úterý 29. dubna 2014

Jednoduchý účes ze 2 skřipečků

Už mám KONEČNĚ dlouhé vlasy. Končí mi u podpaždí a dokážu si je natáhnou ještě o 4 cm dál. Takže je načase udělat si nějaký pěkný účes.


Seznámím vás s jednoduchým účesem, který zabere nezkušeným celou minutu, zkušeným asi tak 10 vteřin. Stačí vám na něj 2 malé skřipečky, které seženete např. v Tescu.

Jak se tento účes vytvoří? Otevřený skřipec dáte nad čelo k vlasům tam, kam si normálně spínáte vlasy sponkou. Otevřeným skřipcem jedete vodorovně (či mírně svisle, záleží na vás) až k temeni hlavy. Jak jedete, tak vám skřipec natahuje další vlasy. Na temeni hlavy už skřipec uchytíte. Tak to uděláte i na druhé straně.

Je na vás, jak vysoko bude skřipec 
položený a z jak vysoko položeného místa budete ,,vyjíždět". Závisí na tvaru vašeho obličeje. Nejlepší je zkusit více variant a vrátit se k té, která slušela nejvíc.
Nemusíte vyjíždět skřipcem, lze také vlasy chytit rukou a skřipcem uchytit až na temeni. Mám ale tu zkušenost, že tím skřipcem to vypadá lépe.
Měnit jde samozřejmě i výška vlasů nahoře na hlavě. Pokud se vám vlasy zdají moc vysoké, stačí si je v místě skřipce chytit, odebrat skřipec, vlasy si utáhnout a skřipcem zas chytit.

Tento účes vám přidá úžasný objem. Pokud máte vlasy přirozeně vlnité, vlnitost ještě víc vynikne.


Přesvětlená varianta fotky, abyste mohly lépe vidět styl účesu.

 Pohled seshora:

Doufám, že některou z vás účes inspiroval:-)


11 komentářů:

  1. Páni, nevím, jestli jemné vlasy budou v těchto skřipcích držet... Ale určitě vyzkouším, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jsem si vzpomněla na Bravíčko a tak rok 1995 kdy přesně tohle frčelo, tak jsi to pěkně oprášila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to hned napadlo, že tento styl účesů je už přežitý.. Já už mám vlasy pod prsa (konečně!!) a momentálně mohu nosit hromadu účesů, které vypadají stylově a nejsou až tak složité (dobře, chce to trochu tréninku). :) http://www.bakimlikadin.net/2013/03/17/2013-gunluk-orgulu-sac-modelleri-2/ Odkaz na nějakou inspiraci, abych jen nekecala :)

      Vymazat
    2. Tak retro je na Turnýře vítané, ne? :-) Já teď zkouším různý copánky. Něco takového, jako je v tom odkaze. Je to pořád na stejné brdo, jen si to zrovna jinak omotáš kolem hlavy a lidi to považují za kdovíjakou složitost.

      Vymazat
  3. pekne ucesy, slusi ti to :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný účes :-) Chtěla bych se Tě zeptat, jestli bys neudělala článek, ve kterém bys nám popsala, jaká postava byla v jaké době ideálem, např:. 40. léta - hranatá postava atd. Myslím, že to docela hodně lidí zajímá :D Od nějakých 0. let až do součastnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně stejný nápad jsem měla i já. Akorát nemám dost v malíku 2/2 století. Zkusím to nějak dostudovat:-)
      Ony ty šaty se totiž hodí na určitý typ postav, který v té době třeba ani ideálem nebyl. Tak třeba na začátku 10. let byla in přirozená, souměrná a na dnešní doby baculatá postava. Jenže v módních ilustracích jsou samé dívky s úzkými boky. Takže se to musí vzít buď podle ideálu doby nebo podle šatů. Já bych začala s tou šatovou částí, je to podle mě víc praktické:-) Díky za tip!

      Vymazat
  5. Budu zlá, ale mně tohle nepřipomíná ani tak účes jako spíš stáhnutí vlasů před použitím masky nebo něčeho. Já mám všeobecně nějaký hluboký odpor ke skřipcům, nevím proč. :) Dost mě to štve, protože se mi tím omezují možnosti, co dělat s vlasy. Ale je to nepřekonatelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlá jsi ani nebyla:-) Rozumím, jak to myslíš.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...