pátek 11. října 2013

Co si nikdy nekupovat 2

Poslední dobou už rozeznám, z jakého výrobku budu mít radost a který by naopak letěl do koše. Přesto se někdy stane, že si koupím produkt, který neodpovídá mým představám ani trošku. V tomto seznamu produktů nejsou všechny tak hrozné nebo můžou být hrozné jen v některých případech, takže vždy přidávám vysvětlení.


Essence Night club - fialová verze
Essence má docela kvalitní stíny, ale tato paletka
(a předpokládám, že i další z edice) je rozhodně na nižší úrovni. Stíny jsou vyschlé, na víčku nejsou moc vidět a nevydrží ani půl dne...
Něco jiného to je ovšem s bází pod oční stíny (např. zrovna od Essence) - stíny mají najednou krásné barvy a hezky se lesknou, dobře se míchají. Proto od nich úplně neodrazuji. S žádnou nebo špatnou bází to s nimi ale nemá cenu.


 
Astor tvářenka Skinmatch 001
Tuto tvářenk jsem si koupila na slevě. Stejně jsem si jí neměla kupovat! Má sice krásný design, ale je velmi světlá - světlejší než můj pudr... Proto je pro mě nenositelná, místo červených lící mi udělá světlé fleky.
Na druhou stranu blogerka Nelka napsala recenzi, kde tuto tvářenku opěvuje.
Mám světlou pleť, ale Nelka jí má asi ještě světlejší a pro dívky tohoto typu by mohla být jak dělaná.

 
Šampon Shauma push up, tmavě zelený obal
S kamarádkou jsme si před pár roky tento šampon koupily a musím říct, že jsme po něm měly vlasy snad horší než předtím (každá máme jiný typ vlasů). Po umytí byly seschlé, drsné a slepené.
Možná se za ty roky složení zlepšilo nebo jsme se tehdy ocitly v nevšedních podmínkách, ale přesto šampon raději nedoporučím.
 


Vysouvací štětec na tvářenku (pudr) rossmann
Můj vysouvací štětec na tvářenku z DM se rozbil a proto jsme si koupila nový v Rossmanovi. Jenže to nebyla žádná výhra - prach tvářenky ke štětci skoro nepřilne, takže ani tváře moc neobarví. To málo, co se z něj na tvář dostane, vůbec nepůsobí přirozeným dojmem.
Nedoporučuji si tento štětec kupovat a raději vás pošlu do DM, s jejímž štětcem jsem spokojená už byla.

2 gumičky z DM
Na obrázku jsou gumičky, které jsem si v DM koupila. Ta tenká není špatná, ale snadno se roztrhne v části, kde je spojená. Ta druhá, tlustší, se sice neroztrhne, jenže se po čase trochu ,,vypelichá". Rozhodně musím říct, že ve vlasech dobře nevypadá.
Mnohem lepší je koupit si obyčejné gumičky v Rossmanovi, kde je mají levné, kvalitní a hezké.

Slevy v Rossmann
Snad vždy, kdy jdeme do Rosmanna, tak nás čeká v košíčku zlevněné zboží. Mám tu zkušenost, že snad nic, co v něm leží, není kvalitní. Už několikrát jsme si tam něco koupila a doma zjistila, že asi vědí, proč to dávají do výprodeje. On asi byl důvod, že si to nikdo nekupoval.
Narazit se tam na něco dobrého asi dá, ale mě se to zatím nidky nepodařilo.
Něco jiného je výprodej zboží jedné značky, když se jí mění design. To pak doporučuji vzít slevy útokem, protože za čas přijde na pult zboží, které je sice stejné (krom obalu), ale je dražší nebo tam už není to, co jsme si vždy kupovaly.
Tak to bylo např. před lety s S-he v DM drogerii.
 
Profesionální kosmetický kufřík Tchibo
Tento výrobek jsem nedostala já, nýbrž moje kamarádka. Kufřík nám toho nabízí docela hodně, ale určitě mezi to nepatří kvalita. Stíny jsou vyschlé, mají slabou pigmentaci. Popravdě mi přijde, že i nějaká Miss sporty má lepší kvalitu. Takže - nekupovat!

Máš zkušenosti s některým z uvedených výrobků? Nebo máš jiná doporučení, co nekupovat?

