čtvrtek 1. srpna 2013

Koupelna ve 40. letech

Našla jsem pár obrázků, jak to vypadalo v módní koupelně ve 40. letech. Hodně jich je ze stránky antiquehome.org . Chtěly byste mít také takovou?


















11 komentářů:

  1. Tak to ale musely být luxusní koupelny jen pro zbohatlíky:)) Některé nevypadají vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerajú obrovsky.. :) veľa obrázkov má aj make-up kútik.. to neviem kedy by sa u nás niekto dostal do kúpelne, keby aj niečo také mám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Takový prostor bych si přála. Skvělé obrázky.

    OdpovědětVymazat
  4. Takovou koupelnou bych vůbec nepohrdla.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, pro někoho jako jsem já, odchovaný na panelákových koupelnách, je to naprosto fascinující, můj vrcholný sen? mít sesličku v koupelně a moci si tam třeba jen tak sedet:D prozatím jsem ráda, když se tam zvládnu otočit:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Úplne úžasné boli tie kúpeľne.Jediné čo sa mi nepáčilo,boli farby. Snaď vieš čo myslím. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Některé jsou fakt pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím preneste ma niekto do týchto čias :D Tie kúpeľne sú absolútne úžasné, a tie farby !

    OdpovědětVymazat
  9. Některé mi přijdou trošku nevkusné, ale rozhodně to má styl a jsou mnohem hezčí než to, co máme doma, že. Myslím, že jde také o to, že se tehdy kombinovaly barvy, zato u nás letí nudná bílá.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...