čtvrtek 16. dubna 2015

Pro milovnice vypasovaných košil a květinovaných vzorů - nákup v Terranově

Pokud se počítáte mezi ty ženy, které dávají přednost vypasovaným svrškům před volnými a plandavými, tak vás musím upozornit na novou kolekci v Terranově.

Po dlouhé době jsem opravdu narazila na vypasované košile. Terranova jich je plná. Jsou z lehkého materiálu,to mlže být výhoda i nevýhoda.
Úplně mě překvapilo, že se prodávají i něco na způsob džínových košil, bundiček, prostě něco mezi košilí a džínovkou. To jsme přesně hledala!
No a jak to tak bývá, návrháři opět nemysleli na to, že někdo má větší prsa než velikost B. Nebyla mi ani velikost L! A to nosívám na tílkách velikost S... Košili jsem si tedy neodnesla ani jednu...

Musím upozornit také na nespočet květinovaných vzorů. Terranova se opravdu předvedla. Pokud si zalíbíte jeden vzor, najdete ho na vícero typech oděvů - košile, tričko, sukně, šatičky, šátky, tašky apod. Sukně je teda dost krátká a druhá je strečová obepínací, což je leda na slečny s úzkými boky.
I nádherné kraťasy se tam najdou - takové ve stylu cibuláků. Jenže mají doost nízký pas... Tím to pro mě zhaslo.
Odnesla jsem si hodně květinovanýchh triček. Některé z nich byla bodýčka, které mi nikdy nesedly, proto si ten spodek prostě ustříhnu a budu ho nosit do sukně. Na tričko ke kalhotám to není, po ustřihnutí jsou trička moc krátká.

Opravdové překvapení jsem našla v kožených (tedy koženkových) bundách. Jsou též vypasované, stojí 700Kč a hrají všemi barvami. Černá, šedá, hnědá, červená, tmavě modrá. Odnesla jsem si červenou (přesně takovou jsem si kdysi vysnila), opět velikosti L...

Takže pokud v tomhle máte podobný vkus jako já, určitě do Terranovy jděte dřív, než se vyprodají velikosti. Do kabinky zkoušejte rovnou o číslo větší oblečení, než máte např. V C&A nebo H&M. Pokud vlastníte větší prsa a štíhlý pas, rozlučte se s košilemi...
Webovky jsou terranovastyle.com a na rozdíl od mnoha jiných obchodů s oblečením tam mají celou nabídku.

Už jste z nové kolekce v Terranově něco koupily? Máte rády květinované vzory?
Máte typ na obchod s vypasovanými košilemi, které mají více cm přes prsa?

5 komentářů:

  1. Ja som si tam dnes skúšla jedno bodyčko, ale čisto tmavomodré :) Na kvietky ešte asi nemám náladu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Do Terranovy občas zaběhnu, ale chce to hodně vybírat a přebírat. Ty střihy u košilí mě taky dost zlobí, ale toto je problém obecně všech řetězců. Já bych nosila košile, až bych brečela, ale S mi pravidelně odstává v pase a v ramenou, zatímco XS nedopnu přes prsa.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych neměla hruď jak dva melouny... Takto do Terranovy ani nepáchnu, protože zkoušení si čehokoliv je pro mě ztráta času.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Terranova je obchod zaměřené na puberťáky a ti jsou ještě napůl děti napůl dospělý, takže se ani nedivím tomu, že to není pro prsaté, prdelaté slečny se štíhlým pasem. Nicméně nedávno jsem si odtamaď odnesla jednoduché černé šaty, které jsou na mě nádherné. Jen se bojím, až to vyperu, co z toho vyleze ...

    OdpovědětVymazat
  5. Kytičky jsem si úplně zamilovala!! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...