pátek 14. února 2014

Moje nejoblíbenější produkty

Tužka na obočí Miss Sporty a rtěnka 09 od Dermacol
(foťák zkreslil barvu). To bylo pro dnešek vše,
rýma si se mnou pořádně pohrála
V tomto článku vám chci ukázat, jaké kosmetickou dekorativu používám nejraději. Budou to takové minirecenze, vesměs pozitivní. Budu ráda, když mi pak do komentářů napíšete, co také používáte a co ne a jestli pro mě nebo čtenářky máte tipy na ještě lepší produkty.


Chtěla jsem napsat článek o tom, jak si maluji oči, ale mám hroznou rýmu a tečou mi samé slzy, takže příště...









1. Řasenka
Jak už jsem na blogu několikrát řekla, moje číslo 1 je řasenka Look Out od Astor. Skvěle se mi s ní pracuje, udělá s řasami přesně to, co chci. Nevýhoda je, že se obtiskává na spodní víčko a to docela dost. Popravdě, vypadá to dobře, jako kouřové stíny. Ale ne ke všem typům líčení se to hodí.
Další oblíbenec je Vampire od Dermacol. Má podobný kartáček jako Look Out, takže asi proto jsem tak spokojená. Neprodlouží a nezhustí jako ta od Astoru, ale zase se tolik nerozmazává. Navíc má pěkný obal a skvěle voní (a díky názvu ,,vampire" se cítím, jako bych měla řasenku od Vampiry - Maily Nurmi).
Všechny řasenky, které mají dobrý kartáček, kombinuji s náplněmi v jiných řasenkách. Takže třeba tu Look Out nebo d'Amor od Gabrielly Salvete namáčím do 1000 Callories. Tato náplň ale brzo vyschne, takže jí na kartáčku není dostatečné množství... Obecně s 1000 Callories nejsem spokojená - super řasy mi dělá 1. týden a pak už jen takové chudinky.
Máte tip na řasenku, která neopadává a nanese toho hodně na kartáček? Kartáček může být špatný, vyměním ho:-).




Nahoře: Vampire
Dole: Look out
Look out mám už skoro dopotřebovanou, normálně jsou řasy trochu delší a hustší. Jak vidíte, obě řasenky dělají skoro stejné řasy
2. Tužka na oči
Existuje jediná tužka na oči (do 200 Kč), která vydrží celý den tmavá. A to je - Automatic eyeliner od Gabrielly Salvete (n.15, se třpytkami). V drogérkách jsem zkoušela snad všechny, žádná z nich ale nedrží svou pigmentaci tak jako tato Gabriella.
Potom mám ráda různé světlé tužky, které oko rozzáří a zvětší. Zas mám nějaké od GS - Glitter eyeliner - stříbrná (n.5,) a automatic eyeliner - béžová (n.2). Pak mám bílou tužku Kohl pencil (nude, 23859.1), která má dobrou pigmentaci. Vlastně ani nevím, jestli vydrží celý den nebo ne. A pak je tu bonus - nesmrtelné stříbrné tekuté linky od Avonu, které mám od 7. třídy a bylo to moje první líčidlo. Mám je tedy 8 let a pořád jsou jako nové.


3. Báze pod oční stíny
Moje zatím nejlepší báze je od Essence - Colour Arts. Není to ale žádná dokonalost. Kdysi jsem používala mamčinu bázi od Oriflame (Giordani Gold Make-up base, 22760) a teď jí mám objednanou. Stojí sice 300Kč, ale opravdu mi s ní drželo všechno.


4. Tužka na obočí
Mám hnědo černé vlasy a takové je i moje obočí. Ráda si ho ještě trochu zvýrazňuji, protože si dělám vzhled do 40. let. Najít ale tužku v hnědo černé barve je shola nemožné. Všude jsou buď černé tužky (to opravdu nevím, komu sednou) nebo středně hnědé. Moje jediné úlovky jsou od Miss Sporty a od Basicu. Přijde mi, že barva celý den nevydrží, ale jakou mám alternativu? Někdy si aplikuji také černou tužku na oči Art eyeliner od GS, protože má jen nízkou pigmentaci. Ráda bych si na obočí dala stíny, jenže mezi stíny na obočí zas není dost tmavý odstín... Zkoušela jsem to s nějakými stíny na oči, ale ty nevydržely ani 5 hodin. Takže jestli máte radu, sem s ní.


