sobota 28. září 2013

Na copak jsem to byla nominovaná - Versatile blogger award

Georges Lepape - The golden Fan
Dnes jsem zjistila, že čtenářka Jane Perry můj blog nominovala na ocenění Versatile blog award! Sice tyhle blogové putováky jako jsou různé tagy atd. nechci na blog přidávat, protože to asi není účel mého blogu, ale když už jde o o cenění, tak proč se nepochlubit? :-) Zároveň o mě něco zjistíte, což byste asi rády, jak některé naznačujete v komentářích.

Toto jsou pravidla ,,hry":
1. Řekněte o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek bloggerky, která vás nominovala. 
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů.
5. Informujte bloggery o tom, že jste je nominovali.

Tak jdem na to, 10 věcí o mě:
Jé, to je těžké... To je vážně těžké! Udělejme to tak. Do komentářů pište dotazy a co přijde a nebude to moc osobní nebo nevhodné, na to tady odpovím! Ale jen do 10ti dotazů! :)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


10 otázek od Jane Perry 

1. Vaše nejoblíbenější barva a proč? Co ve vás probouzí.
Nejraději mám tmavě červenou, protože je taková ušlechtilá a výrazná. A také mi moc sluší :-)

 

2. Kolik toho na sebe denně patláte?
Nečekejte doví co. Ráno krém na obličej, pudr, dekorativní kosmetika (linky, řasenka, tužka na obočí, rtěnka, tvářenka, oční stíny). Večer někdy krém na akné a někdy krém na ruce a tím končíme, pokud nepočítám případné mastičky na opary, jelení loje a tak. Jo, taky na sebe patlám akrylky nebo vodovky, ale to většinou nezáměrně!

 

3. Názor, na testování léků na zvířatech?

Naprosto s tím souhlasím. Zvíře má sloužit člověku, ne člověk zvířeti. Zvíře má holt stejný systém těla jako člověk a díky tomu lze lecos vyzkoumat. Na kom se to jako má testovat, když ne na lidech? Alternativy jsou uměle vytvořené tkáně nebo rostliny a to je nám všem jasné, že se opravdu nebude chovat jako lidský organismus. Takže osobně jsem vlastně proti netestování na zvířatech, protože u léků jde o zdraví člověka a za to by zvíře položit život mělo.

Jiným diskutabilním tématem je samozřejmě testování kosmetiky na zvířatech, ale o tom dotaz nebyl.

 

4. Technika, obejdete se bez tabletu, notebooku či mobilu?

No bez počítače by to asi nešlo, protože bych vám nemohla psát články do Turnýry:D Dnes je vše zaměřené na počítače a věci bez nich už řešit nejdou, takže ne, neobešla bych se. Bez mobilu bych se obešla, kdybych měla počítač, ale vzdávat se ho stejně nechci!

 

5. Kdyby jste si musely vybrat jednu věc z dekorativní kosmetiky, jaké zkrášlovadlo by to bylo?

No úplně základní věc je pro mě černá tužka na oči, ale přecejen, moje láska jsou rtěnky, bez těch by to nešlo.

 

6. Bez čeho si neumíte představit den? ( např. snídaně, mazlíčka, knížky, rtěnky...)

No tak zas tak horké to není, i bez rtěnky je den docela fajn. Asi bych si nedokázala představit den bez jídla, bez vody, bez možnosti odpočinku a tak. No a když vynechám Maslowovu pyramidu a udělám si z toho trochu srandu, tak je to vždy moc těšké bez mých domácích zvířátek, bez oblečku připomínajícím staré časy, bez mých vln na vlasech a bez architektury okolo mě!

 

7. Kolik vypijete kávy/ čaje?

Čaj hrnek ke snídani a káva skoro nikdy, mám to jednoduché. Kdyby byla otázka, kolik vypiju denně vody, to bych se asi trochu kroutila, protože s mým pitným režimem to je vážně smutné.

 

8. Souhlasíte s globalizací?

Asi nemám proč s ní nesouhlasit, už jen proto, že je to přirozený vývoj lidké populace. Spíš bych se zamylsela nad negativy, které nám přináší. Třeba zanikání přirozených kulturních zvyků, aplikace sociálních konstrukcí (tím myslím návody, jak se chovat, vysvětlování nějakých jevů, předpoklady pro chování skupiny, vytváření aktivit pro nějaké skupiny atd) od kultur, kde je to běžné, na kultury, kde se prostě smýšlí jinak (např. Amerika vs Evropa) atd.

 

9. Co vy a společenské akce?

Ráda chodím na společenské akce, ale na takové, kde je spíše intelektuální atmosféra než nejaká na vyblbování a čistou srandu nebo ještě hůře, kde se hodně pije.

 

10. Jak trávíte volný čas?

Píšu články do Turnýry, hledám si starou módu na internetu, maluji, chodím ven, jsem s přáteli a tak!

