pondělí 2. prosince 2013

Reklamy s Dovimou

Dovima byla americká modelka, která působila v 50. letech. Pojďte se podívat na nějaké reklamy, které nafotila. Můžete se těšit, že se Dovima někdy objeví v Inspiraci.

















Líbí se ti Dovima? Také bys někdy chtěla být v kůži modelky z 50. let?

12 komentářů:

  1. nádhera, a tie šaty! zbožňujem new look! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hezká,ale v inspiraci už podobný typ ženy máš, a to je Jean Patchett, takže bych na inspiraci uvítala zas jiný typ (já jsem kdysi navrhovala Joan Jett)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, taky přijde na řadu někdy později. Na inspiraci se dámy přetlačují, nevím, koho dřív:-) Mám spoustu nápadů a i vy máte super nápady, takže to musím nějak zvládnout! :-)

      Vymazat
  3. Nádherné reklamy. Kde to lovíš? Je možné mít takovou postavu???....si říkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Takovou postavu je asi možné mít v případě, že je člověk takový už od přírody nebo se hodně hlídá... Nutno dodat, že se tehdy nosily korzety nebo korzetící stahovačky, takže proto ty pasy. Ale ony ty modelky z 50. byly stejně hodně hubené.

      Vymazat
  4. Zajímavá, ne vyloženě hezká, ale zajímavá je

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná, na takové reklamy bych se taky klidně použít nechala .)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná, nejvíce se mi líbí v reklamě na Cartiera. I ta móda 50. let byla moc krásná, ženská a elegantní. Reklamy a plakáty z tohoto období mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední fotka je super. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Modelka je zajímavá, mně se ale stejně mnohem víc líbí ty šaty, které má na sobě. Ty černé na třetí fotce odshora a ty puntíkované na desáté jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bože, to je krása! O tom si dneska můžu nechat jenom zdát..!
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty od Givenchy...a ona v nich.božské.....

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...