středa 6. srpna 2014

Komunikace po e-mailu na Turnýře

Milé čtenářky, jak možná víte, Turnýra má také e-mailovou adresu a to jest:

turnyra@gmail.com

Sem můžete posílat jakékoli dotazy, připomínky atd., které jsou osobnějšího rázu. Většinou mi posíláte vaše fotky a prosíte o určení barevného typu nebo tvaru obličeje.
Jelikož to ale není můj soukromý e-mail, přeposílá se mi z něj pošta na osobní účet. Pak v tom mám ale zmatek. Nevím, komu jsem už odepsala a komu ne. Proto se velice omlouvám, jestli jsem některé z vás odepsala pozdě anebo dokonce neodepsala. Pokud odpověď nepřijde do týdne, neváhejte e-mail poslat znovu s tím, že jsem ještě neodpověděla.
Na vaše e-maily se moc těším a je mi líto, když se někam ztratí.

Přijměte prosím mojí omluvu a já se těším na vaše zprávy!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...