4. Rtěnka
Každodenně nosím rudou rtěnku. Nejlepší jsou hutné, které drží pigmentaci a nesmyjí se do 2 minut. Mám spoustu rtěnek, ale ne všechny nosím.
Ráda mám Dermacol longlasting (07, 09), Rimmel Kate Moss (107, 60 a někdy 105 - skvělá růžovo-nude rtěnka). Všechny dost vysušují rty, ale drží dlouho a mají pěkné barvy.
Pak tu jsou Astor (230 a 435). Obě mají hnědý podtón, takže evokují 90. léta. Vydrží sice dlouho, ale to stejně je nemám moc ráda. Ony totiž rychle změní barvu - nějaká část se asi smyje, protože rty jsou velice rychle nevýrazné a barva na nich neodpovídá původní - je světlejší a víc oranžová.
Podledním oblíbencem je rtěnka ve fixu Rimmel 1000 Kisses (500 Unstoppable red). Rty vysušuje extrémě, s balzámem na rty se rychle smyje. Zato má skvělou výdrž. Pozor - nesmí se okusovat oschlé rty. To se potom stane to, že máte rtěnku jen na krajích rtů a to vypadá špatně.

Zleva: Astor 230, 435, Rimmel 60, 107, 05, Dermacol 07, 09
Dole: Rimmel 1000 Kisses500

5. Tvářenka
Moje jediná tvářenka je Dermacol Duo blusher (2). Má pěknou barvu, ale výdrž není žádná sláva. Poslední dobou si oblékám chladnější barvy a to se s tímto odstínem tříská, takže si musím koupit něco nového. Máte tip na tvářenku, která vydrží?


6. Pudr
Můj miláček byl Hydrating and longlasting od GS. Přestali ho prodávat... Teď je tam podobný s novým obalem, ale ten nemá dost světlé odstíny.
Proto používám Stay Matte od Rimmelu. Obličej mi neprosvítí tak dobře, jak to dělala GS, ale dlouho drží a sjednotí tvář - což ne každý pudr umí.
V létě jsem používala Pressed Powder Od GS. Je též skvělý. Úžasně voní, vydrží, zkompaktní obličej. Nevím, co to výrobce GS napadlo, ale změnily jeho vůni. Teď v krámech voní jak lepidlo Kores...
Pudry nosím vždy proti pravidlům - o tón světlejší. Ony pak krásně rozzáří tvář. Doporučuji zkusit!


7. Make-up
Make-up nepoužívám každý den, ale občas si ho taky dám. Zatím jsem byla nejvíc spokojená s Oriflame Giordani gold Adaptive foundation (Porcelain) a Catrice All Matt plus (010 Light Beige). S Cartrice se to stalo tak, že mi po týdnu od koupi spadl z poličky na stůl a jeho skleněný obal se rozbil. Nechtěla jsem mít make up plný střepů, takže se to celé vyhodilo...:-( Stýská se mi po něm.
Nyní používám Dermacol Imperial (1) a Maybelline Affinimat (02 Light porcelain). Z obou jsem taková rozpačitá... Dermacol krásně voní, ale hodně se po nanesení leskne. Nevydrží tak dlouho, jak bych chtěla. Maybelline o něco víc kryje a vypadám s ním lépe (Dermacol je na mě asi moc světlý), ale opět - výdrž není nic moc.
I makr-upy mám u kus světlejší než kůži. Nosím je, aby mi prozářily obličej. Nesmí být ale moc světlé - to se pak potlačí všechny stíny v obličeji a já si připadám jako smrtka.


8. Lak na nehty
Nakonec ještě oblíbené laky.
Asi nejraději mám laky od Rimmelu. Vydrží, hezky vypadají a dají se koupit i v menších baleních, když si je chce člověk zkusit.
Od Cartrice mám jediný lak a ten je také výborný. Vydržel mi na nehtech i týden.
Další skvělé laky jsou od Flormalu. Mají nespočet odstínů včetně různých ,,kouzelnách" - neonové, duhové atd. Já mám dva duhové, jeden do modra a druhý do zelena. Neskutečná krása, na rukou mám paví peří.
Laky GS nejsou nic moc - kromě Sparkling verze. Ty vydrží týden a všem se moc líbí. Ale všechny je jistě znáte, takže je nebudu rozebírat.

Tak to bylo vše! Jaké produkty máš také a jsi s nimi spokojená?
A prosím o pomoc - Kdo zná:
Řasenku, která neopadává?
Stíny, které se dají použít na obočí, vydrží a jsou v černohnědé barvě?
Tvářenku, která dlouho vydrží?
Děkuju!

31 komentářů:

  1. Já jsem momentálně spokojená s řasenkou WOW od Rimmel. Vyhovuje mi, neopadává, krásně řasy rozdělí i zahustí. Tvářenka Anna Sui není špatná, ale koupila jsem ji v Japonsku.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si včera koupila Miss Sporty studio lash,má boží recenze,prý dělá oči jako mrkací panenka.Ještě jsem ji,ale nezkoušela.:) Jinak mám ráda většinu řasenek od Astor nebo Rimmel.
    Těmi rtěnkami se asi inspiruju,už mi dojde červená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Miss Sporty jsem četla už několikrát. Nejvíc doporučím asi Dermacol - snadno se nanáší (i bez zrcátka) a obecně se hodí k víc věcem. U Rimmela se musí nanášet zásadně se zrcátkem, ale zas mají větší výběr odstínů, podle mě.

