úterý 24. prosince 2013

Krásné, vtipné a hrůzné vánoční reklamy z let dávných

Všem čtenářkám přeji krásné Vánoce! Turnýra vám přináší nadílku - galerii starých reklam s vánoční tématikou. Na začátek ty nejkrásnější, pak vtipné a na konec strašlivé, které by se dnes nikdo neodvážil použít.
Datace reklam je od roku 1910 do 50. let. Pokud by někoho zajímal rok u konkrétní reklamy, ať napíše do komentářů.

Krásné reklamy
 
 

 

 


 

 

 

 

 

 


 


Vtipné reklamy
 

  


 



 

 


Hrozné reklamy


 

 3. místo

2. místo

 1. místo

 Které reklamy se vám líbí?

14 komentářů:

  1. Krásná sbírka reklam... Nejvíc mě dostaly ty "hrozné" :D. Obzvlášť ty vyzbrojené happy families. Američané, no jo... Ačkoliv ty cigaretové jsou taky dost děsné, obzvlášť pak tvůj vítěz. Tvrzení u této reklamy je zajímavé, podivné a vpravdě revoluční... Ale kdo by odolal takovému taháku. Když je to "easy on Santa's throat", je jasné, že kdokoliv jiný nemůže odolat, že ano... :D

    Jinak se mi moc líbí takové ty "reklamy s příběhem", jak jim říkám. Třeba "Keep Christmas with a Kodak". To si vždycky ráda přečtu. V tomto směru byly naprosto dokonalé ony reklamy na Canthrox, které jsi sem před časem přidala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbily. Moudrem u santovských cigaret jsem se také bavila. Reklamy s příběhem jsou nejlepší, ale je těžké na něco narazit. Koukám na Google, že Kodak má zrovna dost dobré reklamy, takže to bych sem někdy mohla dát:-)

      Vymazat
  2. tenkrát se myslím ještě nevědělo, že kouření způsobuje rakovinu, takže na takových reklamách na cíga nebylo nic divného :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, o to legračnější je, když se na to díváme dnes:D

      Vymazat
  3. Super výběr, díky za nadílku:) Mně nejvíc baví ty vtipné - hlavně žehlící prkno a punčochy:)

    OdpovědětVymazat
  4. Žehlicí prkno a měření dortu se mi líbí nejvíc.. Jen mě štvou (obecně) ty reklamy, podle kterých má být ženská nadšená z něčeho do domácnosti, vrrrrrrrr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, právě proto jsem je zařadila mezi ,,vtipné" - že je to dárek, přitom tím vlastně řekneš: ,,žehli" :-)

      Vymazat
  5. TIe reklamy sú úplne úžasné... Super výber...

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se staré reklamy na cigarety líbí. :-) Mnohem horší jsou ty na zbraně nebo obecně příšerné sexistické reklamy z 50. let, kdy se žena mohla realizovat leda tak v domácnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mě se naopak ty sexistické reklamy 50. let líbí. Ale ne zrona konkrétně tyto, s žehlícím prknem:-) Mimochodem, podobnou jsem viděla i tyto Vánoce v mhd :D

      Vymazat
  7. Koukni se na tuhle webovku. Nedělám reklame ale je super. Má malou chybyčku a to ,že je anglicky.
    Ale tady je ten odkaz: glamourdaze.com

    OdpovědětVymazat
  8. je zaujímavé pozrieť sa, ako to vyzeralo v minulosti :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...