středa 12. srpna 2015

Retro klipy 2

Další nadílka retro klipů pro vás.

Duck Sauce - It's You
Veselý klip, který není situován do konkrétní doby, ale přesto působí retro.



Monarchy feat Dota von Teese - Disintegratiation
Video ve stylu 40. a 50. let. Klip je dobře udělaný, zakládá si na hře s kamerou  Dita je krásná jako vždy.



The Rasmus - In the Shadows (US version)
Asi nejméně známá verze klipu In The Shadows, hitovky, která mi padla do srdce někdy okolo roku 2006. The Rasmus byla svou dobou nejoblíbeněšjí kapela naší školní party. Video bych zařadila někam do 50. let 19. století, ačkoli noční košilka služky je už doost 20. století:-).



Garbage - Blood For Poppies
Umělecký klip odkazuje na Dalího a jeho Andaluského psa, který byl natočen v roce 1928. Oblečení v klipu je směrováno spíše do 30. let, nicméně atmosféra je podle mě vystižena dokonale. Garbage jsou moje oblíbená kapela už mnoho let a zovna tímhle klipem mě hodně potěšili.



Wubble U - Petal 7
Šílený psychadelický kousek, ze kterého možná zešílíte. Nicméně v něm najdete středověké oblékání a pěknou ukázku pozdně gotických šatů princezny, která se objevuje v polovině klipu.



Který z klipů vás nejvíce oslovil? Máte tip na další retro video?

5 komentářů:

  1. Oslovil mě: In the shadows, protože zrovna tenhle klip mám k písničce nejraději <3 i když ho znám už hoodně dlouho :D
    Nikdy jsem se moc po konkrétních typech videí nepídila, ale můžeš se zkusit podívat na tohle video - https://www.youtube.com/watch?v=tztOcHydgEA

    OdpovědětVymazat
  2. Caro Emerald je taková celá retro...
    https://www.youtube.com/watch?v=jo1cyl0QbWo

    OdpovědětVymazat
  3. Z těch retro zpěvaček mě napadá ještě Duffy.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě napadá Lana del Rey - National Anthem, Katy Perry - Thinking of You, Christina Augilera - Candyman, Marina and the Diamonds - Blue nebo Primadona.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Christinu mám už dávno v plánu sem taky dát:-). Děkuji za tipy, určitě se tu objeví!

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...