      Vymazat
  3. Mně vysušují rty snad všechny rtěnky, ale poměrně dobrou zkušenost mám s Miss sporty. Nabídka odstínů je poměrně mizerná, ale barva vydrží a nevysušuje. Poměrně zvláčňují také rtěnky Oriflame, ale u těch mi vadí, že si je člověk nemůže vyzkoušet.
    Takže do budoucna ocením tipy na jakékoliv kvalitní ale levné rtěnky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miss Sporty, vážně? Tam by mě ani nenapadlo hledat:-ú Děkuju za nápad. Já rtěnky Oriflame nenávidím. Mám nějaké levnější kousky a to je katastrofa. Na dražší se neodvažuji, jak říkáš, nejde si je zkusit.

      Vymazat
    2. rtěnky od Miss sporty taky můžu pochválit, koupila jsem si jednu krásně rudou, vydrží fakt dlouho a rty vůbec nevysušuje, akorát nevím, jestli se ještě prodává

      Vymazat
  4. S tou fixou na rty (mám tu samou rudou od Rimmel) je to tak, že ji naneseš na suché rty a po zaschnutí je jemně přejedeš balzámem. Protože fixa je na vodní bázi, v balzámu se nerozpouští, zafixuje se a rty neosychají. A přijde mi, že takhle vydrží i dýl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zkoušela, ale ta barva za chvíli zmizela... Takže u mě ne, no:-(

      Vymazat
  5. S otázkami bohužel neporadím, ale děkuji za tip na podkladovou bázi. Cca půl roku mám jednu do Avonu, zpočátku mi vyhovovala, ale poslední měsíc mi přijde, že změnila konzistenci a dělá fleky :( Jinak pudr i make-up taky používám o něco světlejší, působí to nejen projasňujícím, ale i přirozenějším dojmem. Pudr je skvělý od Avonu, ten v černém obalu se zrcátkem. Mimo matování i lehce kryje, až pleť působí jako z porcelánu. Celý den sice nevydrží, ale to mi nevydržely ani pudry několikanásobně dražší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, mě taky přijde, že mi ta Essence držela stíny v létě líp než v teď. Nevim no:D Moc děkuju za tip na ten Avon, to stojí za vyzkoušení! U pudru nemám nárok na celodenní výdrž, to snad ani nejde.

      Vymazat
  6. Ach ty rtěnky!!! O:)


    noordinary-girl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zbierka rúžov je skvelá!!! Odtiene perfektné pre tmavé typy, len jeden sa mi zdá dosť žiarivý (druhý zľava), no možno fotka skresľuje. Moje top produkty: riasenky Miss sporty Volumythic a Maybelline Collosal Volume (tá klasická žltá). Make upy Dermacol 24hr Control, Rimmel Lasting Finish a Wake Me Up. Púder transparetný od Essence. Na obočie brow sadu od Catrice. Očné tiene najviac od Sleek. Ceruzka NYX Jumbo Milk. Rúže Catrice a Rimmel. Lícenku mám tu istú ako ty a v zime využívam z nej tú menšiu ružovejšiu časť, teplejšiu na leto;) Perfektný je bronzer od Catrice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Nemyslela jsi spíš druhý zprava? To je taková korálová červená. Je hodně zářivá, takže se hodí jen k něčemu. Ani nevím, k čemu jí nosím, prostě to vždycky vycítím:-) Moc děkuju za tipy na kvalitní produkty! A vtipné, že máš stejnou tvářenku:-) Cartrice set na úpravu obočí bude určitě moc světlý:D Ale děkuju. A kterou tvářenku od Cartrice myslíš? Tu více barevnou nebo tu jendobarevnou? Musím si jí koupit, moc děkuju:-)

      Vymazat
    2. Hej, ten druhý sprava, vyterá jarne ale zasa ak ho vieš nosiť, je to ok;) Pomýlila som sa... Môže byť že ti Catrice nesedí, lebo ja mám svetlejšie obočie ako ty (strednehnedá), ale čiernohnedú ceruzku má NYX, je síce na oči, ale mohla by byť aj na obočie, lebo je tvrdšia, mám ju: http://www.supervizaz.net/obchod.php#!/~/product/category=3306030&id=14108294
      A Catrice som myslela nie tvárenku ale bronzer - skvelé na kontúrovanie a zvýraznenie líčiek, no treba skúsiť, možno i tvárenky má dobré: http://www.catrice.eu/sk/vyrobky/tvar/bronzove-pudre/detail/product/sun-glow-matt-bronzing-powder-030.html