Nominace
Bylo těžké vybrat 5 mých nejoblíbenějších blogů, zvláště, když podmínky mě nutí vybrat takové, které mají méně jak 200 pravidelných čtenářů. Vybrala jsem těchto 5. A vy ostatní, kteřítu nejste, nemusíte smutnit. Už jen to, že vás sleduji, je ocenění, protože já moc pravidelných blogů nemám.

Krása vnútri - můj nejoblíbenější blog o barevných typech
Lightscape - blog, kde se používá originální smysl pro humor a má osobité koláže
Beauty and sesitivity - můj nedávný objev, blog s praktickými radami
Mishella - Mishellin blog byl jeden z mých nejoblíbenějších a přestože do něj autorka články už skoro nepřidává, stejně si ocenění zaslouží
Cofee and sweaters - umělecký blog s hlubokými myšlenkami a melancholickými fotkami

Pro nominované: pokud tě tag nebaví nebo z nějakého jiného důvodu nechceš pokračvat na svém blogu, samozřejmě se neurazím nebo tak. To je na každém, jestli chce v tagu pokračovat či ne:-)

Otázky na nominované:
A protože vás nominovala Odula z Turnýry, otázky budou laděny do Turnýrového směru!
1. Jaké je tvé neojoblíbenější módní období?
2. Jaké se ti naopak vůbec nelíbí? (vybírej z historie, ale klidně i z různých subkultur)
3. Je tvůj mozek spíše intelektuální, technický, umělecký nebo sportovní? Či je zaměřen někam úplně jinam?
4. Která je tvá nejoblíbenější pohádka?
5. Máš nějakého oblíbeného součastného malíře či obraz? Přidej fotku!
6. Kdyby sis mohla vybrat jakékoli povolání nehledě na financích či časové náročnosti, jaké bys sis vybrala?
7. Je nějaký herec, kterého jsi jako čerstvý teenager zbožňovala a teď se nad jeho fotkami jen šklebíš? Jestli jsi odvážná, napiš, kdo to byl a jestli ještě odvážnější, přidej fotku!
8. Co by sis ze svých součastných věcí určitě nevzala na pustý ostrov?
9. U kterého lékaře tě to nejvíc baví a proč? Jestli tě to nebaví nikde, musíš vybrat toho,u kterého je to nejmenší peklo.
10. Pokud by ses ráno probudila a zjistila, že ses probudila z 50ti letého komatu a jsi už stařenka, co by ti jako první prolétalo hlavou?

Hm, takové otázky mě baví. Možná vám vymyslím nějaký vlastní tag, který byste předvedly na svých blozích. Chtělo by se vám?

Určitě se podívejte na nominované blogy a napište mi otázky, abyste mi pomohly tuto část doplnit!

8 komentářů:

  1. Děkuji, nominace mi udělala velkou radost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Většinou podobné věci ignoruju. Ale zrovna od tebe si toho vážím. A hlavně jsi vymyslela otázky, na něžbude radost odpovídat! :)) I tvé odpovědi byla radost si číst. V tom testování na zvířatech se tedy neshodneme, ale je to dost kontroverzní téma a já tvůj názor samozřejmě respektuji (já bych léky testovala na lidech - někdo by do toho možná šel dobrovolně /případ nevyléčitelných a vážných nemocí s malou šancí na záchranu/, jiní by to dostali příkazem - zavedla bych to místo trestu smrti a vyřešila tím problém přeplněných věznic. je to super nehumánní, já vím. ale nejsem zrovna velkej lidumil. a aspoň jsem v tom upřímná :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Vážená slečno, přála bych Vám aby, občas nějaký ten kosmetický prostředek otestovali na Vás. A Vy pak umírala v bolestech s rozežranou kůží. Jestli si představujete, že testování na zvířatech vypadá tak, že zvířeti něco máznou a pak sledují jestli se náhodou neosype, tak jste na velkém omylu. KOsmetika se dá vyrábět i bez tohoto hrůzného testování. Nevím proč by kvůli tomu měla zvířata umírat. Mají stejné právo na život na této planetě jako člověk a nutno podotknout, že se chovají v mnoha ohledech daleko rozumněji než my - páni tvorstva. Fakt jste mě nadzdvihla ze židle. Zkuste se nad tím zamyslet a neprezentovat se jako pitomá nána!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autorka tohoto blogu odpovídala na otázku týkající se testování léků, nikoliv kosmetiky ...

      Vymazat
    2. :D:D Hlavně, že to tam píšu. Tak nevím, kdo je tady pitomá nána:D Díky Anonymní slečně č. 2 za podporu.

      Vymazat
  4. Moc mě těší, že jsi mě zmínila! :) Jen nevím jestli se dál zapojím, nikdy jsem tyhle věci moc nedělala.. to ale neubírá na tom, že si toho moc vážím:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No není zač, zapoje se, jak se ti bude chtít, já se taky moc do těhle soutěží nezapojuju:-)

      Vymazat
  5. Tyhle články jsou vždy super, čtenář se tak dozví mnoho zajímavých věcí o jiných blogerkách:-))
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...