středa 26. března 2014

Návod na podpoření přirozených vln od Misty

Objevila jsem zajímavý návod na podpoření přirozených vln od Misty, sledujte zde:



odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=ImBld9-UQR0

Poznámka k videu: 
Stylistka radí, aby se dívky s kudrnatými vlasy ráno nečesaly, pokud si den předem vytvořily účes podle videa. To možná platí na kudrnaté vlasy. Dívkám s vlnitými vlasy bych se ale určitě doporučila česat (a to několikrát denně) - účes bude mít krásný objem. A hlavně - vlasy se k sobě nepřilepí, účes bude vzdušný. Tím pádem se vlny ještě zvýrazní.

Moje rada:
Difuzér jsem zatím nezkoušela, moje nejlepší zkušenost je zatím tato: Jednoduše si umyju vlasy večer a s mokrými vlasy jdu spát. Když si lehnu, vlasu si hodím za hlavu přes polštář, abych si je nepřeležela. Druhý den mám krásné vlny a úžasný objem (a na rozdíl od vyfoukání nebo nějakých tužidel to drží celý den)! Proč? Jak vlasy leží, přirozeně se navlní, protože je netáhne vlastní váha k zemi.
Navíc je to zdravé - vlasy se neničí teplem fénu. Když si je nevyfoukáte do sucha, venku v zimě se vám vlasy mohou polámat (a ani pro hlavu to není zdravé).
Také nepoužívám žádné kondicionéry, protože mi všechny vždycky narovnaly vlasy.

Jaké triky byste mě a ostatním čtenářkám poradily vy?

9 komentářů:

  1. Mně momentalně nedrží kromě od kulmy žádné vlny. Přešla jsem na čistě přírodní prostředky mám vlasy splihlé, ale nemám lupy. Tak nevím, co je lepší, padají dál :-(

    Dřív mi stačilo pár hodin na natáčkách a trocha tužidla nebo jen trochu vlhké vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, moc krasny clanok! :)
    chcela by som sa ta spytat, aky ruz, alebo lesk sa hodi hnednym vlasom?
    dakujem

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, moc krasny clanok! :)
    chcela by som sa ta spytat, aky ruz, alebo lesk sa hodi hnednym vlasom?
    dakujem

    OdpovědětVymazat
  4. Tvá "spací" metoda mi fungovala na delších vlasech, co je mám krátké, tak na vlnky nestačí. Ale objem je i tak mnohem lepší než po fénování, navíc se vlasy ničí podstatně méně, když schnou přirozeně (i když, pravda, na hrubém ručníku). Difuzér jsem chtěla zkusit, ale mám jen cestovní fén, na který žádná nesedí, navíc jde o celkem vysokou investici s nejasným výsledkem. Před pár dny jsem si ale objednala papiloty, tak jsem sama dost zvědavá :) Dřív jsem měla vlasy zvlněné hodně, proto mě zlobí, že se mi za poslední dva roky čím dál více rovnají - působí to strašně zplihle oproti bývalým vlnkám a hrozně se mi v tom rýsuje kulatý obličej.

    OdpovědětVymazat
  5. Já difuser používala už někdy před 10 lety, to není žádná novinka. Dá se koupit i s fénem do 200Kč. Když se nastaví teplota na nízkou, tak to vlasy neničí, narozdíl od spaní a šmrdlání mokrými vlasy po polštáři. Vlasy jsem pak až do dalšího mytí nečesala - takže žádné potrhané konce od hřebenů. Navíc difuserem se příjemně promasíruje pokožka hlavy a vlasy pak dobře rostou. Podle mě ideální řešení, oproti různým žehličkám a natáčkám, které se snaží vnutit vlasům nepřirozený tvar.

    OdpovědětVymazat
  6. "Spací metodu" používám také ale nesmím se moc vrtět v posteli :D
    Difuzér ráda nemám. Je to pro mě jen nouzovka, když chci vlnky a vlasy nestíhají schnout. "Spací metodou" mám krásné spojité vlny... difuzér je i na nejmenší výkon roztřepí tak, že vypadají neučesaně.

    OdpovědětVymazat
  7. Spát s mokrými vlasy se příliš nedoporučuje, protože můžeš nastydnout. Nehledě na to, že nikdo nevydrží spát v jedné poloze a když si vlasy přilehneš, tak si je můžeš zapařit.

    OdpovědětVymazat
  8. Já zas naopak difuzér miluju. Vlasy mám takové, že jeden pramen se kroutí jak blázen a další pramen je rovnější. Navíc miluju, když moje úprava vlasů je co nejnenáročnější. Takže pokud chci mít svůj vlnitý look s objemem, není nic jednodušího, než je vyfoukat přes difuzér. Vlasy mi nijak moc neničí, pokud používám tu správnou ochranu pro své vlasy.
    Tvojí spací metodu jsem dělala jako mladší a tak strašné vlasy jsem po tom měla. Ráno byl každý vlas jinak, jak vrabčí hnízdo jsem měla na hlavě a ještě taková divně ulepená hlava a brzo se mi mastily vlasy ... Když už spát s mokrou hlavou, tak si udělám buď copy, nebo je stáhnu do drdolobobíku, nebo si na nich dám natáčky a ráno mám zase jiný typ vln nebo kudrlin ...

    OdpovědětVymazat
  9. Moc díky za vaše názory a postřehy! Ke spací metodě bych řekla ještě toto - samozřejmě to není ideální, ale pořád mi to přijde zdravější, než si foukat vlasy. Určitě by člověk měl spát v teple. Těžko říct, co je nejlepší metoda - nechat volně vlasy uschnout, na to nemá nikdo čas a navíc se spíš nastydne. Nedoporučuje se zas chodit s mokrými vlasy ven, protože se lámou a je to také zátěž pro hlavu - stačí mírný větřík a hlava se silně ochladí.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...