sobota 15. srpna 2015

Inspirace - Nicole Kidman

Nicol Kidman považuji za velmi krásnou a zajímavou ženu. Často v ulicích potkávám dámy, které mají podobné rysy. Pojďme si rozebrat její typologii, protože co když jsi její dvojnicí právě ty?

Obličej
Nicole má výrazné široké a vysoké čelo a tvář s ostřejšími črty. Její oči jsou velmi jasné, přestože jsou spíše malé. Čím to je? Co jí dělá ten krásný pohled? Pokud se podíváte blíž, uvidíte, že nejvyšší část oka je blíže u nosu - přesně tam, kde začíná obočí. Vlastně se s ním téměř kryje - mezi okem a obočím v této části není moc kůže. Čím víc na kraj, tím víc se oko a obočí od sebe jakoby vzdalují. Tento rys má mnoho severských žen - společně s malým a trošku zdvihnutým nosíkem. Ale i některé české ženy vlastní takové rysy.
Barevně se Nicole řadí k teplému jaru.




Vlasy
Nicolina přírodní barva je světlejší zrzavá. V dnešní době volí především blond do zrzava, která jí velmi sluší. Hereččiny ostré črty ve tváři přímo přitahují rovné nebo jemně zvlněné vlasy. V kudrnatých nebo hodně vlnitých to není nikdy ono. Podle mě jí nejvíce sluší účes, kdy má vlasy nějakým způsobe sepnuté a na konci zvlněné kulmou. Nicole by i velmi slušel krátký sestřih.

Vlevo - jako dítě.
Střed a vpravo - kudrny jsou možná roztomilé, ale nevpodporují Nicoliny krásné rysy.
Všechny takové účesy herečce velmi sedí. Dobrým detailem je i vyhozená vlnka před obličej - bez ní by působil moc hranatě.
Vlevo a střed - obyčejná holka. Ani jeden účes Nicol nevystihuje, také pěšinka uprostřed jí moc nesedí.
Vpravo - velmi špatný typ účesu, moc obyčejné, moc dlouhé a nevhodně řešená ofina.

Vlevo - slízlé a zplihlé vlasy dělají z Nicole šedesátnici.
Střed - vyfouakný typ účesu je vhodný pro menší čela, protože je opticky zvětšuje. Nicole potřebuje opak.
Vpravo - Hezká varianta, herečce velmi sedne

Vlevo - Jeden z nejlepších účesů podle mě
Střed - Také dobré, zvýrazňuje rysy, ale nějak mi to nesedí k Nicolině stylu. Ale líbí se mi.
Vpravo: Také moc pěkné, takovýto cop sluší snad všem.

Vyčesané a stžené vlasy jsou také velmi dobrým účesem. Herečce by velmi slušely krátké vlasy.



Líčení
Herečka se příliš výrazně nelíčí, protože to její jasné oči nepotřebují. I na fotkách bez makeupu vypadá dobře a je podobná své ne-makeupové podobě. Nicole si zvýrazňuje obočí a nosí jemné černé linky. Když si oči nalíčí výrazněji, bere jí to půvab. Ženám se stejnýma očima velmi sluší, když si ztmaví oči přesně tam, kde je mají nejblíže obočí, aby se tajemný pohled ještě zvýraznil. Nicole se objevuje i s rudou rtěnkou, nesedí mi k ní ale - zbytečně odvracuje pohled od krásných očí.


Rtěnka je možná pěkná, ale moc bere pozornost.


Oblečení
Nicole je velmi štíhlá a má poměrně chlapeckou postavu - nevýrazný pas, úzké boky. Na předváděčky nosí střihově jednoduché šaty s rovnou nebo mírně řasenou sukní a většinou výstřih trojúhelník, nebo žádný. Na běžné oblékání si bere rovné džíny a sportovnější svršky nebo košile (i když samozřejmě najdete i fotografie s jiným oblečením), volí neutrální barvy. To je škoda, protože se svojí barevnou typologií by měla nosit jasné a teplé tóny.


Jednoduchost herečce sedí.
Jen mi nepřijdou dobré barvy - v teplejších a jasnějších by vypadala ještě lépe.


Plastika
Ani někdo tak krásný jako Nicole své ,,stáří" (48 let???) neunesl a musel se nechat okudlat chirurgem. Četla jsem, že Nicole má zvětšené rty, facelift, botox. Už jako hodně mladá si nechala předělat nos. Na nových fotkách to je někdy vážně vidět... 

Podivný a nepřirozený škleb, to na nových fotkách herečky často vídáme...