14 komentářů:

  1. O většinu těch věcí bych v regálu ani pohledem nezavadila. Ale ten zelený šampón jsem kdysi měla a naopak mi hrozně vyhovoval - dělal mi velikou lesklou mírně zvlněnou hřívu. :) Možná si ho zase koupím a pak budu nadávat, ale vzpomínky mám na něj dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně zvláštní, jak jsou některé šampóny pro někoho katastrofou a pro jiného potěšením:-)

      Vymazat
  2. Essence tiene mam jedny (resp 1 mono odtien) ked som sa nechala zlakat na trblietky - ktore ako neskor vysvitlo boli len overspray. Nikdy viac.
    Inak nic ostatne by som tiez asi nejako nekupovala, ale musim povedat, ze som vcera v Rossmanovi videla laky Astor Quick n Go za cca 50 korun (v zlavovom stojane:D) a tie su podla mna kvalitne :)

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Astor je kvalitní, mám jeden doma. To se divím, že ho vyprodávají! Díky za komentář!

      Vymazat
    2. Já ve slevovém košíčku pravidelně kupuji laky L'Oreal, posledně byly za 30 Kč kus. A ty kvalitní jsou hodně.

      Vymazat
  3. Chtěla jsem doporučit vysouvací štětec na pudr od BrushArt, ale na Parfums už ho tam nemůžu najít. Měla jsem si pořídit jeden rezervní do zásoby. Přírodní štětinky, dobře na nich drží pudr a navíc ho mám strašně dlouho a nevypadl z něj ani jeden chloupek (pravidelně ho myju).

    http://jednouseztohozblaznim.blogspot.cz/2012/10/dnes_23.html

    http://image.srovname.cz/cz/500/2232339/brushart-face-stetec-na-pudr-retractable-brush.jpg


    OdpovědětVymazat
  4. S "vyschlými" stíny mám své zkušenosti a nesnáším je. Vysouvací štětec mám z DM a jsem s ním spokojená. Gumičky z DM mi celkem vyhovují, teď naposledy jsem měla sadu z H&M a to byla hrůza, každá mi vydržela tak týden.
    Co se týše Schaumy, tak s touto mám podobné zkušenosti. Mám celkem ráda tu brusinkovou. Zdaleka nejhorší šampon, který jsem kdy měla, byl Fructis. Už je to ale taky pár let. Nejraději mám oranžovou řadu od Baley - šampon a kondicionér, oba okolo 30 korun a jsou dobré - lepší než všechny, co jsem kdy vyzkoušila. Ale nemám tedy zkušenost s žádným šamponem, který by stál víc než 100 korun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to závidím, já zase nedávno zkoušela tu tvoji oranžovou Baleu a tak hrozný vlasy jsem snad až na bio šampony... nikdy neměla.

      Vymazat
  5. Slevové košíčky z Rossmana mám ráda, dost často v nich narazím na tužky od Catrice nebo laky na nehty od L'Orealu. A to se 70% slevou :-) Ale je pravda, že se k nim člověk musí prohrabat přes tuny Essence produktů.

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s Essence a Schaumou. Šteteček (tomu se snad ani nedá říct štětec) na mě působí hrozně, naopak mě překvapuje nespokojenost s kufříkem, který se mi na fotce líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Essence paletku som nikdy neskúšala, mám od nich len jeden mono tieň a je to taký priemer, znova by som ho už nekupovala.

    OdpovědětVymazat
  8. Stal se omyl a tento článek se tu objevil dvakrát. Takže jsem ho smazala a toto je komentářd, který napsala Mikrosvět by Ellen:

    já se Odulko přiznám, že z všech těch věcí jsem koukala jen po té astorce, ale nakonec jsem do ní nešla, že podobný odstín už mám.

    Essence stíny nekupuju, schaumu jsem používala červenou a ta byla dobrá. Než ten vysouvací štěteček ala štětka, radši jsem investovala do kabuki štětce v pouzdru. Gumičky mám zadarmo :-) Rossmann 35km daleko, takže nějaké slevy... o těch nemám ani tucha :-D

    A podobné kosmetické kufříky jsou téměř vždy pro smích, kort za tu cenu. Bych raději volila pro palett 252 stínů a paletku tvářenek

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zkušenost s tím štetcem. Ano, ten je vážně, ale vážně naprosto strašný. Od Essence jsem se dooposud bohužel s kvalitními stínz ještě nesetkal :/ Jinak....s vyloženými propadáky se setkávám hlavně v pečující kosmetice.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...