sobota 6. září 2014

Obrázek pro Cascabel + nová identita

Turnýře končí prázdninový režim! Můžete se těšit na nové články. Jaké články vás čekají?

Inspirace - Kat von D
Detailní rozebrání typologie slavné tatérky

Jak si stahováním deformujeme postavu
Jak vypadá přirozená ženská postava a jak si stahováním zbytečně přidáváme kila a deformujeme tělo

Jak to udělat, aby vás lidé brali jako dámu z 20. let
Moje letité zkušenosti s oblékáním ve stylu 20. let. Jak nakombinovat moderní oblečení, abyste působila dobově, přestože úplně dobová nebudete?

zdroj: clearlyvintage.blogspot.cz/2011/05/fashion-service-may-1927.html

A dále se tu - doufám - objeví tyto články:

Jak si volným oděvem deformujeme postavu
Co z pěkné postavy udělají pytlovité šaty, nadměrné velikosti a neforemní oděvy

Podrobný popis siluety v 90. letech 19. století
Proměny módy rok po roce. Návod na to, jak na obraze nebo ve filmu poznat, do jakého roku je dílo datováno

zdroj: http://oldrags.tumblr.com/page/180

O prázdninách jsem byla umělecky činná a nakreslila jsem ilustraci na plakátek pro kejklířský kroužek Cascabel. Využila jsem znalosti historické módy a vznikl žongléř z 20. let:-).




Jestli jste z Olomouce, určitě plakátek někde potkáte. Pokud budete mít štěstí, najdete i rozkládací variantu, kterou jsem dělala za Chaoscompany. Jedná se o absolutně nevšední plakátek-skládačku s dalšími ilustracemi a hrami pro dva. Fotku momentálně nemám k dispozici.
Jinak mimo módu - jestli jste z Olomouce a chcete se naučit kejklířským dovednostem, tak na kroužek zajděte. Znám Vojtu osobně a je to super kejklíř i člověk:-). 

Ještě upozorním na to, že se na blogu změnila moje identita. Články píše pořád ten samý člověk, jen jsem chtěla sjednotit své jméno pro umělecké činnosti. Takže se nemusíte bát, že by blog najednou dělal někdo jiný.


V komentářích můžete napsat cokoli chcete a nejvíc mě potěší, když napíšete, jestli vaše prázdniny byly nějak spolčené s historickou módou - oficiální akce, váš osobní vintage den, potkání s retro osobou atd. :-)

2 komentáře:

  1. Těším se na nové články. Do Olomouce jezdím často.

    O prázdninách jsem se měla hezky, ale nic spojene s historickou módou jsem ne zažila.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem pracující, takže prázdniny se mě tak nějak netýkají :-/
    Miluju ale, když při své cestě do práce narazím na zajímavě oblečeného člověka. Naposledy to byla paní, která jakoby vypadala z časopisu z 30. let. Bylo jí tak odhadem okolo 45 a byla neskutečně úchvatná. Dokonce měla i klobouček s takovou tou síťkou přes oči a rukavičky. Byla jako sen v té záplavě spěchajících lidí v džínách a triku :-)
    Pet.

    PS: Moc se těším na vaše další články! Všechny dosavadní jsem už přečetla :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...