Ke komu se Nicolin styl hodí?
Nicolin styl se hodí určitě ke všem ženám, které mají stejně posazené oči a obočí - a že jich není málo. Doporučuji jim se inspirovat obzvláště. účesy. Tip na sestřih si ale můžou vzít i ženy s výrazným čelem.

9 komentářů:

  1. Nicole byla krásná žena, teď už začíná převažovat do mírné karikatury sebe sama, což mě velmi mrzí. (A nejlépe podle mě stejně vypadala ještě se "starým" nosem, ale to už je věc názoru...).

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek. Mně se naopak moc líbí na osmé a deváté foce s rudou rtěnkou. Nějak mi to ladí s modrýma očima. Vynikne jejich barva. Ten rozbor účesů je skvělý!

    To by se líbilo mně :-) takový rozbor, ale asi bych byla překvapená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Také by se mi líbil rozbor mě, ale bojím se, že by pak vyšly najevo nějaké nedokonalosti:D I když plastiku teda nemám!

      Vymazat
  3. Je úžasné, jak dokážeš pojmenovat to, co tvoří její charakteristické rysy. Mám tím na mysli, že většina lidí vnímá jen harmonii, případně větší disharmonii na něčím obličeji, ale už nedokáže přesně popsat ty jemné niance, které tvoří celek :) Já sama mám tvář opravdu dosti nesouměrnou, vždy mě to trápilo a tím jsem pro ostatní (někdy bohužel) snadno zapamatovatelná. Tím, že jsem jaká jsem, tak asi i proto mě samotnou láká prohlížet si, popisovat a ujasňovat si dominantní znaky v okolních tvářích. Takže díky za článek, jsi opravdu moc dobrá a doufám, že podobné budou následovat!
    Jinak celkově je celý tento blog úžasný a i když to vím už dávno, nikdy jsem si nenašla čas to sem napsat. Teď už mi to ale nedalo. Vážně skvělý blog a prosím pokračuj dál :)

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mám radost! Moc děkuji. Nesouměrný obličej může být i výhodou. Jsi mnohem více zajímavá, musíš mít zajímavější pohled. Co doporučit - pokud nemáš souměrné oči, nenos ofinu. Pokud bradu, tak jsou lepší delší vlasy. Pomáhá také asymetrii v podobě extravagantnějších, ale i umírněnějších účesů.
      Podobné články určitě následovat budou, protože mě hodně baví psát:-). Je ale tolik krásných žen, že je vždy těžké vybrat...
      Moc děkuji i za chválu blogu, jsem ráda, žes napsala komentář a těším se na další!

      Vymazat
    2. A já moc děkuji za tvou radu ohledně ofiny. Máš naprostou pravdu. Kdysi jsem jí nosila, ale pak mi přišlo, že lichotivější je mít šikmou patku spadající do čela. Ono je to se mnou ještě navíc takové, že mám celkem vysoké čelo, takže ho musím opticky zkracovat právě vlasy, takže když ne ofinu, tak aspoň patku. Jinak domimantní mám hlavně nesouměrné a výrazné rty :-(. Někdy si říkám, že můžu být ráda, že nejsem tuctová, většinou mě to ale spíš trápí, jak výrazná jsem a i snadno zapamatovatelná. Radši bych splynula s davem a působila celkově jemněji. Baví mě móda a historie. Takže, když se chci dobově obléct, řekla bych, že nejvíce mémo obličeji sedí stylizovat se do 50. let. Když už mám výrazné rty, tak rudé :D Ale třeba se vidím úplně zkresleně. To je to..., že každý sám sebe vnímá asi jinak, než ho vidí okolí. Pokud by se ti třeba chtělo, napsala bys mi, co bys mi doporučila změnit např. na účestu nebo líčení? Jen pokud by se ti chtělo...Kdyby ano, poslala bych ti do e-mailu link na svůj FB :) Ještě jednou moc děkuju za tvé postřehy a budu se těšit na příští skvělé články! Pet.

      Vymazat
  4. Mně se tedy Nicole vůbec nelíbí, nepřijde mi krásná, ale každý to vnímá jinak. To nic nemění na tom, že jsi její typologii popsala velmi výstižným a vyčerpávajícím způsobem a podobně jako slečna Petra v komentáři o jeden výš obdivuji, jak dokážeš vystihnout, co utváří podobu člověka. Těším se na další články podobného ražení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Chápu, že se někomu nemusí líbit, mě se třeba vůbec nelíbí Angelina Jolie... :D:D

      Vymazat
    2. Angelina se mi také nelíbí, asi jsem moc kritická, když dojde na hodnocení lidské krásy. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...