úterý 7. října 2014

Inspirace - Kat von D

Kat von D je slavná tatérka a také velmi zajímavá žena. Její styl mi přijde velmi inspirativní, protože je drsný a rockerský, ale zároveň ženský.
O rozebrání typlogie Kat von D mě poprosila Lillia-Valo (a tímto jí děkuju za tip na tak ,,hustou" ženskou).


Katina typologie
Najít Katin obličej bez makeupu je nemožné. Jsem schopná najít jen fotky, kde má makeupu málo, ale ten jí deformuje rysy, protože je špatně udělaný (je ale možné najít nenamalovanou tatérku na jejích video návodech na líčení)
Nakonec se mi podařilo najít toto staré foto, kde je Kat velmi slabě nalíčená.
Kat má protáhlý obličej s výraznými tvářemi. Proporčně je tvář dost vyrovnaná. Mohlo by se zdát, že Kat má delší nos, ale když si poměříme vzdálenost nosu od bradu, zjistíme, že je stejně velká jako délka nosu, jak tomu je v ,,ideální" tváři.
Čelo je také proporčně vyrovnané. Na první pohled si ale nemusíme všimnout, že je docela úzké (vlasy rostou po krajích dost hluboko do čela, většina populace má tuto oblast prázdnou).
Obočí si tatérka trhá pokaždé jinak. Někdy si ho nechá širší, jindy užší. Z obrázku vidíme, že se hezky klene do lomeného oblouku.
Velmi zajímavé jsou Katiny oči. Nalíčené působí výrazně a jako velké, realita je ovšem jinde. Z fotky s minimálním líčením vidíme, že jsou spíše menší, s nevýraznými víčky. Tvarově bych je zařadila mezi mandlové oči - typ oválných očí s tím detailem, že spodní línka oka směřuje šikmo nahoru, vnější kraj oka je tedy výš než ten vnitřní. Někdo by už řekl, že má kočičí oči, ty ale dle mého dělení vypadají jinak (ono není ani tak důležité názvosloví, jako popsání tvaru).
Nos je menší velikosti a na konci trochu zvedá.
Velmi krásné jsou Katiny rty. Jsou plné a úzké. Horní ret je širší než spodní, což dělá krásný efekt, když se použije rtěnka.
Úzké rty vypadají možná hezky, ale skrývají také nepříjemnost. Katina čelist je tak opticky širší. Předpokládám, že pokud by přibrala, tak se to nejvíc projeví právě na obličeji a bude kvůli tomu vypadat hodně baculatě, a to možná víc, než by byla ve skutečnosti.
Barevně bych Kat zařadila mezi tmavé zimy.

Vlevo: hrozné líčení i účes,, vpravo: staré devadestáky, líčení podle mě super



Vlevo: Kat a její úzké čelo, vpravo: Nicol Kidman a její široké čelo

Vlasy
Z fotek mi přijde, že Kat má obarvené vlasy. Je ale fakt, že působí dost přirozeně. Takže těžko říct. Soudím ale, že i její přirozená barva je tmavě hnědá.
Nejčastějším účesem jsou rozpuštěné vlasy po ramena, které se mírně vlní. Kat si zakládá na objemu, který má podle mě od přírody - její vlasy působí jako kvalitní a husté.
Pěšinku má často na straně. Vlasy jí pak jdou částečně přes obličej, někdy v podobě patky. Také je na mnoha fotkách s pěšinkou uprostřed - pak má vlasy pryč z obličeje. Ví, co dělá. Na fotce s pěšinkou uprostřed a vlasy do čela můžeme vidět, že to není dobrá varianta účesu.
Opravdu těžko se hledá fotka, kde by tatérka neměla vlasy obyčejně rozpuštěné. Musím ale říct, že to vypadá opravdu dobře a hodí se to k ní.
A když už je nemá rozpuštěné, tak nosí objemný drdol.
Našla jsem fotky, kde má Kat zkrácené vlasy a ofinu. Podle mě to vypadá hrozně, neladí jí to s obličejem.
Tatérka někdy experimentuje s barvami. Většinou to ale není žádná sláva.

Katin typický účes, kde vlasy působí velmi dlouhé (přestože tolik nejsou) a objemné

Drdol či něco na ten způsob

Néé, tohle se nepovedlo ani střihem, ani podbarvením

Blond se mi kupovidu na tatérce líbí. Modrá je jak paruka a dělá jí mrtvolný obličej.

Oříšková hnědá - dokonalost sama. Moc se mi líbí barva i vlnky.
Měděná - Moc světlá a na Kat moc fádní
Tmavě modrá - Dobrá volba, ale černé vlasy mi přijdou lepší
Červená - Moc teplá, dělá z Kat jiného člověka
Líčení
Na začátek hned řeknu, že se Kat líčí hodně výrazně a nevypadá to špatně. Má na sobě tolik tetování a černých oblečků, že tím líčení hodně vyrovná. Na vás už ovšem nemusí její linky a rtěnky nemusí být v takové harmonii s oděvem. Takže pokud se budete snažit líčit podle Kat, vyberte si styl líčení, kde není namalovaná tolik, nebo líčení vyrovnejte výrazným oděvem a doplňky.
Na první pohled všechny jistě zaujme líčení očí. Kat si je vždy orámuje černou tužkou a od vnějšího koutku udělá ocásek nebo si linku jen protáhne. Toto protažení je ale velmi důležité, protože zvýrazní Katin tvar očí. Tyto linky samy o sobě hodně zmenšují oči a proto k nim má tatérka vždy stíny (většinou nějaké světlejší barvy), které zvýrazní víčka. Popravdě obdivuji, jak to Kat dělá, že se jí nalíčené oči opticky nezmenší. Mám podobný tvar i velikost a u mě toto líčení vždy dopadne fiaskem.
Na puse má vždy rtěnku. Rudou, růžovou, fuchsiovou... Pokaždé jde barva do studených tónů.
Kat si také zvýrazňuje obočí. Má ho vytrhané docela na tenko, aby nebralo příliš pozornosti a jen vyrovnalo líčení (to je nápověda pro vás - pokud si líčíte výrazněji oči a rty a k tomu máte tmavé vlasy, musíte něco udělat s obočím, musí se zvýraznit, aby vyrovnalo rtěnku. Pak je dobré si obočí vytrhat o něco víc, protože bere moc pozornosti a namalované se stejně opticky rozšíří).



