka a zvýrazněné obočí do tmavě hnědé (višmni si, že ne černé). Na oči si modelka aplikuje černou tekutou linku, kterou protáhne až za víčko. K dotvarování použije hnědý stín k zvýraznění dolního víčka a záhybu horního víčka. Dita občas nosí umělé řasy.

Oblečení
Dita má krásnou postavu přesýpacích hodin, tzn. široká ramena a boky kontrastují s velmi úzkým pasem. V šatníku se opět inspiruje 40. léty - nosí především šaty s velkým výstřihem V nebo naopak uzavřením těsně u krku. Oblečení má vždy výrazný pas. Sukně je buď úzká nebo A tvaru pod kolena.

Ke komu se Ditin styl hodí?
Každá dívka, která má ženskou postavu a tmavé vlasy, se může Ditou inspirovat. Problém bude samozřejmě v sehnání oblečení - ČR moc retru nefandí... Pokud jsi ale šikovná, s odpovídajícím makeupem a vlasyse jí můžeš i tak vyrovnat.




25 komentářů:

  1. Krásný článek, Ditu mám hrozně ráda - oblečení, makeup, vlasy, její nová kolekce spodního prádla myslína všechny ženy :) A je rpavda, že jako nenamalovaná blondýnka působí opravdu jinak, méně sexy a více roztomile :))

    OdpovědětVymazat
  2. Trošku by mě zajímalo, jakej makeup používá, protože se mi zdá, že má dost světlou pleť a já osobně mám vždycky problém sehnat dostatečně světlej makeup... jinak její styl se mi strašně líbí, vypadá jak z nějakýho starýho filmu a strašně jí to sluší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řeším to samý, beru prostě všechno extra light ...

      Vymazat
    2. Někde jsem s ní četla rozhovor a používá ten nejsvětlejší odstín true match make-upu od l'oréalu :)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Tak alle u nás myslím nejsou všechny odstíny True Match, protože i ten nejsvětlejší, co je v drogériích mi přijde hrozně tmavej (tedy středně tmavej, tmavej pro bledule :)

      Vymazat
  3. Originální žena jak vystřihnutá z vintage časopisů :). Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  4. potešila si ma článočkom. je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  5. pekny clanok^^ ditu mam velmi rada, lebo je originalna a je pre mna velkou inspiraciou :D a taktiez sa mi paci na nej aj to ze "recykluje" oblecenie - kupuje si saty aj z ebayu a nosi ich viackrat, proste ako normalny clovek, neprestane nosit nieco, len preto, lebo v tom uz raz bola odfotena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také se mi líbí, že každý kousek nosíé vícekrát.

      Vymazat
  6. Můj ex mi říkal, že jsem jí hrozně podobná. Brala jsem to jako lichotku do doby, než jsem ji viděla nenalíčenou a zjistila jsem, že je původně blondýnka (já mám vlasy přirozeně skoro černé, tak mě to nějak zklamalo.) Moc se mi líbí, jak si popsala její typologii, asi i proto, že to na mě opravdu dost sedí - protáhlý oválný obličej s výraznými lícními kostmi a sošná ramena - to jsem celá já.) Trochu mě ale ruší, když napíšeš, že její účes je vždy asymetrický a vedle toho dáš fotku, jak má přesně rozdělenou pěšinku ... A k oblečení, Dita se obléká skvostně, ale taky u skvostných značek, v tom se jí člověk těžko vyrovná. Ale článek celkově moc fajn, díky za něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, děkujýza upozornění, to je dost velká chyba. Co nejdřív to opravím.
      Děkuji za pochvalu a přeju Ti, že se jí podobáš. Mě se její barva vlasů také vždy moc líbila a také mě zklamalo, že je má barvené, protože mám sama velmi tmavé vlasy.

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí její styl líčení, oblékání apod., bohužel ke mně se tento styl příliš nehodí :/

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký článek. Je opravdu stylová. Psala, že už jako malá nechápala, proč by měla nosit na hraní tepláky, když má tolik šatů.

    OdpovědětVymazat
  9. Ona je oživlé umělecké dílo. A před čím smekám: dokud jsem si někde nepřečetla, že je původně světlá a neviděla nějakou odlíčenější fotku, ani ve snu by mě nenapadlo, že je původně světlovláska.
    A miluju její styl. Vždycky mě iritovala móda vypadat nedbale a klukovsky. Nikdy jsem tak vypadat nechtěla. Dita někde psala něco podobného o sobě, čímž si mě absolutně získala, ač bych našla ženy, které se mi třeba líbí i víc než ona, ale její deklarace ženskosti je úžasná.
    Kop.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí její postava. To, jak prodává svoje křivky, že je ženská. Líčení a celkově ta image moc ne. Jak tu správně padlo, je přirozená blondýnka, je daleko jemnější a něžnější typ. Má v podstatě nevýraznou barvu očí, což je jeden z typických znaků tlumenějších typů a tahle stylizace do typu výrazného, tmavě kontrastního na ní vypadá tvrdě. Tohle unesou zimní typy, jí ta stylizovaná hra na Sněhurku nevychází. Že se barví by mi nevadilo, kdyby jí to sedělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem jí viděla odlíčenou nebo méně výrazně nalíčenou, uvědomila jsem si, že vlastně hrozně potlačuje svou jemnost, která je moc krásná a je škoda, že by mohla být ještě krásnější a není. Sice je jedinečná ve svém stylu, ale nepodtrhuje svou pravou krásu.

      Vymazat
  11. Ditu mám ráda, hlavně kvůli burlesce, ale nelíbí se mi. Jak píšeš, přirozená vypadá naprosto odlišně a mě se takový styl, kde se člověk změní o 180°C nějak nelíbí a navíc je taková nevýrazná až vyblitá (ale i tak je nenalíčená roztomilá). Že se barví jsem si myslela vždycky, minimálně že je brunetka nebo blondýna, její barva je až moc tvrdá na to, aby byla její. Ale ženské křívky umí prodávat a máme stejnou postavu, tak se často inspiruju a hlavně si často kupuji podobné prádlo :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se Dita líbí, je to ženská jak má být, tedy aspoň na pohled. Ale je fakt, že jsem ji nikdy neviděla nenalíčenou, takže díky za fotky, je to teda pěkný rozdíl :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  13. Nenalíčená mi připadá o hodně hezčí... Je jemná, krásná... Navíc, tenhle styl 40. let mi nikdy moc nesedl. V jejím podání mi připadá hrozně afektovaný. Na druhou stranu, bez něj by byla jen "jednou z mnoha".

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...