pátek 4. července 2014

Byly jste na Festivalu Fantazie?

Pár posledních dní jsem strávila na Festivalu Fantazie. Zajímalo by mě, jestli tam byl i někdo z vás a jestli jsme se náhodou nepotkaly :-).

Co to je Festival Fantazie? Fesťák pro fanoušky fantasy, sci-fi, fanoušky mýtů, počítačových her atd. Náplní jsou např. přednášky, workshopy, besedy a hlavně seznamování s dalšími fantasáky a okukování kostýmů ostatních.

Já jsem šla za Patty z Risen. Dál jsem chtěla jít za Vampiru (maila Nurmi, 50.léta), ale nešlo mi dobře zakrýt obočí a také jsem nesehnala korzet pod prsa, takže jsem úplně autenticky nevypadala.


Kamarádka Klára Sedlo se připravila ještě líp než já. Jak se vám líbí její cosplay na Leeloo z 5. elementu?




Kdybyste měly neomezené možnosti, jaký kostým byste si na Festival Fantazie vzaly? :-)

8 komentářů:

  1. Jé, tos tam musela bejt i s rybou, ne?
    Já tyhle akce moc nemusim, vždycky si připadám hrozně nepřirozeně - přes den moc střízlivě a přes večer nuceně piju. Nikdy nevim, o čem si s lidma povídat a co tam vlastně dělat. Ale hodně známých to má rádo a chodí tam pravidelně.
    Mně by stačilo vzít si na sebe školní Harry Potter oblečení, ale být opradu v Bradavicích, chodir na hodiny a podobně.. aby to byla taková reálná hra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly jsme s Rybou:-) Díky za komentář

      Vymazat
  2. Opravdu nevím v čem bych šla já .. ale vám oboum to moc sluší ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  3. už se tu dlouho neobjevil žádný článek o historické módě... celkem mi to chybí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi jasný:-) Teď o prázdninách si dávám trochu volno, ale určitě to neznamená, že historická móda zde končí. Díky za upozornění!

      Vymazat
  4. Na FF jsem byla celou dobu, škoda, že jsme se nepotkaly. :-) Jezdíš pravidelně a nebo jsi letos byla poprvé? Chystáš se třeba příští rok zase? Jinak ohledně cosplayů bych si sice ráda nějaký vytvořila, ale bohužel mi to nedovoluje můj šatník a kupovat nové oblečení je příliš finančně náročné a na to, abych si vytvořila něco sama, nejsem dostatečně manuálně zručná. Kdybych mohla zvolit jakýkoliv cosplay, vyberu si některou postavu z Doctora Who, nebo z nějakého fantasy či historického seriálu, nevím přesně koho, musela bych si to pečlivě rozmyslet . :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla asi jen na 3 dny. A poprvé! příště pojedu zas, ideálně i na víc dnů :-)
      Podle mě jde udělat drahý, ale i levný cosplapy. Mě stál korzet 400Kč přes Votočvohoz a kalhoty 300 z HM, jinak ostatní jsem měla doma nebo si koupila. Bolerko jsem ustříhla z trička z NewYorker za 79Kč. Takže jedině ten korzet a kalhoty stály víc. Kamarádku to stálo asi jen 200Kč za látku na ,,kšandy" (legíny si půjčila od jiné kamarádky).
      Člověk ale musí být kreativní a vymyslet, z čeho kostým snadno vyrobit a jak improvizovat. Jeden týpek měl úplně dokonalej kostým Lokiho (možná jsi viděla) a měl to udělaný jednodše tak, že si části našil na triko a kalhoty. Ale chápu, že pro někoho to může být útrapa vymýšlet kostým.
      Tak snad se tam potkáme příští rok:-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...