pátek 11. července 2014

Malíři dívek z 40. let + Turnýra o prázdninách

Určitě jste zaregistrovaly, že v létě to s Turnýrou dost pokulhává. Mám hodně zážitků a na Turnýru nezbývá tolik času. Takže prosím omluvte nízkou četnost a menší propracovanost letních článků. V září to (doufám) bude jako dřív.

Dnes pro vás mám seznam nějakých malířů, kteří mají na svých obrazech ženy ze 40. let a jejich malby vesměs připomínají ilustrace. Už je na vás, který malíř se vám zalíbí a zadáte jeho jméno do Google.
Barevnost i technická stránka obrazů je v některých případech velmi podobné tehdejší pin-up art.

(kdyby se náhodou stalo, že se některý obrázek připletl ke špatnému malíři, upozorněte prosím a já se dopředu omlouvám)

Al Parker
(doporučuji zadat do Google ,,Al Parker artist" nebo něco podobného. Jinak vám vyjede mnoho nahých fotek)





Ben Hur Baz



Joe Bowler
(jeden z nejlepších)





Irving Nurick





Pearl Frush
(ta už dělala vyloženě pin-up)





John Ruge




Coby Whitmore
(nejlepší ze všech)





Který malíř vás zaujal nejvíce? Inspirujete se módou 40. let ve svém osobním stylu?


5 komentářů:

  1. Nejvíce mě zaujal Bowler (zvlášť ten poslední obrázek je dokonalý!) a i Parker je skvělý. Líbí, moc moc.

    OdpovědětVymazat
  2. dobrý článek :) fakt jsem vděčná za tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen pro přesnost - Pearl Frush je žena, nikoliv muž.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju! Chybička se vloudila, už jsem to opravila.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...