Oblečení
Tatérčina postava má vyrovnané ženské křivky. Zároveň mi Kat přijde docela hubená. Ale to bych jí musela vidět naživo, abych mohla soudit.
Katin styl je jednoznačně rock. Její oblečení  má někdy vzory, jindy ne. Dle mého názoru jí více sedí to bez vzorů, protože má dost obrázků všude na těle:-). Štíhlá postava jí dovolí obléct jakýkoli svršek, přesto dává přednost vypasovaným tílkům, které jí zvýrazní pas. Kalhoty nosí úzké, často mívá odhalené břicho. Boty volí zásadně na podpatku, moc fotek s teniskami se najít nedá. Podpatek jí dodá ženskost a šmrnc. Barvy má tatérka hodně vychytané, nemám moc, co jí vytknout. V jejím šatníku převažuje černá a červená, Někdy nosí šedou a to je jediné, co bych jako stylistka rozmlouvala.




Pro koho se Katin styl hodí
Katin styl považuji za velmi ženský a drsný zároveň. Hodí se tedy pro dívky tohoto rázu. Styl oblékání dporučím jak hubeným, tak štílhlým i plnočtíhlým dívkám. Dle mého názoru vypadá na každé postavě dobře (krom odhaleného břicha). Právě podpatky se oděv hodně ,,zvedne" a žena pak vypadá štíhlejší a co si budem říkat - i víc sexy.

Youtube
Kat má na Youtube mnoho návodů na makeup od Avonu, ve kterých sama vystupuje. Doporučuji některé zhlédnout.

Jak se vám Katin styl líbí? Obléká se někdo z vás podobně? Co říkáte na její potetované tělo?
Těším se na vaše komentáře.

13 komentářů:

  1. Rozhodně zajímavá a nápadná... Na té první fotce jí to sluší nejvíc. Je ti podobná? Co myslíš? Nebo jsem úplně mimo.

    Ty jsi ale rozhodně hezčí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za kompliment:-) Myslím, že mi v něčem podobná opravdu je, mám podobné oči. Ale stejně mi nesluší její styl líčení! To je pech :D

      Vymazat
  2. Pozor na ty podpaTky!
    Vlasové úlety nic moc slušivého a styl bych řekla, že na něm není nic komplikovaného - prostě džíny s tílkem a sakem, což na štíhlé holce bude vypadat vždycky pěkně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! nechápu, jak jsem tam něco takového mohla napsat:D

      Vymazat
  3. je perfektná! len kvôli nej som sledovala miami ink (alebo ktoré mesto to bolo). veľmi sa mi páči jej štýl, je drsná a pin up zároveň a dotiahla to do dokonalosti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec jsem ji neznala, tak je to super inspirace. Moc mě zaujala. Zajímavý mix ženskosti a drsnosti. A líčení má většinou opravdu super, aneb jak se z obyč holky stát kočkou. Už se těším na další články, ta prázdninová pauza byla dlouhá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ja som nevedela presne kto je Kat von D. Najviac sa mi páči ako je oblečená na poslednej trojici fotiek v strede.Tam kde je celá v čiernom a má tú šatku(?).Krásne jej vyniknú tetovania :)

      Vymazat
  5. Prosím: videa se zhlíží, shlíží se směrem dolů. Tahle hrubka mě strašně irituje a kazí ti ti jinak pěkný článek...

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s Marťou, že je ti podobná. Já jsem si dokonce v náhledu v Bloglovinu myslela, že jsi to ty :) Kat von D jsem předtím vůbec neznala. Vlasy se mi na ní líbí černé nebo oříškově hnědé, s vlnkami, a výrazné líčení. Akorát to její oblečení mi vůbec nic neříká, ale to je samozřejmě jen můj osobní dojem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kat mám moc ráda už roky, protože sama mám podobný styl. Jen mě na konci článku zarazilo "Kat má na Youtube mnoho návodů na makeup od Avonu, ve kterých sama vystupuje." - to jsem v životě neviděla a sleduji jí pravidelně. Spolupracuje se Sephorou, má jíž své paletky, make-up, rtěnky atd. ale Avon??

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mě napadlo, nechceš udělat článek o tetování? o tom jak se třeba měnilo v průběhu doby a jaký na něj máš názor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip! Já o tetování moc nevím, nikdy jsem se o to nezajímala:D ale nějaký článek obecně o tetování, který navodí diskuzi, by tu určitě mohl být.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...