úterý 25. února 2014

Pinup obrázky - před a po

Nedávno jsem narazila na docela vtipné obrázky - porovnání pin-up malbiček s originální fotkou. Jak vypadaly modelky malířů? Jak malíři přeměnili prostředí (a modelku)? Moc zajímavé.

Které obrázky vám přijdou nejvtipnější? Jsou tu nějaké fotky, které vypadají líp než malbička?





























13 komentářů:

  1. Je to naprosto super!!! takový dnešní photoshop:DD některá děvčata mají ale hodně pin-upovský obličej:) hlavně kovbojka, tam se malíř ani nemusel moc snažit přidávat na roztomilosti:))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé!
    A velmi mě zaujalo, že zatímco urputně propnuté nárty a kotníky jsou většinou překresleny věrně, tak má dáma naopak docela jiný obličej... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka! Takové normální sympatické ženské to jsou :) A já si vždycky myslela, že to malíři malovali "z fleku" bez předlohy. Nu, hlavně nezapomenout vyšpulit pusu při focení! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé... taky jsem nad tím nijak zvlášť nepřemýšlela, že to vlastně bylo malováno podle předlohy. No a když jsem viděla tu slečnu na skluzavce, napadlo mě jediné: au! :D

    Jinak bych měla úplně off topic jednu malinkou otázku: Nevíš, prosím, o nějaké ilustraci nebo fotce, která by dokumentovala módu pozdních 20. let, už takový ten přelom 20./30. léta? :)

    OdpovědětVymazat
  5. některý z nich jsem už viděla, ale nejvíc mě dorazila klouzačka a ta na houpačce, jak modelce drží sukni :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc díky za komentáře! Já jsem též netušila, že to bylo malované podle modelek. Ale mělo mi to dojít, vždyť malíři přece malují podle modelů:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tak aj ja sa pridávam k tým, ktorí to doteraz nevedeli! Je to veľmi nápadité a zároveň vtipné :-) Krásne obrázky!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Odulo, díváš se na seriál První republika? Nechceš napsat článek o oblékání hlavních hrdinů? Když jsi ten velký odborník na historickou módu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, seriálu jsem si samozřejmě všimla, ale nedívám se na něj, protože nemám čas. Díky za připomenutí, zrovna na Turnýře by o něm něco mohlo být:-)

    OdpovědětVymazat
  10. No teda, to som netušila, že to maľovali podľa takýchto predlôh! A teda pozmenili si ich vo väčšine prípadov celkom dosť :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hm, tak to mě nenapadlo, že to malovali podle předlohy...! :D Ale mají to hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta na skluzavce by takhle nefungovala, jau! Jinak krásné fotky i kresby, mám pin-up moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...