pondělí 6. května 2013

Koho na inspiraci?

Milé čtenářky, nevím, co dřív. Mám takových nápadů, koho dát na inspiraci, že si nemůžu vybrat. Ukážu vám připravované tváře a vy mi do komentářů napište, kdo by vás zajímal. Samozřejmě se tu objeví všechny dámy. A pokud máš nějaký další typ na historickou či součastnou ženu, která má prvotřídní styl nebo zajímavý obličej, neváhej jí do komentáře připojit!

Zde tedy jsou:

Okouzlující Carmel Myers, herečka z 20. let


Sexy Dita von teese, součastná modelka


 Zajímavá Catherine Deneuve, součastná herečka a typ od Žahavé Kopřivy



Půvabná Bebe Daniels, herečka z 20. let

Ikona Elizabeth Taylor, herečka 50. let


Podivná Asta Nielsen, herečka 20. let


18 komentářů:

  1. Moje ikona je bezesporu Audrey Hepburn, její celkový styling v Jak ukrást Venuši je téměř dokonalý a vždy nadchnou účesy od Alexandra a šaty od Givenchyho.

    Z výše zmíněných mě oslovuje chladná krása Catherine Hepburn a Liz Taylor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Audrey máš tu: http://www.turnyra.blogspot.cz/2013/02/inspirace-audrey-hepburn.html
      :-)

      Vymazat
  2. Taky souhlasím s Ditou, je božská! :-)

    A samozřejmě Elizabeth Taylor, ale těším se na všechny. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dita a Carmel :) Ale nejradši mám stejně Natašu Gollovou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímá mě Asta. Vůbec neznám, ale ráda poznám, proč je podivná. Jinak ale doufám, že časem budou všechny :)
    A Dita... proč ne? Ale zas o té se dočteme ledaskde. Je mi ovšem blízká tím, že ani jako dítě údajně nechtěla nosit sportovní a praktické věci, ale hezké šaty. Měla jsem to podobně.
    Kop.

    OdpovědětVymazat
  5. Já hlasuju pro Hitchcockovu můzu Kim Novak:))

    OdpovědětVymazat
  6. taky jsem pro Astu

    OdpovědětVymazat
  7. mňa by zaujímali aj Brigitte Bardot, Romy Schneider, Jane Birkin, Jane Fonda, Virna Lisi...

    Tina

    OdpovědětVymazat
  8. mě zaujala Catherine Deneuve, ale trochu mě mrzí, že se nezabýváš i českými herečkami- Adina Mandlová, Věra Ferbasová, Anny Ondráková, Zita Kabátová, Nataša Gollová, ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za typ na české herečky. Zrovna dnes jsem si vzpomněla na Milenu Dvorskou, která mi vždycky přišla velice zajímavá. Herečky z ČSR před rokem 50 moc neznám, takže děkuji z typy a můžeš brzy jednu z nich čekat!

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Helena je zrovna nový adept na inspiraci, trefila ses mi do noty:-) A Audrey také někdy zařadím.

      Vymazat
  10. já bych brala Joan Jett!

    OdpovědětVymazat
  11. Jane Fonda, hlavně v Barbarelle (1968) byla perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pro mě rozhodně Anny Ondra. A z nedobových Blondie :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...