      Vymazat
  8. Dermacol dela moc dobre tuzky na oboci. Odstin 3 je pekne tmavy a myslim ze by byl tak akorat. Cookie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, kouknu na to. Ale bojím se, že jsem ho zkoušela a nebylo to dost tmavé

      Vymazat
  9. Já miluji řasenku od Dermacolu-Imperial. Já jsem si vybrala long-lash a řasy mám téměř k obočí (nutno podotknout, že i nenalíčené je mám výrazné)m, jsou i jiné verze. :) Od Dermacolu bych ještě doporučila bázi pod oční stíny-vydrží snad vše.
    Jinak rudé rtěnky-to je nutnost. Miluji studené až malinové odstíny. Na tvářenku se zkus podívat do stojanu Alverde, já si jejich tvářenky nemůžu vynachválit.
    Jen mám opravdu problém najít na sebe dostatečně světlý makeup, natož abych hledala ještě světlejší. :( Já chci zářit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, měla jsem jí:-) Respektive max volume and lenght. Má na mě moc tlustý kartáček, ale tak prostě použiju z jiné řasenky:-) Děkuju i za ostatní tipy, hlavně za tvářenku. Hodně světlé makeupy má oriflame, zrovna ten, co jsem tady zmínila, je hodně světlý (zas ho ale nemůžeš zkusit). Dál mi světlý přijde ten od Dermacolu, ten už je pro mě na pomezí velké bledosti.

      Vymazat
    2. Dermacol jsem zkoušela. Jsem za pomezím velké bledosti :D Takže smůla...

      Vymazat
  10. Zkus nějakou tvářenku od Sleeku, ty opravdu vydrží :)

    http://sweettstrawberry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Z tebou uvedných produktů nevlastním žádný. Nicméně, takové moje stálice v dekorativce jsou řasenky Maybelline (nic jiného mi tak krásně neoddělí řasy) koknrétně žlutá Colossalka nebo taky One by One, jiné jsem nezkoušela. Neobtiskávají se mi a opadávají jen minimálně. Potom mám už taky potřetí make-up Dermacol Caviar Long Stay - zatím nejlepší, co se týká výdrže, matování, krytí ujde... :)

    Jinak co se týká rtěnek, učinila jsem převratný objev, a to že mi vyloženě sedí fialové odstíny, aniž by to vypadalo nějak divně nebo nepatřičně. Mám teď jednu takovou hydratační z Rimmelu, sice teda tolik nevysušila, ale ne že by zůstala na rtech nějak dlouho. Každopádně do budoucna plánuji svůj velice skromný počet rtěnek tak ztrojnásobit :D

    A abych nezapomněla - sluší ti to i s rýmou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nápady, mrknu na to. A kde se dá koupit fialová rtěnka? Moc chci nějakou vlastnit, ale nemůžu sehnat... Jestli Rimmel nevydrží, nebudu ho kupovat:-)
      Díky za pochvalu. Nebudu se tady přetvářet, že jsem si rudost stáhla na photoshopu:D Nedám sem neestetický obrázek. Odřený nos a mokré oči foťák nezachytil, za to mu děkuju (jinak bych sem fotku fakt nedala:D )

      Vymazat
    2. Asi takhle s tím Rimmelem - je to takový průměr, možná by vydržela i déle, jenže já pořád něco jím, to bude ten problém :D Ale jinak zase stála v dm ve slevě jen stovku... Je to vlastně moje jediná fialová rtěnka, předtím jsem zkoušela mamčinu, taky z Rimmelu, aniž bych se dívala jaký je to odstín a když jsem na to pak natrefila v drogerce, myslela jsem si, že je to ta samá - ve skutečnosti je ale ještě sytější a fialovější, ha! :)

      Vymazat
  12. Řasenku používám Extra Super Lash od Rimmel, má zahnutý kartáček a celkem mi vyhovuje :) přemýšlela jsem, že si ze srandy koupím Miss Manga od L' Oréal Paris, protože je to přece tak manga :D hrozně mě štve ta reklama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mangu mám teď a je nejlepší, co jsem kdy měla. Ale nesedne každému.

      Vymazat
    2. taky jsem Mangu měla, byla fakt dobrá, i když řasy trochu slepuje, ale to je asi účel

      Vymazat
  13. Když nosíš rudou rtěnku pořád, jak to děláš, když se chceš s někým líbat? To si ji předtím setřeš? Nebo si ji vůbec nebereš, když čekáš, že se budeš líbat? Nebo na to kašleš a necháš si ji rozmazat po celým obličeji? Nebo se nelíbáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praktický dotaz:-) Když je rtěnka kvalitní, tak zaschne. A při líbání se neobtiskává. Proto si nekupuju rtěnky, co nezaschnou a pořád cítím na rtech jak jsou mazlavé. Ony se neotírají jen na kluky, ale i na šátky a tak... :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...