pondělí 13. října 2014

Inspirace podle vás

Mnohé z vás svůj styl teprve hledají, jiné ho ale už našly. Měla jsem takovou myšlenku, že bychom se navzájem mohly dělit o to, co nosíme a do čeho se stylizujeme. Jistě mnoho z vás má svou osobitou módu, kterou by ostatní rádi viděli, mohli se z ní inspirovat nebo jen pokochat. A i já bych se ráda seznámila s dalšími stylovými ženami.

Je jedno, jaký je to styl. Vintage, punk, hippie, lolita, steampunk, alternativní matka na mateřské, něco čistě vašeho a tak. Všechno na Turnýru patří. Budu moc ráda, když se některé z vás podělí. Své fotky a informace směřujte na e-mail:

turnyra@gmail.com


Co by měl mail obsahovat?
Určitě by v něm měl být dostatek fotek. Můžete k nim přidat i nějaký komentář, to je na vás.
Byla bych ráda, kdybyste svůj styl popsala. Na čem se zakládá, jaká je základní silueta (máte-li to tak), jaké typy oblečků zahrnuje atd.
Čtenáře by jistě zajímalo, jak dlouho svůj styl nosíte, jaké měl proměny a také jestli ho nosíte každý den, či jen příležitostně. Můžete i přidat informace (a fotky) o nějakých předchozích stylech, které jste nosila - třeba v pubertě:-).

Je na váš, kolik toho napíšete a prozradíte o sobě.

Přispět mohou i ty, které mají svůj módní blog. Přispět může žena i muž, ačkoli předpokládám, že mužů je na Turnýře poskrovnu:-).

Z právních důvodů bych ráda, aby přispěvatelům bylo víc než 15 let a aby ti, kteří nepřesáhli 18 let, měli souhlas rodičů. Když rodič najde na internetu fotky svého dítěte, o kterých neví, může z toho dělat problémy jak vám, tak i mně. A to by bylo nepříjemné. Pokud o tom rodičům říct nechcete, počkejte si do osmnáctky. Turnýra bude ještě nějakou dobu na světě a počká na vás:-).

Fotky, které mi pošlete, trochu poupravím. Některé oříznu, jiné spojím dohromady, u jiných přidám potřebný kontrast atd - podle potřeby článku. Všechny úpravy a použití fotek bude pro účely Turnýry. Nemusíte se bát, že bych fotky zveřejňovala někde jinde.

zdroj: http://www.alternativeceremoniesuk.com/34-alternative-baby-naming-ceremonies

Můj komentář a komentář čtenářů
Ke každému článku bych chtěla napsat i svůj pohled, který bude kladně pojatý. Pokud si to budete přát, můžu vás zhodnotit kriticky, teda vypíchnout něco, co mi přijde nepovedené, navrhnout změnu v oblečení atd. To můžu napsat veřejně na Turnýru nebo poslat soukromě do mailu. Ale jen po vaší žádosti - nechci nikoho hodnotit, pokud se přímo nezeptá.

Nemůžu už ale zaručit, co vám budou psát čtenáři do komentářů. Musíte počítat s tím, že některé komentáře nebudou vyloženě kladně laděné - i u sebevychytanějšího stylu. Každý má jiný vkus. Pokud se objeví komentář typu ,,Seš hnusná" nebo ,,Máš hnusnej zadek", tak ho samozřejmě smažu. Jestli někdo napíše konstruktivní kritiku, nemůžu jí smazat. Takže s tím se musí počítat.

Těším se na vaše fotky!!

1 komentář:

  1. To je skvělé!
    Já mám hodně kancelářský styl, abych tak řekla. :D Kalhotové kostýmky, kabátky, boty na podpatku, elegantní černá kabelka. To jsem já! :D
    Ale fotky bohužel nemám, nicméně to by se dalo napravit, o tvém návrhu popřemýšlím. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...