čtvrtek 6. listopadu 2014

Sára Krocan na Pinterestu

Nedávno jsem svůj život obohatila o účet na Pinterestu a rozhodla jsem se o něj s vámi podělit. Odkaz je zde:


Hlavní náplní je móda a to především ta historická. V některých záložkách (20. léta a dál) mám dobové oblečky, v jiných záložkách (10. léta a dřív) mám i moderní kousky, které se do dané doby stylizují.
Pinterest mám zatím pro svou osobní potřebu, ale nebojte se mě upozornit, jestli se vám nějaká fotka bude zdát ve špatné záložce. Stává se mi často, že se překliknu a omylem něco hodím jinam.
Může se stát, že některé fotky z nástěnky vyřadím, protože se mi prostě nelíbí. Takže nespoléhejte na moje piny a raději si své oblíbence připněte k sobě.
Aktuální krocaní podoba

Těším se, že se podívám i na vaše nástěnky!


6 komentářů:

  1. až na ten knír ... nic ve zlým

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si zadej do vyhledávače "mori girl". Byla jsem nadšená, co mi to vyblilo za obrázky.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...