úterý 11. února 2014

K lolitímu článku

Ahoj, moji čtenáři i lolitky!

Lolití článek byl asi nejdiskutovanější článek na Turnýře vůbec. Mám proto potřebu se k němu ještě vyjádřit.

Článek jsem psala proto, abych ukázala lolití komunitu v hezkém světle. Většinou jsem totiž o nich četla velmi hanlivé články, které nebyly vůbec objektivní. Od září sleduji různé lolita weby, a tak jsem se cítila kompetentní k tomu, abych napsala článek z mého pohledu. Takže cílem bylo: Ukázat, jak pěkný je lolita styl. Povedlo se ukázat to pěkné, ohlasy na lolita módu byly povětšinou pozitivní. Už se ale nepodvedlo ukázat, co o lolita doopravdy je. Očividně jsem ještě nebyla dostatečně znalá, takže se hodně lolit ozvalo.

Naštěstí byly mnohé z nich tak ochotné, že mi pomohly opravit chyby. Tímto nejvíc děkuji Saki. Doufám, že teď už je článek nepřesný jen minimálně. Omlouvám se, jestli jsem nějaké lolity pobouřila. Pokud ještě někdy budu psát o lolitách a budou tam nějaké jiné věci než moje názory, radějito některé z vás pošlu na kontrolu:-).

Vaše Odula
Pierrette
 Obrázek je od Pierrette z Lolita centrály

2 komentáře:

  1. Aha :D Abych pravdu řekla nějakou hcybu jsem nezaznamenala ...Já zrovna tímto stylem nžiju ale podívám se na to to jo :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...