sobota 17. srpna 2013

Jaký typ článků máš nejraději?

Antonio Lopez
Ještě nějakou chvíli se tu nebudou objevovat články a proto by byla škoda nechat ležet Turnýru ladem skladem. Mám nápady na spoustu článkům, ale nevím, které z nich by se vám nejvíce líbily. Proto bych vás chtěla poprosit, jestli byste z této škály nevybraly vaše nejoblíbenější typy článků a nenapsaly je do komentářů. Hodně to pomůže mě i vám, aby vás to na Turnýře ještě víc bavilo a já měla dobrý pocit z toho, že sem píšu užitečné věci.

Zde je tedy vypsaná škála okruhů, které se na Turnýře vyskytují. U každé je odkaz na typický článek z okruhu. Vyberte prosím vaše nejoblíbenější a napiště je do komentářů.


Jednotlivá historická období - New Look, Secesní móda
Historie jednotlivého módního detailu - Historie tvaru obočíHistorie klobouků v 19. století
Popis módního doplňku z určitého období - Účesy 70. a 80. let 19. století, Pin-up ofina

Výčet obrázků módních doplňků z nějakého období př pomocí reklam- Účesy v počátku 30. letech 19. století, Spodní prádlo v 50. letech
Módní reklamy se zaměřením na design - Reklamy na Meybelline z 40. a 50. let, No skinny
Výčet obrázků designu z nějakého období - Kuchyně ve 40. letech, Sci-fi plakáty
Typologie bez rad na oblékání - Typy ženských postav, Ideální míry dle 20tých-let
Praktické rady na alternativní přístup - Stříhání štětců, Jak na akné

O autorce blogu - Kdo je Odula

Antonio Lopez

A je snad nějaký typ článků, který ti na Turnýře chybí a hodí se sem (nebo jsem ho nezařadila)? Či máš nápad na originální článek, ale sama nejsi schopná ho napsat? Neboj se napsat:-) A pokud se nudíš a baví tě vyplňování dotazníků, můžeš vyplnit ještě tento narozeninový dotazník.

10 komentářů:

  1. Popis módního doplňku z určitého období & Jednotlivá historická období, přestože mě tady baví číst všechno ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Historie jednotlivého módního detailu
    Popis módního doplňku z určitého období
    Inspirace

    OdpovědětVymazat
  3. Mně baví vše, ale ráda se dozvím víc o barevné typologii a módě, zejm. oblékání, jednotlivých dekád - prostě historie oblečení.

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda čtu vše, třebas i danou záležitost znám (ale ne vždy). Baví mě tvůj styl psaní a kresby. I fotky, co vybíráš.
    Preferovala bych, kdyby se témata střídala tak nějak jako doposud a nic jsi z blogu nevypustila.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se toho líbí spousta :) Staré reklamy, dobová móda, inspirace... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi všechny články :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já si prostě nemůžu vybrat! Ty mě utrápíš... :-(
    No, ale když už, určitě bych nejvíce ocenila nějaké články na podobné téma něco jako: Obleč se podle... Docela bych chtěla vědět něco o 50.létech. 20.-40. jsi tady bravurně popsala! A taky chci nějaké články na téma Kdo je Odula.
    Ale vskutku je mi to u zadní části mého těla a jen si přeju, abys přidávala články! Jakékoliv a o čemkoliv! Díky moc, že jsi... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Typologie bez rad na oblékání
    Rady jak se obléct A děkuji za celý blog.

    OdpovědětVymazat
  9. Já přímo miluju 80. léta 20. STOLETÍ... byla bych ráda, kdyby tu z toho období bylo více článků, třeba jak vyrobit učesy z té doby (a že jich bylo hodně), líčení, oblékání, hudba, filmy
    Klidně ti potom s tím i pomůžu:-)
    Jinak ještě jednou, fakt moc pěkný blog!:-)
    Konečně někdo, kdo upřednostňuje elegantní dobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:-) Já taky miluju osmdesátky, ale je s nimi problém a o tom napíšu v dalším článku, abych tuto problematiku přiblížila všem :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...