neděle 18. ledna 2015

Nejhezčí dárek

Vánoce jsou sice pasé, stejně bych se vám ale ráda svěřila s tím nejlepším, co jsem dostala. Je jím časopis Vkus z roku 1942. Mám něj opravdovou radost, protože je plný krásných ilustrací i pár fotografií. Díky němu jsem zjistila, že už tehdy se nosily střevíčky s klínkem, takže jsem s těmi svými nebyla tak mimo, jak jsem vždy myslela! V časopise je také hodně různých jednoduchých účesů, kterými se můžu inspirovat (a s vámi se o ně podělit).







Dostaly jste nějaký vintage či retro dáreček?

3 komentáře:

  1. to je nádhera! listovala by som tým dennodenne

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, to mohol byť zaujímavý darček. Niekedy ma fascinuje minulosť a rada pozerám, čo sa kedy nosilo, ako sa žilo, atd...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...